PASE zaprasza na szkolenie pt."Radzenie sobie w trudnych sytuacjach w obsłudze klienta" 15.04 W-wa
Stowarzyszenie PASE zaprasza
pracowników działu obsługi klienta
w szkole językowej, na szkolenie pod tytułem
Radzenie sobie w trudnych sytuacjach w obsłudze klienta.
15 kwietnia - Warszawa
Wczesna rejestracja do 4 kwietnia!
Limit miejsc - 16 osób.
Klient ma zawsze rację, klient nasz Pan – to slogany, które często słyszymy. Jak poradzić sobie w sytuacji gdy klient całkowitej racji nie ma lub zachowuje się agresywnie? Co zrobić gdy zdarzyło nam się popełnić błąd, nie wywiązaliśmy się z zobowiązań w stosunku do klienta?
Jak rozwiązać problem zgłaszany przez klienta
tak aby obie strony były zadowolone?
Jak poradzić sobie z zastrzeżeniami klienta
zgłaszanymi w trakcie sprzedaży kursu językowego
i w trakcie realizacji umowy?
Proponujemy szkolenie, dzięki któremu Państwa pracownicy:
Wzmocnią umiejętności budowania relacji z klientem
Nauczą się radzić sobie lepiej z obiekcjami klienta i sprawnie rozwiązywać sytuacje problemowe
Wzmocnią umiejętności związane z obsługą trudnego klienta
Szkolenie poprowadzi p. Beata Zielińska Rocha
anglistka i psycholog, trener umiejętności interpersonalnych, doświadczony nauczyciel i metodyk, właściciel firmy szkoleniowej Gama Training. Od kilku lat współpracuje z PASE. Prowadziła warsztaty i prezentacje w trakcie trzech odsłon konferencji Kapelusze lektora oraz warsztaty dla pracowników szkół językowych. Współpracowała jako trener z wieloma szkołami językowymi, wydawnictwem Pearson Longman, Wydawnictwem Szkolnym PWN oraz prowadziła szkolenia otwarte dla nauczycieli i metodyków, m.in. z zakresu komunikacji i coachingu. Przez wiele lat pracowała jako metodyk i trener w Centrum Języków Obcych Archibald, obecnie związana ze Szkołą Języków Obcych Pi School. W pracy nauczyciela, trenera i metodyka ceni sobie budowanie kontaktu, wymianę poglądów i doświadczeń, współuczestniczenie w rozwoju i zmianie oraz dzielenie się wiedzą. Prywatnie mama dwójki licealistów, miłośniczka muzyki fado i smooth jazzu, języka hiszpańskiego, książek, dobrej herbaty i rozmów z ludźmi.
Miejsce szkolenia: Centrum Języka Francuskiego Voilà
ul. Żurawia 47, Warszawa
Godziny: 10.30-15.30
http://www.pase.pl/component/option,com_szkolenia/task,pokazSzko lenie/id,128/