|
|
|
|
Podgląd |
2016-01-22 |
Cambridge English Language Assessment w partnerstwie z Niepublicznym Ośrodkiem Doskonalenia Nauczyci |
Radom |
„Ready, Steady, Speak: gimnazjalista dobrze mówi po angielsku”. Projekt dla nauczycieli |
|
2016-01-12 |
Cambridge English Language Assessment w partnerstwie z Niepublicznym Ośrodkiem Doskonalenia Nauczyci |
Płock |
„Ready, Steady, Speak: gimnazjalista dobrze mówi po angielsku”. Projekt dla nauczycieli |
|
2016-01-16 |
Cambridge English Language Assessment w partnerstwie z Niepublicznym Ośrodkiem Doskonalenia Nauczyci |
Olsztyn |
„Ready, Steady, Speak: gimnazjalista dobrze mówi po angielsku”. Projekt dla nauczycieli |
|
2016-01-22 |
Cambridge English Language Assessment w partnerstwie z Niepublicznym Ośrodkiem Doskonalenia Nauczyci |
Olsztyn |
„Ready, Steady, Speak: gimnazjalista dobrze mówi po angielsku”. Projekt dla nauczycieli |
|
2014-02-04 |
Goethe-Institut |
Warszawa |
„OderÜbersetzen“ – trzeci numer polsko-niemieckiego rocznika translatorskiego. Prz |
|
2012-11-23 |
Wydawnictwa CLE International i Nowela |
Toruń |
„Nauczanie gramatyki od poziomu A1 do C2” |
|
2009-01-30 |
Opera warszawska |
Warszawa |
„Nabucco” Giuseppe Verdiego |
|
2010-03-17 |
Goethe Institut |
Warszawa |
„KRANICHE / ŻURAWIE“: PROGRAM DLA TŁUMACZY LITERATURY (14.03-17.04.19) |
|
2015-08-23 |
Fundacja Roberta Boscha i Arbeitskreis für Jugendliteratur |
Hamburg |
„Kein Kinderspiel!“ – Warsztaty dla tłumaczy literatury dziecięcej i młodzieżowej, |
|
2019-06-23 |
Goethe-Institut |
Dzierżoniów |
„KANTATA KROSIEN“ – „ROZMOWY ZAMIEJSCOWE“ W PIESZYCACH, BIELAWIE I DZI |
|