korepetycje angielski korepetycje niemiecki
Nie jesteś zalogowany.
Nie masz konta?

EDUNEWS.PL: CZY NAUCZYCIEL POWINIEN PRZYZNAWAĆ SIĘ DO NIEWIEDZY I DO BŁĘDÓW?
EDUNEWS.PL - portal o nowoczesnej edukacji.

CZY NAUCZYCIEL POWINIEN PRZYZNAWAĆ SIĘ DO NIEWIEDZY I DO BŁĘDÓW?

Dziennik refleksji edukacyjnych. Zamiast punktozy i obszernej dokumentacji. Gdzieniegdzie już tak się dzieje - dziennik refleksji jest element dokumentacji rozwojowej, potrzebnej do awansu zawodowego. Zamiast zbierania zaświadczeń o uczestnictwie w szkoleniu, kursie, konferencji, zamiast zbierania pisemnych potwierdzeń i podziękowań jest pisanie dziennika refleksji, np. edukacyjnych. Czyli opowiadanie własnymi słowami, własnymi przemyśleniami o udziale w szkoleniu czy webinarium. Byłem, uczestniczyłem... ale co z tego dla mnie wynika? Z jednej strony to forma notatki z wbudowaniem nowej wiedzy do już istniejącego konstruktu (własna wiedza). Co jest łatwiej zebrać: dyplomy i zaświadczenia czy spisane refleksje? A co łatwiej ocenić: przekartkować zaświadczenia o uczestnictwie, policzyć punkty czy przeczytać tekst z dziennika refleksji? Ja tymczasem od kilkunastu lat piszę bloga (wcześniej także w brulionie papierowym)

Czytaj cały arykuł:

https://www.edunews.pl/badania-i-debaty/opinie/5366-czy-nauczyci el-powinien-przyznawac-sie-do-niewiedzy-i-do-bledow?acm=97_714