|
|
 |
 |
 |
praca dla lektora angielskiego.
| |
Poszukiwany: |
Lektor języka angielskiego - on-line |
Poszukuje: |
portal www.szukaj-lektora.pl dla swojego klienta |
Rozpoczęcie rekrutacji: |
2022-09-09
|
Planowane zakończenie:
Rekrutacja może być zakończona przed tym terminem |
2022-09-30
|
Pracodawca był zainteresowany kontaktem z osobami spełniającymi następujące kryteria: |
Typ nauczania: | zdalnie | Województwo: | śląskie praca angielski nauczyciel . | Powiat/Miasto: | --wszystkie--/--wszystkie--
| Język(i): | angielski | Doświadczenie w uczeniu języków: | minimum 1 rok | Terminy zajęć: | Dni powszednie: rano, południe, popołudnie, wieczór,
| Możliwość wystawiania rachunków/faktur: | tak |
Informacje dodatkowe: |
NOWE OPCJE NA NOWY ROK SZKOLNY
Szkoła Języków obcych poszukuje lektorów języka angielskiego na zajęcia ON-LINE.
Nasi lektorzy prowadzą zajęcia w całym kraju, tak w firmach jak i z osobami prywatnymi. Miejsce zamieszkania ucznia i lektora przestało mieć znaczenie, ważna jest jedynie jakość zajęć i dobra współpraca, między szkołą, lektorem i uczniem.
Lekcje w pełnym przedziale godzin: od 6:00-22:00, według dyspozycyjności i dostępności.
Lekcje dla dorosłych i dla młodszych, zajęcia indywidualne i w małych grupach.
Najbliższe lekcje do rozpoczęcia (wrzesień):
1. Poranki, 8:30-9:15, 1raz w tyg.,z opcją rozszerzenia do 2 zajęć, indywidualne
2. Wieczory, 2x60min., od lub po 19:00, indywidualne, B1
3. 1x90min., popołudnie/wieczór, indywidualne, przygotowanie do Advance
4. Lessons for native speaker, Tuesdays 16:00-17:30
To tylko najbliższe zajęcia i potwierdzone terminy.
Jeśli masz własną działalność albo współpracujesz ze Start-up'em; masz możliwość wystawienia faktury - zapraszamy do współpracy.
OFERUJEMY:
- stabilną pracę z możliwością rozwoju [zajęcia on-line i stacjonarne]
- opiekę metodyczną
- materiały, pomoce dydaktyczne
GWARANTUJEMY:
- dobre stawki
- współpracę opartą na wzajemnym szacunku
- terminowe wynagrodzenie |
praca dla lektorów angielskiego w województwie śląskim
korepetycje angielski. |
|
|
|
|
|