Lp |
Login
|
Język
|
O sobie
|
Link do CV |
71 |
bachata12 |
niemiecki |
Brak informacji |
|
72 |
Baharika8 |
angielski, hiszpański, niemiecki, polski dla cudzoziemców |
Sumienna,punktualna,doszkalające się, |
|
73 |
barbara.daskevic |
niemiecki |
Brak informacji |
|
74 |
barbara.s |
niemiecki |
Witam! Jestem absolwentką Nauczycielskiego Kolegium Języków Obcych pod opieką naukowo-dydaktyczną Uniwersytetu Warszawskiego o kierunku filologia germańska. Obecnie podnoszę swoje kwalifikacje językowe na Uniwersytecie Warszawskim w Instytucie Germanistyki. Posiadam doświadczenie w pracy nauczyciela języków obcych zarówno w szkolnictwie publicznym, jak i w szkole językowej. Jestem osobą otwartą i energiczną, której wielką pasją jest nauczanie języka niemieckiego. |
|
75 |
BarbaraA |
niemiecki |
Witam,
jestem nauczycielem i lektorem języka niemieckiego. W swojej pracy stawiam na komunikatywność i oryginalność zajęć. Lekcje urozmaicam różnymi grami językowymi. |
|
76 |
Barbara_Belza |
niemiecki |
Mam duże szczęście, bo zawodowo zajmuję się czymś co jest moją pasją. Uwielbiam język niemiecki i bardzo chętnie przekazuję go innym. Jako nauczyciel jestem osobą kreatywną i elastyczną, staram się zawsze podchodzić indywidualnie do ucznia i poznać jego potrzeby.
Wykształcenie uniwersyteckie w zakresie 5-letnich dziennych studiów językowych dało mi dobrą i stabilną podstawę mojej wiedzy i umiejętności. Roczny pobyt w Niemczech w czasie studiów i inne liczne krótsze wyjazdy do tego kraju pozwoliły na bezpośredni kontakt z językiem, ale także z kulturą i tamtejszym życiem codziennym. Jednak co najważniejsze, staram się ciągle się uczyć, rozwijać własne kompetecje językowe i wiedzę na temat krajów niemieckojęzycznych.
|
|
77 |
Bartek85 |
niemiecki |
Brak informacji |
|
78 |
bartoszprygon |
niemiecki |
Moje wieloletnie doswiadczenie w pracy dla najbardziej wymagajacych klientów, nauczyło mnie
cierpliwosci i umiejetnosci motywowania. Jestem w pełni zaangazowany w swoja prace
i otwarty na współczesna technologie np. lekcje z wykorzystaniem komunikatora Skype. Lekcje prowadze z humorem i pomysłowoscia, tak aby nigdy nie były nudne. Jestem jednym z pierwszych nauczycieli wykorzystujacych e-learning jako istotna metode dydaktyczna.
W moim portfolio uczniow znajduja sie m.in. ponizsze firmy i instytucje:
+ Wydawnictwo Dashöfer
+ Wydawnictwo Philip Wilson
+ Compensa s.a.
+ Alps Electrics
+ Kärcher
+ Volkswagen Bank
+ PSE- Electra
+ Mercedes Benz
+ Strabag
+ Vattenfall
+ Atos Origin
+ Hilti
+ Rampf Formen
+ Główny Urzad Patentowy
+ Główny Urzad Nadzoru Budowlanego
+ Narodowy Fundusz Ochrony Srodowiska i Gospodarki Wodnej
+ Ministerstwo Gospodarki
+ Urzad Regulacji Telekomunikacji i Poczty
+ Ministerstwo Rozwoju Regionalnego
+ Ministerstwo Infrastruktury
+ Ministerstwo Skarbu Panstwa
|
|
79 |
basiabasia |
niemiecki |
Jestem lektorem z dużym doświadczeniem, a jednocześnie osobą pełną energii i entuzjazmu. Bardzo lubię swoja pracę i stale uczę się czegoś nowego, aby moje zajęcia nie stały się nudne i monotonne. Bardzo łatwo nawiązuję kontakty z ludźmi i to ułatwia mi przełamywanie barier, również językowych. Jestem optymistką i osobą o pogodnym usposobieniu, ale umiem śmiać się również z siebie. Moi studenci uczą się języka niemieckiego w miłej, bezstresowej atmosferze. W roku akademickim 2006/2007 i 2008/2009 byłam najlepszym lektorem (ocena wystawiana przez dyrekcję Studium Języków Obcych i na podstawie ankiet wśród studentów - 95,5 pkt/100 i 100/100). |
|
80 |
basiaj |
niemiecki |
Jestem nauczycielem z 28 letnim stażem pracy w szkole średniej.W tym okresie wykształciłam wielu uczniów którzy podjęli studia językowe.6 moich absolwentek pracuje już jako
nauczycielki języka niemieckiego. 2 osoby studiowały w Niemczech.Moi uczniowie studiują obecnie Germanistykę i Lingwistykę na Uniwersytecie Warszawskim,Poznańskim i Lubelskim.Tak dobre efekty w nauczaniu osiągnęłam dzięki dobremu i zrozumiałemu tłumaczeniu gramatyki j.niemieckiego która jest bardzo istotna w nauce tego języka.Poza tym jestem osobą systematyczną,zorganizowaną.punktualną i odpowiedzialną. |
|
|