|
|
 |
 |
 |
praca dla lektora angielskiego.
| |
Poszukiwany: |
lektor języka angielskiego - on-line |
Poszukuje: |
portal www.szukaj-lektora.pl dla swojego klienta |
Rozpoczęcie rekrutacji: |
2022-06-03
|
Planowane zakończenie:
Rekrutacja może być zakończona przed tym terminem |
2022-06-24
|
Pracodawca był zainteresowany kontaktem z osobami spełniającymi następujące kryteria: |
Typ nauczania: | zdalnie | Język(i): | angielski | Doświadczenie w uczeniu języków: | minimum 1 rok | Możliwość wystawiania rachunków/faktur: | tak |
Informacje dodatkowe: |
ZAJĘCIA OD WAKACJI, NOWE OPCJE NA NOWY ROK SZKOLNY
Szkoła Języków obcych poszukuje lektorów języka angielskiego na zajęcia ON-LINE.
Nasi lektorzy prowadzą zajęcia w całym kraju, tak w firmach jak i z osobami prywatnymi. Miejsce zamieszkania ucznia i lektora przestało mieć znaczenie, ważna jest jedynie jakość zajęć i dobra współpraca, między szkołą, lektorem i uczniem.
Lekcje w pełnym przedziale godzin: od 6:00-22:00, według dyspozycyjności i dostępności.
Lekcje dla dorosłych i dla młodszych, zajęcia indywidualne i w małych grupach.
Najbliższe lekcje do rozpoczęcia (lipiec):
1. Indywidualne; wtorki i czwartki 19:15-20:15
2. Indywidualne; środy 18:30-19:30
3. Indywidualne; Piątki 16:00-17:30
4. Indywidualne: soboty 11:00-12:00, lub piątki 8:00-9:00
5. Indywidualne; Poniedziałki 19:15-20:15
To tylko niektóre z aktualnie organizowanych zajęć stałych, każde jest osobną propozycją. Przewidywane są przerwy urlopowe uczniów i lektorów.
Są też opcje zastępstw przez okres wakacyjny, jak i możliwość rozpoczęcia lekcji od września / października.
Mogą też pojawić się propozycje zajęć stacjonarnych, biorąc pod uwagę rosnące zainteresowanie po stronie uczniów.
OFERUJEMY:
- stabilną pracę z możliwością rozwoju [zajęcia stacjonarne i on-line]
- opiekę metodyczną
- materiały, pomoce dydaktyczne
GWARANTUJEMY:
- dobre stawki
- współpracę opartą na wzajemnym szacunku
- terminowe wynagrodzenie
Możliwość wystawienia faktury lub rachunku - nie opcjonalna, konieczna |
korepetycje angielski. |
|
|
|
|
|