|
|
|
|
Podgląd |
2012-02-06 |
Oxford University Press |
Nowy Sącz |
Sesja 2- Let me think... - making material presentation more memorable. |
|
2012-02-11 |
Oxford University Press |
Kraków |
Sesja 2- Let me think... - making material presentation more memorable. |
|
2012-02-07 |
Oxford University Press |
Tarnów |
Sesja 2- Let me think... - making material presentation more memorable. |
|
2012-02-15 |
Oxford University Press |
Radom |
Sesja 2- Let me think... - making material presentation more memorable |
|
2012-02-06 |
Oxford University Press |
Suwałki |
Sesja 2- I can. Efekt kształcenia językowego w klasach III szkoły podstawowej. |
|
2012-02-03 |
Oxford University Press |
Ostrołęka |
Sesja 2- I can. Efekt kształcenia językowego w klasach III szkoły podstawowej. |
|
2012-02-10 |
Oxford University Press |
Radom |
Sesja 2- I can. Efekt kształcenia językowego w klasach III szkoły podstawowej. |
|
2012-02-22 |
Oxford University Press |
BYDGOSZCZ |
Sesja 2- I can. Efekt kształcenia językowego w klasach III szkoły podstawowej. |
|
2012-02-03 |
Oxford University Press |
Koszalin |
Sesja 2- I can. Efekt kształcenia językowego w klasach III szkoły podstawowej. |
|
2012-02-14 |
Oxford University Press |
Leszno |
Sesja 2- I can. Efekt kształcenia językowego w klasach III szkoły podstawowej. |
|