Lp |
Login
|
Język
|
O sobie
|
Link do CV |
11 |
EmiliaLektor000 |
angielski, polski dla cudzoziemców, rosyjski |
Jestem pozytywną i sumienną absolwentką filologii rosyjskiej (specjalizacja tłumaczeniowa) ze znajomością j. angielskiego. Pierwsze doświadczenia związane z nauczniem języków obcych mam już za sobą, udzielam lekcji od 2020 roku. Jest to moja pasja, lubię i umiem przekazywać konkretną wiedzę o języku. Podczas wolontariatu w centrum pomocy uchodźcom na Dworcu PKP w Rzeszowie zdobyłam cenne doświadczenie w tłumaczeniach i w pracy pod presją czasu. Obecnie na wolontariacie w organizacji LEVEL UP zajmuję sie tłumaczeniem i korektą wniosków projektowych, strony internetowej i innych tekstów. Jako Sekretarz Koła Naukowego swojego kierunku miałam okazję wpółorganizować wydarzenia kulturalne, akademickie, naukowe i charytatywne oraz mieć żywy kontakt z językami obcymi. Jestem w trakcie studiów podyplomowych na kierunku nauczania j. polskiego jako obcego. Z przyjemnością podejmę się nauczania języka rosyjskiego, angielskiego lub polskiego jako obcego, a także tłumaczeń z j. rosyjskiego na j.polski (wyłączając tłumaczenia uwierzytlenione, tzw. "przysięgłe"). Kocham języki obce i podróże. Zapraszam do kontaktu! |
|
12 |
epietura |
polski dla cudzoziemców |
Posiadam doświadczenie w nauczaniu języka polskiego jako obcego studentów z Ukrainy. Chętnie poprowadzę grupę lub udzielę korepetycji osobie, która zna język na poziomie elemenarnym i/lub zna język angielski conajmniej na poziomie podstawowym. |
|
13 |
Grindejka |
polski dla cudzoziemców |
Magister Filologii polskiej ze specjalnością: Nauczanie języka polskiego jako obcego. Dyplomowany Logopeda. Doświadczenie w prowadzeniu zajęć z grupą słowiańskojęzyczną w Centrum Kultury i Języka Polskiego dla Polaków z Zagranicy i Cudzoziemców "Polonus" przy Uniwersytecie Rzeszowskim oraz w prowadzeniu lekcji języka polskiego w szkole podstawowej, gimnazjum oraz liceum. |
|
14 |
Halinka14 |
polski dla cudzoziemców |
Jestem sumienną i rzetelną nauczycielką. Zawsze starałam się pracować uczciwie,dając z siebie wszystko.Nie jestem materialistką.W życiu kieruję się ponadczasowymi wartościami.Cieszę się,gdy potrafię zrobić coś dobrego.Wydaje mi się,ze mam dobry kontakt z ludźmi bez względu na ich wiek, pozycję społeczną,wyznanie.Lubię pomagać innym, a w wolnym czasie zajmuję się wolontariatem(opieka hospicyjna).
|
|
15 |
JolantaS |
polski dla cudzoziemców, rosyjski |
Brak informacji |
|
16 |
Justyna-lektor języka polskiego |
polski dla cudzoziemców |
Jestem osobą odpowiedzialną, pracowitą, ambitną i kreatywną. Dzięki otwartości i komunikatywności potrafię łatwo nawiązać kontakt z uczniem oraz w prosty i jasny sposób przekazywać wiedzę. Solidnie przygotowuję się do zajęć oraz bardzo dobrze organizuję sobie czas. Swoją przyszłość pragnę związać z pracą lektora języka polskiego, zawód ten daje mi wiele satysfakcji. W prowadzeniu zajęć najważniejsze są dla mnie: efektywność, motywowanie uczniów do pracy, rozwijanie i pogłębianie ich umiejętności i zainteresowań.
Jestem przekonana, że dobrze wywiążę się z nałożonych na mnie obowiązków zawodowych.
Praca w wyuczonym zawodzie będzie dla mnie szansą na dalsze zdobywanie doświadczenia, wykorzystanie posiadanej wiedzy, a jednocześnie realizację osobistych zainteresowań. |
|
17 |
KashaK |
polski dla cudzoziemców |
Brak informacji |
|
18 |
keskese3 |
angielski, polski dla cudzoziemców, rosyjski |
Brak informacji |
|
19 |
latie_o2 |
angielski, polski dla cudzoziemców |
UMIEJĘTNOŚCI
bardzo dobra obsługa komputera,
dobra znajomość pakietu Microsoft Office,
zaangażowanie w wykonywaną pracę,
umiejętność pracy w grupie
prawo jazdy kat. B |
|
20 |
MagdalenaB89 |
polski dla cudzoziemców, rosyjski |
Jestem osobą bardzo dobrze zorganizowaną i solidną. Prywatnie - człowiekiem niesłychanie optymistycznie nastawionym do życia, co pomaga mi w pracy. Mam dobry kontakt z uczniami w każdym wieku: potrafię zmobilizować, nauczyć i sprawić, by pokochali oni język obcy. Bazuję na rozmaitych materiałach, który wykluczają nudę i rutynę. Zajęcia ze mną to potężna dawka energii i zapału. |
|
|