Lp |
Login
|
Język
|
O sobie
|
Link do CV |
21 |
flamenko |
włoski |
Udzielam korepetycji od kilku lat. Jestem osobą spokojną , cierpliwą ale reż wymagającą. |
|
22 |
Grazyna-Barbara |
włoski |
Brak informacji |
|
23 |
it.agna |
włoski |
Brak informacji |
|
24 |
Italianissima |
włoski |
Witam, jestem wykwalifikowanym nauczycielem języka włoskiego z doświadczeniem w nauczaniu głównie osób dorosłych i młodzieży na wszystkich poziomach zaawansowania. Na co dzień pracuję jako tłumacz dla firm w zaresie szeroko pojętego języka biznesowego, jednak nauczanie pozostało jedną z moich pasji, którą obecnie realizuję głownie poprzez udzielanie lekcji indywidualnych. Zapraszam do kontaktu wszystkich, którzy ulegli urokowi tego języka :), gwarantuję zajęcia prowadzone na wysokim poziomie i w miłej atmosferze :). |
|
25 |
italiano |
włoski |
Brak informacji |
|
26 |
iza.italia |
włoski |
Jestem nauczycielem z kilkuletnim doświadczeniem ( , byłam lektorem w szkole językowej, mam doświadczenie w pracy z dziećmi zarówno z pierwszysz klas szkoły podstawowej jak i z przedszkola. Obecnie uczę włoskiego w jednym z krakowskich przedszkoli). Jestem pozytywnie nastawioną do życia osobą. Kocham moją pracę. Interesuję się kulturą i geografią Włoch, Hiszpanii i niektorych krajów Ameryki Łacińskiej. Jestem pilotem wycieczek, kocham podróże małe i duże. Staram sie zainteresować uczniów włoską kulturą.
Pracuję także jako tłumacz języka włoskiego.
Włochu i język włoski ok kilku lat są całym moim życiem, staram się nak najczęściej jeździć do tego przepieknego kraju. |
|
27 |
Julek.Sacharow |
włoski |
Brak informacji |
|
28 |
Karolina_IT |
włoski |
Posiadam wyższe wykształcenie filologiczne (magister filologii włoskiej UJ, 2003 r.), włoskie uprawnienia tłumacza przysięgłego uzyskane podczas pracy etatowej w MSZ -Konsulacie Generalnym RP we Włoszech, szerokie doświadczenie pedagogiczne w nauczaniu j.włoskiego w szkołach językowych i instytucjach publicznych, w różnych grupach wiekowych, a także duży wybór prywatnych, dodatkowych materiałów dydaktycznych (aktualne, na bieżąco sprowadzane z Włoch).
Gwarantuję profesjonalizm, stosowanie się do obowiązujących standardów metodycznych oraz przygotowanie dynamicznych i ciekawych zajęć na każdym poziomie zaawansowania. |
|
29 |
KasiaCe |
francuski, włoski |
Obecnie jestem studentką ostatniego roku filologii romańskiej o profilu pedagogicznym na Uniwersytecie Jagiellońskim (studia II stopnia). We wrześniu bieżącego roku będę bronić tytułu magistra. Dodatkowo jestem absolwentką filologii romańskiej na Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Tarnowie (studia I stopnia), gdzie ukończyłam kurs pedagogiczny.
Odbyłam szkolenie z podstaw pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej oraz metodyki nauczania języków obcych organizowane przez Szkołę Języków Obcych „Tina”, jak również liczne praktyki pedagogiczne.
Posiadam roczne doświadczenie w pracy, jako lektor języka francuskiego z dziećmi w wieku przedszkolnym i grupami starszymi w Prywatnej Szkole Języków Obcych „Tina”.
W Paryżu spędziłam rok, gdzie pracowałam w charakterze opiekunki do dziecka i korepetytorki języka francuskiego. Obecnie podczas weekendów nadal udzielam korepetycji oraz pracuję jako niania.
Moim atutem jest fakt, iż potrafię w odpowiedni sposób nawiązać kontakt z uczniem. Przykładem może być tu dziesięcioletni Polak mieszkający w Paryżu, który dzięki współpracy ze mną uzupełnił ogromne braki językowe i bez problemu przeszedł do następnej klasy, choć groziło mu powtarzanie roku szkolnego. Dodatkowo nawiązałam kontakt oraz przyjazne relacje z najbardziej zamkniętym dzieckiem w jednym z przedszkoli w Krakowie. Otrzymałam gratulacje oraz pochwały od rodziców po przeprowadzeniu lekcji pokazowych. Te wydarzenia uznaję za moje największe sukcesy. Jestem osobą odpowiedzialną, solidną, sumiennie wywiązującą się z powierzonych jej obowiązków. Z entuzjazmem podchodzę do możliwości prowadzenia zajęć z dziećmi i młodzieżą. Praca z ludźmi daje mi wiele radości. Jestem cierpliwa i potrafię przekazać innym posiadaną wiedzę |
|
30 |
klaudia102 |
włoski |
Brak informacji |
|
|