|
|
|
|
|
praca dla lektora francuskiego.
| |
Poszukiwany: |
Lektor języka francuskiego dla dzieci Warszawa-Mokotów i Gocław |
Poszukuje: |
portal www.szukaj-lektora.pl dla swojego klienta |
Rozpoczęcie rekrutacji: |
2014-08-19
|
Planowane zakończenie:
Rekrutacja może być zakończona przed tym terminem |
2014-09-09
|
Pracodawca był zainteresowany kontaktem z osobami spełniającymi następujące kryteria: |
Województwo: | mazowieckie praca francuski nauczyciel . | Powiat/Miasto: | warszawski/--wszystkie--
| Sposób dojazdu: | lektor dojeżdża w/w obszarze | Język(i): | francuski | Przewidywany wiek uczniów: | dzieci, młodzież, | Terminy zajęć: | Dni powszednie: popołudnie,
|
Informacje dodatkowe: |
Poszukujemy młodych, energicznych osób do prowadzenia zajęć z j. francuskiego z dziećmi i młodzieżą (7-16 lat) w naszej placówce w Warszawie w dzielnicy Mokotów i Gocław.
Zapraszamy lektorów lubiących pracę z dziećmi, chętnie z przygotowaniem pedagogicznym i bardzo dobrym francuskim.
Terminy zajęć - piątki po południu.
Nasza szkoła specjalizuje się w nauczaniu języka angielskiego oraz innych języków obcych WYŁĄCZNIE dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym począwszy od 3 roku życia. Pracujemy z grupami 2-5 osobowymi, prowadzone są także zajęcia indywidualne.
Projekt naszej szkoły powstał, gdyż pragnęliśmy stworzyć miejsce, w którym nauka będzie dla dzieci radosnym i twórczym doświadczeniem w otoczeniu dziecięcego, a nie dorosłego świata. We wszystkich salach znajdują się nowoczesne tablice multimedialne, komputery i projektory, pozwalające na uatrakcyjnienie zajęć, zamianę nudnego podręcznikowego ćwiczenia w znakomitą zabawę.
Wygląd szkoły odzwierciedla naszą ideę nauczania: zajęcia mają być radosną przygodą z językiem obcym, a jedyną obowiązującą formą lekcji jest doskonała zabawa.
Zapraszamy lektorów entuzjastycznych i zaangażowanych, uśmiechniętych, pomysłowych i odpowiedzialnych - takich, którzy z pracy z dziećmi czerpią radość i satysfakcję.
|
praca dla lektorów francuskiego w województwie mazowieckim
korepetycje francuski. |
|
|
|
|
|