Lp |
Login
|
Język
|
O sobie
|
Link do CV |
301 |
Jelena-14 |
rosyjski |
Nazywam się Alena. Urodziłam się w Rosji, studiowałam w Ukrainie, mieszkałam na Białorusi. Ukończyłam studia prawnicze, ekonomiczne, filologią Rosyjską. Mam uprawnienie pedagogiczne. Zapraszam na zajęcia z językiem rosyjskim online przez skype na wszystkich poziomach. Zastosuję różne techniki nauczania, metody komunikacyjną, gramatyczno-tłumaczeniową wykorzystując podobieństwo gramatyczne języków słowiańskich. |
|
302 |
jbuczynska |
rosyjski |
Witam, wyraziłam chęć współpracy w związku z ogłoszeniem o treści (Poszukujemy rodzimego użytkownika języka rosyjskiego do cyklicznej współpracy ze studiem nagrań (reklamy będą emitowane w Rosji), więc nie bardzo rozumiem w jakim celu wypełniam tą ankietę?
pozdrawiam, Buczyńska Julia |
|
303 |
Jazykrosyjski |
rosyjski |
Jestem tzw. native speakerem języka rosyjskiego, mieszkam i pracuję w Polsce od 1995 roku. Mam wykształcenie pedagogiczne. Niejednokrotnie przygotowywałam do egzaminów z języka rosyjskiego oraz uczyłam tego języka w prywatnych firmach. Wykonuję tłumaczenia ustne podczas konferencji międzynarodowych, a także tłumaczę korespondencję z/na język rosyjski oraz z języka ukraińskiego i białoruskiego na polski. Obecnie specjalizuję się w prawie karnym. |
|
304 |
jaskiewicz |
rosyjski |
Posiadam liczne referencje
2019.03 - współpraca ze szkołą nauki języków obcych: Language Business
do dziś lektorka i tłumaczka języka rosyjskiego
2018.11 - współpraca ze szkołą nauki języków obcych James Cook Languages
2020.01 lektorka języka rosyjskiego
2015-03 - tłumaczenia, prywatne korepetycje z języka rosyjskiego
2013-04 - własna działalność gospodarcza
2015-03 prowadzenie zajęć z języka rosyjskiego in-company
2008-03 - współpraca ze szkołami nauki języków obcych:
2013-04 Global School, Centrum Europy, Centrum Nauki Języków Europy Wschodniej i Azji Centralnej i inne
prowadzenie zajęć z języka rosyjskiego ogólnego, biznesowego i technicznego (indywidualne zajęcia dla firm i zorganizowanych grup)
egzaminator TELC ( A1, A2, B1, B2)
tłumaczenia tekstów naukowych, medycznych i technicznych
podkładanie głosu do podręcznika Agnieszka Ślązak-Gwizdała, Olga Tatarchyk \"Ekspres na Wschód\", Warszawa 2012
2003.09 - zespół szkół nr 188, Mińsk, Bialoruś
2004.09 nauczyciel historii
|
|
305 |
jarnat87 |
rosyjski |
Brak informacji |
|
306 |
jankapietr |
rosyjski |
Moim zdaniem idealny nauczyciel musi być wymagający, życzliwy, cierpliwy i pracowity. Oprócz tego musi być fachowcem i człowiekiem z wielkim poczuciem humoru. Mam nadzieję, że jestem taką osobą. I to potwierdzają moi uczniowie. |
|
307 |
janetlo |
angielski, polski dla cudzoziemców, rosyjski |
Brak informacji |
|
308 |
Janaszek |
rosyjski |
Brak informacji |
|
309 |
j.gruda |
rosyjski |
Od dwudziestu lat pracuję jako nauczyciel języka rosyjskiego w warszawskich liceach. Do moich obowiązków należało głównie prowadzenie zajęć z języka rosyjskiego na poziomie A1, A2 i B1 oraz prowadzenie fakultetów dla maturzystów (poziom podstawowy i rozszerzony) jak również prowadzenie zajęć przygotowujących do certyfikatu B1, B2, olimpiad i konkursów przedmiotowych.
Moja dotychczasowa praca wymagała ode mnie dużej samodyscypliny w solidnym przygotowywaniu się do zajęć na zróżnicowanych poziomach z ambitną młodzieżą.
Jestem osobą dynamiczną i rzetelną. Posiadam doskonałą umiejętność organizacji czasu pracy i określania priorytetów; potrafię działać pod presją czasu. Łatwo dostosowuję się do nowych warunków. |
|
310 |
izoczka83 |
rosyjski |
Moim atutem jest z pewnością łatwość nawiązywania kontaktu z ludźmi w każdym wieku. Podczas moich doświadczeń zawodowych, odbywanych praktyk niejednokrotnie się o tym przekonałam. Jestem osoba punktulaną i wywiązującą się z powierzonych zadań. Myślę, że niezwykle istotne jest to, iż moja praca stanowi równocześnie moją pasję. Fascynuję się literaturą rosyjską, sztuką oraz muzyką. Sądzę, iż posiadam dar zarażania moją pasją. Stanowi to ważny atut w nauczaniu jęzka obcego. Pozwala bowiem na obudzenie w słuchaczu pasji do języka, co z pewnością przyczyni się do uzyskania lepszych i szybszych efektów w nauce. |
|
|