MNODN: Klasa z niską motywacją do nauki – niekonwencjonalne rozwiązania, 25.09.15, Kraków.
Klasa z niską motywacją do nauki – niekonwencjonalne rozwiązania powszechnego problemu
Cele szkolenia:
Wzrost umiejętności rozpoznania barier motywacyjnych w klasie
Wzrost umiejętności nauczycieli dotyczących motywowania klasy do nauki
W programie szkolenia:
Często motywowanie uczniów bywa rozumiane wybiórczo jako namawianie ich do podejmowania nauki bądź straszenia konsekwencjami nieuczenia się. Szkolenie ma za zadanie zwrócić uwagę na obszar pracy z zespołem klasowym i pobudzanie takich aspektów umysłowego funkcjonowania uczniów, które związane są z wewnętrzną motywacją i rozwijaniem samodzielnej ciekawości poznawczejoraz podejmowaniem wyzwań związanych z orientacją na osobiste cele
Nauczyciele zapoznani zostaną z interesującymi wynikami australijskich badań nad motywacyjną "teorią hierarchicznych celów" oraz praktycznymi implikacjami z niej wynikającymi
Jakie płyną wnioski dla sposobu konstruowania lekcji płynące ze skandynawskich modeli budowania motywacji edukacyjnej związane z łączeniem pracy i zabawy
Zapoznanie z badaniami nad socjokulturowymi wpływami na motywację i uczenie, które może przynieść twórcze spojrzenie na aktualnie uczone klasy i przyczyny ich motywacyjnych deficytów
Poszukiwanie kreatywnych rozwiązań
Wypełnij formularz zgłoszeniowy na szkolenie - zarezerwuj miejsce:
http://www.mnodn.kangur.edu.pl/zapis.php?kk=4719 2015-09-17