Lp |
Login
|
Język
|
O sobie
|
Link do CV |
31 |
Justyna-lektor języka polskiego |
polski dla cudzoziemców |
Jestem osobą odpowiedzialną, pracowitą, ambitną i kreatywną. Dzięki otwartości i komunikatywności potrafię łatwo nawiązać kontakt z uczniem oraz w prosty i jasny sposób przekazywać wiedzę. Solidnie przygotowuję się do zajęć oraz bardzo dobrze organizuję sobie czas. Swoją przyszłość pragnę związać z pracą lektora języka polskiego, zawód ten daje mi wiele satysfakcji. W prowadzeniu zajęć najważniejsze są dla mnie: efektywność, motywowanie uczniów do pracy, rozwijanie i pogłębianie ich umiejętności i zainteresowań.
Jestem przekonana, że dobrze wywiążę się z nałożonych na mnie obowiązków zawodowych.
Praca w wyuczonym zawodzie będzie dla mnie szansą na dalsze zdobywanie doświadczenia, wykorzystanie posiadanej wiedzy, a jednocześnie realizację osobistych zainteresowań. |
|
32 |
justyna86 |
polski dla cudzoziemców, rosyjski |
Jestem osobą, która do każdego człowieka podchodzi w indywidualny sposób. Uważam, że najlepszą motywacją do nauki jest pochwała. Potrafię zmobilizować siebie i innych do pracy. |
|
33 |
ju_ka2016 |
polski dla cudzoziemców |
Brak informacji |
|
34 |
Klaudiamalus |
polski dla cudzoziemców |
Brak informacji |
|
35 |
krakow47 |
polski dla cudzoziemców, rosyjski |
Brak informacji |
|
36 |
lektor18 |
polski dla cudzoziemców |
Brak informacji |
|
37 |
lektorka63 |
polski dla cudzoziemców |
Szanowni Państwo,
należę do nielicznego już grona polonistów o sporym doświadczeniu zawodowym.Doskonale rozumiem,że w pracy na stanowisku lektora należy wykazać się cierpliwością, determinacją, a zwłaszcza kreatywnym myśleniem.Jednak lata praktyki, ukończone kursy oraz wrodzone zdolności do pracy z ludźmi w różnym wieku pozwalają mi szybko adaptować się do nowych warunków, tym bardziej, jeśli wymagają one dobrej komunikatywności, twórczych zdolności w posługiwaniu się językiem czy też błyskawicznych reakcji na napotkane problemy.
Prywatnie jestem osobą otwartą, spontaniczną, jednocześnie przywiązującą wagę
do najdrobniejszych szczegółów. Nie lubię braku precyzji, niedbalstwa, wszystko staram się wykonywać bardzo dokładnie i skrupulatnie. Cenię sobie punktualność, solidność. Do wszelakiej komunikacji podchodzę w sposób pragmatyczny, jednak nie osiągnęłabym w tej kwestii nic, gdybym nie miała w sobie cech nauczyciela-idealisty, pozwalających mi lubić swoją pracę i dzięki temu być w niej efektywną. Chcę przede wszystkim, aby i pracodawcy, i klienci byli ze mnie zadowoleni. W pracy także staram się sukcesywnie nabywać wiedzę, nigdy nie spoczywam na laurach.
|
|
38 |
lektorr12 |
polski dla cudzoziemców |
Brak informacji |
|
39 |
magdalena_87 |
polski dla cudzoziemców |
Jestem osobą radosną i otwartą na nowe doświadczenia. Kontakt z osobami innych narodowości i kultur nie jest dla mnie nowością ze względu na podróże zagraniczne oraz zainteresowania, a pragnienie przekazywania innym polskiego dziedzictwa narodowego wychodzi na przeciw oczekiwaniom wobec lektora w grupie obcokrajowców. W prosty i przystępny sposób umiem wyłożyć trudną gramatykę języka polskiego.Potrafię również pracować w zespole, szybko nawiązuję kontakt z ludźmi. Moją zaletą jest sumienność, pracowitość, samokontrola i umiejętność organizowania czasu. Mam doświadczenie w kontaktach z młodzieżą oraz umiem z łatwością porozumieć się z osobami dojrzałymi, starszymi od siebie. Moim hobby jest fotografia, muzyka i sztuka. Lubię rozmawiać, umiem słuchać i mam w sobie dużo empatii. |
|
40 |
maggiecarlson |
angielski, polski dla cudzoziemców, rosyjski |
Posiadam wykrztałcenie pedagogiczne. Znam wiele interesującycj metod nauczania, które dostosowuje indywidualnie do uczniów, biorąc pod uwagę ich wiek, rozwój intelektualny, zinteresowania, potrzeby, dominujący rodzaj inteligencji, dominujący kanał percepcji. W nauczaniu wykorzystuję nowe technologie. Zazwyczaj tworze materiały autorskie, również dostosowany indywidualnie do ucznia bądź grupy uczniów. Posiadam trzyletnie doświadczenie z uczniami w różnym wieku, o różnych potrzebach i o różnym poziomie znajomości języka. |
|
|