Lp |
Login
|
Język
|
O sobie
|
Link do CV |
71 |
sonyador |
angielski |
Mam najwieksze doswiadczenie w pracy z dziecmi z klas I-III.
W pracy z małymi dziecmi podoba mi się najbardziej wprowadzanie w swiat języka angielskiego. Zapamiętywanie pierwszych słowek , zwrotów.
Lubię też charakterystyczną dla tego wieku naturalną zdolnosc do chlonięcia jezyka ( przez powtarzanie i nasladowanie) Pracujac z dziecmi młodszymi korzystam obficie z ich niekonczącej się chęci do odtwarzania tych samych historyek, piosenek, zachowan.
Wiem tez ,ze wazne w pracy z takimi dziecmi jest stworzenie im odpowiednich warunków - jak najmniej liczne grupy i przestrzen bez ławek i krzeseł.
Pozdrawiam |
|
72 |
songan |
angielski |
Jestem konsultantem i trenerem języka angielskiego. Organizuję i prowadzę kursy języka angielskiego w bankach i innych instytucjach od roku 2001.
Moja dotychczasowa działalność obejmuje prowadzenie zajęć w następujących firmach:
Bank Millennium
Bank Śląski
Kredyt Bank
Nordea Bank
Raiffeisen Leasing
Honda
Fiat
Ministerstwo Zdrowia
TPSA
TP-Ditel
Siemens Cerberus
ESAB
Nikon
Winterthur
Credit-Suisse
Bell-Leasing
Interchemal
TK-Development
ESI
Solar Elektro
Kursy obejmują naukę indywidualną i grupową dla wszystkich poziomów zaawansowania w zakresie:
¨ metody bezpośredniej i komunikacyjnej (na bazie metody Callana)
¨ metody tradycyjnej
¨ konwersacji dla grup zaawansowanych
¨ języka bankowego i biznesowego
¨ przełamywania bariery mówienia
¨ przełamywania bariery rozumienia szybkiego języka mówionego
(prowadzenie zajęć ze średnią prędkością ok. 250 słów na minutę)
Moimi atutami jako konsultanta i trenera językowego są:
¨ doświadczenie w prowadzeniu zajęć
¨ naturalny akcent
¨ dynamika zajęć
¨ aktywizacja biernych obszarów znajomości języka angielskiego u słuchaczy
¨ umiejętność nawiązania dobrego kontaktu ze studentami.
|
|
73 |
Sofija2015 |
angielski |
Brak informacji |
|
74 |
simplyslawek |
angielski |
Satysfakcja i poziom gwarantowane :))) Miłego dnia. Pozdrawiam Sławek. |
|
75 |
silviabroom83 |
angielski |
Jako lektora charakteryzuje mnie zaangażowanie, chęć nauczania różnych grup językowych, cierpliwość, opanowanie, rzetelność. Jestem osobą energiczną, potrafię utrzymać dyscyplinę i dobrze zorganizować sobie pracę. Prywatnie jestem osobą komunikatywną, odpowiedzialną, uczciwą i pomocną, szybko rozwiązuję problemy.
Ukończyłam studia licencjackie na filologii angielskiej na Uniwersytecie Łódzkim o specjalności: translatoryka i językoznawstwo stosowane oraz specjalność pedagogiczną, co z pewnością będzie przydatne przy nauczaniu języka obcego. Obecnie kończę studia na kierunku International Marketing w języku angielskim, poznałam słownictwo specjalistyczne z zakresu marketingu, zarządzania, Unii Europejskiej, sektora publicznego, ekonomii, rynków finansowych i transakcji finansowych. Dodatkowym atutem jest to, że w 2007 roku ukończyłam studia na kierunku filologia polska o specjalności komunikacja społeczna, na Uniwersytecie Łódzkim, gdzie zdobyłam wiedzę z zakresu komunikowania, redagowania i korekty tekstów. Do moich osiągnięć należy również ukończenie praktyk w centrum tłumaczeń mLingua Worldwide Translation. |
|
76 |
Shirin |
angielski |
Moje doświadczenie związane z nauczaniem języków obcych składa się głownie na szeroki zakres praktyk odbytych podczas studiów w Nauczycielskim Kolegium Języków Obcych w Łodzi, natomiast w szkole językowej prowadziłam kilka zajęć na zastępstwie w grupie dzieci 8-letnich. Od 2012 roku pracuję w szkole językowej z dziećmi z klas 0-4, a także z dorosłymi na poziomie początkującym i podstawowym. |
|
77 |
Shaunfitz |
angielski |
October 2015 – June 2016: Szkola Anita, Bydgoszcz, Poland
English Teacher: I worked with a variety of groups, ranging from young learners, aged eleven years, to adults. I used an assortment of methods which included cookery sessions with the younger groups, and supplementary videos, handouts and worksheets with the teenager and adult groups. I have found this method to be very useful as it breaks up the monotony of working from the course book during the entirety of the lesson.
October 2014 – June 2015: Britania English School, Lugo, Spain
English Teacher: I worked with a wide range of groups, ranging from nursery school children to adults, who were studying towards their First Certificate Exam. I used a variety of books and methods, such as worksheet activities, games and crafts that is associated with a particular festival or event.
September 2013 – June 2014: Windsor School, Togliatti, Russia
English Teacher: Working with a variety of groups, I used English in Mind and Face2Face books, which placed emphasis on vocabulary and grammar and Let’s Talk, which is aimed at improving the student’s speaking range. I also designed my own handouts to aid and further enhance the student’s knowledge whilst at home.
June 2013 to August 2013: Celyn ABC Camp Poltava Region, Ukraine
Head English Teacher: I worked at a British Language camp for the duration of the summer, working with young children and teenagers in order to teach and improve their English language skills. I was responsible for designing and implementing a Placement Test, putting the children into the groups in accordance with their test results, organising teammates to the relevant group, designing coursework that was applicable to my groups. I was also responsible for ensuring that daily reports to senior management were submitted. I also worked at the camp in the summer of 2014.
January 2010 to May 2013: British School, Bydgoszcz, Poland
English Teacher: I designed lessons which focused on using conversational English to a variety of groups that ranged from Pre-Intermediate to CAE students. Using this method enabled the students to improve their speaking and pronunciation skills.
October 2012 to May 2013: English Pro, Bydgoszcz
English Teacher: Using the Up Beat 3 course book, I worked with a younger teenage group at Upper-Intermediate level, where the emphasis was on grammar and writing. I was also using the Get on Track to FCE course book where I worked with a group of FCE mid-teenage students in readiness for their Matura examination. In addition, I worked with a Pre-Intermediate group within their place of employment, where they could enjoy both practising and improving their conversational skills.
March 2010 to September 2012: Empik School, Bydgoszcz
English Teacher: Working from the Face2Face course books, I was responsible for the teaching of English to staff employed by Bydgoszcz City Council.
April 2010 to May 2012: Hello School, Bydgoszcz
English Teacher: Using research, I held classes using conversational English to a wide range of students, mainly children, but also to adults. I also conducted one-to-one meetings with students who wished to improve their conversational skills. I also used lessons from the Upstream and Fairyland course books designed for Beginner and Elementary level student groups.
October 2009 to April 2010: William Wharton School, Bydgoszcz
English Teacher: Using the Callan Method, I was responsible for the teaching of English to a diverse group of students, ranging from children to adults.
January 2008 to September 2009: Best-Train, Leeds
Basic Skills Tutor: I was employed at Best-Train, where I taught Literacy and Numeracy to adults who were on the Government’s New Deal programme. I was also responsible for delivering job search modules such as application forms and CV and letter writing.
September 2006 to October 2007: Chamber Training, Cardiff.
Key/Basic Skills Tutor: I was responsible for teaching OCR Job-seeking Skills and ICT at Entry 3 and NVQ ICT Level 1, to 16 – 18 year old learners.
July 2006 to September 2006: Instant Muscle, Cardiff.
IT Tutor: I was employed at the Instant Muscle Jobsearch Centre on a voluntary basis, where I helped the clients to use the Centre’s IT facilities to carry out job search, CV and letter writing.
February to October 2005: BTCV, Cardiff.
Basic Skills Tutor: I was responsible for teaching Maths to New Deal trainees of varying ages, with a wide range of needs and abilities.
|
|
78 |
selavi |
angielski |
Jestem osobą odpowiedzialną, ambitną, kreatywną, potrafię pracować w zespole, szybko nawiązuję kontakt z dziećmi, młodzieżą, osobami dorosłymi.
Moimi atutami są: otwartość na nowe pomysły, energiczność, łatwość dotarcia do źródeł wiedzy teoretycznej.
Jestem kobietą, która wyznacza sobie konkretne cele zawodowe, ale również potrafię dostosować się do zadań zespołu.
Chciałabym w sposób pełniejszy wykorzystać zdobyte przez siebie wiedzę i umiejętności, z korzyścią dla Państwa Instytucji i mojego rozwoju zawodowego.
|
|
79 |
Sebastian1971 |
angielski |
Brak informacji |
|
80 |
Sebastian.R. |
angielski |
Jestem człowiekiem komunikatywnym, pracowitym, punktualnym i otwartym na nowe wyzwania. Moje doświadczenie zawodowe opiera się tylko na praktykach w Szkole Podstawowej i Gimnazjum, a także na prowadzonych przeze mnie korepetycjach. Moim atutem jest umiejętność przekazywania wiedzy i chęć podjęcia pracy jako nauczyciel. |
|
|