|
|
|
|
Podgląd |
2016-12-17 |
Małopolski Niepubliczny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli |
Kraków |
Uczniowie trudni i nadpobudliwi w szkole – procedury postępowania z dzieckiem sprawiającym tru |
|
2016-12-17 |
Małopolski Niepubliczny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli |
Kraków |
Literackie inspiracje twórczych lekcji języka obcego w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej |
|
2017-01-14 |
Małopolski Niepubliczny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli |
Kraków |
Uczeń z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (zespół Aspergera) – edukacja i wychowanie |
|
2017-01-14 |
Małopolski Niepubliczny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli |
Kraków |
Sposoby pomocy dziecku przedszkolnemu z zaburzeniami społeczno-emocjonalnymi, warsztat dla nauczycie |
|
2017-01-14 |
Małopolski Niepubliczny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli |
Kraków |
D jak dysleksja rozwojowa – diagnoza, wsparcie, pomoc |
|
2017-01-30 |
MNODN |
Kraków |
Trudne dziecko w grupie przedszkolnej – sposoby radzenia sobie z zachowaniami agresywnymi i ko |
|
2017-01-31 |
Małopolski Niepubliczny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli |
Kraków |
Podstawy pierwszej pomocy |
|
2017-02-02 |
Małopolski Niepubliczny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli |
Kraków |
Uczeń rozkojarzony – trening uważności, pamięci oraz rozumienia poleceń dla dzieci i młodzież |
|
2017-02-02 |
Małopolski Niepubliczny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli |
Kraków |
Zanim zacznę czytać, pisać i liczyć – czyli zabawy, o których należy pamiętać w przedszkolu |
|
2017-03-04 |
MM PUBLICATIONS |
Kraków |
KONFERENCJE MM PUBLICATIONS: Teaching grammar creatively. A workshop for open-minded teachers; The |
|