korepetycje angielski korepetycje niemiecki
Nie jesteś zalogowany.
Nie masz konta?
Centrum Szkoleniowe Constellation: Coaching jako narzędzie wspierania lektorów w rozwoju
Centrum Szkoleniowe Constellation zaprasza na szkolenie otwarte dla metodyków szkół językowych
Spotkania z ETS 13 i 14.03 we Wrocławiu: możliwości i zalety współpracy (TOEIC & TOEFL)
Oxford University Press oraz Educational Testing Service serdecznie zaprasza do udziału w kolejnych spotkaniach na temat możliwości i zalet współpracy z ETS oraz na szkolenie akredytowanych egzaminatorów ETS.
EDUNEWS.PL - A czy ty lubisz się uczyć?
Każdy z nas posiada na własność fantastyczny biokomputer. Mózg jest doprawdy doskonałym narzędziem, ale gdzie jest jego instrukcja obsługi? Niestety niewielu nauczycieli w szkołach uczy na temat tego, jak go używać, czyli jak się uczyć. W prowadzonych przeze mnie badaniach prawie połowa uczniów szkół ponadgimnazjalnych stwierdziła, że nie lubi się uczyć.
Nowość w księgarni GANDALF: Office English + CD
Podręcznik przeznaczony dla studentów szkół wyższych i policealnych oraz wszystkich instytucji kształcących menedżerów. Szeroki zakres tematyczny....
DODN Jelenia Góra przypomina: 07.03 warsztaty
...
EDUNEWS: PROJEKTY SZKOLNE PRZYGOTOWUJĄ DO PRACY
Raporty ekspertów są alarmujące – polska młodzież jest nieprzygotowana do podjęcia zatrudnienia i często nie może znaleźć pracy w zawodzie. Winą za ten stan rzeczy obarcza się przede wszystkim instytucję szkoły, która nie oferuje praktycznej edukacji pod kątem rynku pracy i nie rozwija przedsiębiorczych postaw, przekazując zbyt dużo wiedzy teoretycznej
IL PONTE poleca: „Gomorre” w ILUZJONIE 5.03
w czwartek (5.03) w KINO.LAB ostatnia okazja, by na wielkim ekranie zobaczyc „Gomorre”,
WSIP: KĄCIK PORAD DYDAKTYCZNYCH ŁUKASZA KUCIŃSKIEGO: Psychologiczne podstawy motywacji do nauki III
Psychologiczne podstawy motywacji do nauki. Część 3. Czy nauczycielowi powinno zależeć, aby uczniowie go lubili? Czy nauczyciel powinien okazywać uczniom miłość? Czy ważniejsze w nauczaniu są emocje, czy raczej kompetencja i treści merytoryczne? - To niezwykle ważne pytania, na które znajdziecie Państwo odpowiedź w trzeciej części psychologicznych podstaw motywacji. Warto się zastanowić chociaż przez chwilę, co uczeń odczuje jako większą zachętę do nauki.
1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 nastepne>>