|
|
|
|
Podgląd |
2011-05-13 |
emova - szkzolenia |
Warszawa |
Uczę (się) bo lubię, czyli język obcy z coachingiem - warsztaty dla nauczycieli |
|
2017-01-14 |
Małopolski Niepubliczny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli |
Kraków |
Uczeń z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (zespół Aspergera) – edukacja i wychowanie |
|
2014-11-08 |
Małopolski Niepubliczny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli |
Kraków |
Uczeń z zaburzeniami zachowania, zagrożony niedostosowaniem społecznym – budowanie strategii p |
|
2016-04-22 |
Małopolski Niepubliczny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli |
Kraków |
Uczeń rozkojarzony – trening uważności, pamięci oraz rozumienia poleceń dla dzieci i młodzieży |
|
2016-09-23 |
Małopolski Niepubliczny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli |
Kraków |
Uczeń rozkojarzony – trening uważności, pamięci oraz rozumienia poleceń dla dzieci i młodzieży |
|
2013-08-31 |
Goethe-Institut |
Olsztyn |
Uczenie się przez nauczanie. Nowe kreatywne pomysły na lekcje niemieckiego. Seminarium dla nauczycie |
|
2015-05-23 |
CENTRUM DOSKONALENIA NAUCZYCIELI I LEKTORÓW JĘZYKÓW OBCYCH w Wyższej Szkole Filologicznej we Wrocła |
Wrocław |
UCZ JĘZYKA OBCEGO PRZEZ DZIAŁANIE – czyli o tym, jak pobudzić aktywność uczących się |
|
2018-01-27 |
Twoja Lekcja |
Warszawa |
U lektora na kozetce – czyli słów kilka o byciu „psychologiem” na zajęciach, wczes |
|
2017-05-13 |
Twoja Lekcja |
Wrocław |
U lektora na kozetce – czyli słów kilka o byciu „psychologiem” na zajęciach |
|
2017-06-03 |
Twoja Lekcja |
Wrocław |
U lektora na kozetce – czyli słów kilka o byciu „psychologiem” na zajęciach |
|