Obsługa Klienta na szóstkę! 10 września / Warszawa
Szkolenie skierowane jest do pracowników działu obsługi klienta w szkole językowej.
Miejsce szkolenia: szczegóły wkrótce / godziny: 10.30-15.30
Czy wiesz, że na sukces sprzedawcy
w największej mierze składa się jego umiejętność budowania kontaktu z klientem, skutecznej komunikacji i sprawnego badania potrzeb klienta?
Proponujemy szkolenie, dzięki któremu Państwa pracownicy:
Poznają zasady skutecznego budowania relacji z klientem;
Poznają i nauczą się stosować narzędzia dobrej komunikacji z klientem;
Zdobędą umiejętność badania potrzeb klienta i doboru odpowiedniej dla klienta oferty;
Nauczą się dopasowywać sposób obsługi klienta do różnych typów klientów;
Nauczą się, jak zrobić odpowiednie wrażenie na kliencie.
GRUPA WARSZTATOWA - 16 osób
--------------------------------------------------------------------------------
Szkolenie poprowadzi p. Beata Zielińska Rocha
anglistka i psycholog, trener umiejętności interpersonalnych, doświadczony nauczyciel i metodyk, właściciel firmy szkoleniowej Gama Training. Od kilku lat współpracuje z PASE. Prowadziła warsztaty i prezentacje w trakcie trzech odsłon konferencji Kapelusze lektora oraz warsztaty dla pracowników szkół językowych. Współpracowała jako trener z wieloma szkołami językowymi, wydawnictwem Pearson Longman, Wydawnictwem Szkolnym PWN oraz prowadziła szkolenia otwarte dla nauczycieli i metodyków, m.in. z zakresu komunikacji i coachingu. Przez wiele lat pracowała jako metodyk i trener w Centrum Języków Obcych Archibald, obecnie związana ze Szkołą Języków Obcych Pi School. W pracy nauczyciela, trenera i metodyka ceni sobie budowanie kontaktu, wymianę poglądów i doświadczeń, współuczestniczenie w rozwoju i zmianie oraz dzielenie się wiedzą. Prywatnie mama dwójki licealistów, miłośniczka muzyki fado i smooth jazzu, języka hiszpańskiego, książek, dobrej herbaty i rozmów z ludźmi.
Serdecznie zapraszamy
http://www.glowna.pase.pl/index.php/pl/konferencje-i-szkolenia/71-obsuga-klienta-na-szostk-10-wrzenia-warszawa
http://www.glowna.pase.pl/index.php/pl/konferencje-i-szkolenia/7 1-obsuga-klienta-na-szostk-10-wrzenia-warszawa