61 |
ewelcia87 |
niemiecki |
Jestem osobą młodą, dyspozycyjną. Moje cechy charakteru to solidność, sumienność i punktualność. Do każdego klienta podchodzę indywidualnie. Zawsze przygotowuję się do każdej lekcji. Jako osoba kreatywna staram się w ciekawy sposób wyłożyć dany temat, wprowadzając do nauki np. ciekawostki, piosenki (w zależności od wieku uczniów). |
|
62 |
Ewelina7 |
niemiecki |
Udział w projektach
2009: Projekt dla osób niepełnosprawnych "Aktywni w pracy"
2009: Projekt dla osób niewidomych i słabo widzących: "Jestem potrzebny"
2009: Projekt dla osób niewidomych i słabo widzących: "Droga do samodzielności"
2010: Projekt dla osób niewidomych i słabo widzących: "By życiu nadać sens"
Znajomość komputera:
Opanowane podstawowe umiejętności z zakresu edytowania tekstu oraz obsługi internetu z pomocą zwykłego komputera, wyposażonego w program udźwiękawiający "Jaws"
Dodatkowe osiągnięcia:
2006: stypendium na uniwersytecie w Bayreuth; międzynarodowy projekt wymiany akademickiej pod hasłem: "Język i społeczeństwo"
Zainteresowania:
nauka języków obcych,
tyflopedagogika,
niektóre działy psychologii jak psychologia rozwojowa, psychologia emocji i motywacji, psychologia komunikacji interpersonalnej,
psycholingwistyka,
neurolingwistyka,
czytanie książek,
pisanie wierszy,
wykonywanie prac plastycznych,
śpiewanie,
podróże,
Cechy osobowości:
rzetelna,
ambitna
sumienna
pracowita
słowna
punktualna
przedsiębiorcza,
odpowiedzialna,
zorganizowana,
kreatywna,
komunikatywna - łatwo nawiązująca kontakty z ludźmi
gotowa do podejmowania nowych wyzwań,
umiejąca stawić czoło trudnościom,
pogodnie i optymistycznie usposobiona. |
|
65 |
germanista44 |
niemiecki |
Dzięki praktykom oraz obecnej pracy mogę stwierdzić, że z pewnością świetnie sprawdzam się w zawodzie nauczyciela oraz lektora języka niemieckiego.
Jestem młodym ambitnym człowiekiem, posiadam takie cechy jak odpowiedzialność i skuteczność
w działaniu a także umiejętność pracy samodzielnej jak i w zespole.
Mam nadzieję, że pozwolą mi one w pełni sprostać Państwa oczekiwaniom.
|
|