korepetycję językowe
Oglądasz katalog CV lektorów/nauczycieli/korepetytoróww poszukujących pracy, wyświetlonych według kryterium:
- język: ukraiński
- województwo: śląskie
wyszukuj po zadanych kryteriach

Przejdz do podglądu list pokrewnych lektorów/nauczycieli/korepetytorów twojemu wyszukaniu:

- wszyscy lektorzy poszukujący pracy pogrupowani po językach
- wszyscy lektorzy poszukujący pracy pogrupowani po województwach
- Listy lektorów/nauczycieli/korepetytorów języków w województwie śląskim
- Listy lektorów/nauczycieli/korepetytorów języka ukaraińskiego


Pokrewne poszukiwania:
Katalog lektorów języka ukaraińskiego w mieście Częstochowa
Katalog lektorów języka ukaraińskiego w mieście Katowice


Przejdź do:
  Znaleziono 14 lektorów.
język ukraiński śląskie
  [1] 2  
Lp
Login
Język
O sobie
Link do CV
1 Svitlana-rosyjski rosyjski, ukraiński
Witam, jestem nauczycielem z wieloletnim doświadczeniem. Udzielam korepetycji z języka rosyjskiego oraz ukraińskiego na wszystkich poziomach zaawansowania, zarówno młodszym jak i starszym osobom. Oferuję pomoc w nauce zgodnej z bieżącym programem szkolnym (przygotowanie do sprawdzianów, kartkówek, objaśnianie zagadnień gramatycznych, poszerzenie materiału), pomoc w przygotowaniu się do egzaminu maturalnego oraz możliwość realizowania indywidualnego programu nauczania dostosowanego do potrzeb i możliwości ucznia.
2 Maria rosyjski, ukraiński
W związku z wykonywaniem pracy na stanowisku nauczyciela w szkole podstawowej w Ukraine oraz przedłużeniu swojej pracy na stanowisku asystenta wychowawcy/nauczyciela w Polsce, a także jednoczesnego wykonywania obowiązków na stanowisku lektora języka ukraińskiego w Wojskowym Centrum Nauczania Języków Obcych, pragnę nadal wykonywać pracę powiązaną z moim wykształceniem i moimi zainteresowaniami.
3 vasermon czeski, greka klasyczna, łacina, rosyjski, słowacki, ukraiński
Oferuję naukę niżej wymienionych języków metodami tradycyjnymi bądź niekonwencjonalnymi – wedle indywidualnych preferencji klienta. Zapewniam własne materiały i pomoce dydaktyczne, w tym własnego autorstwa. Działalność lektorską prowadzę od 2005 roku (z przerwami na dokształcanie się): od czasów brneńskich studiów, kiedy zacząłem udzielać korepetycji z języka czeskiego obcokrajowcom usiłującym zdać egzaminy wstępne na bohemistykę. Po studiach rusycystycznych i politologicznych kontynuowałem działalność na terenie rodzimego Śląska Cieszyńskiego, ucząc prywatnie po obu stronach granicy państwowej i poświęcając się zagadnieniom dydaktyki języków obcych oraz rozpracowywaniu efektywnych metod nauczania, sprawdzając ich skuteczność w praktyce. Współpracowałem z kilkoma szkołami językowymi, którym nadal oferuję swoje usługi, jednak od pewnego czasu świadomie orientuję się na klientów indywidualnych, których różnorodność i wymagania są dla mnie nieustannym wyzwaniem i bodźcem do dalszego rozwoju zawodowego. W chwili obecnej zajmuję się nauczaniem języka czeskiego, słowackiego, rosyjskiego i łaciny, chociaż w przypadku mocnego zainteresowania językiem ukraińskim, białoruskim lub greką klasyczną jestem w stanie znaleźć czas także na te przedmioty. W rozdziałach pojedynczych języków publikuję szczegółowe informacje na temat polecanych pomocy naukowych (podręczniki, rozmówki, przewodniki gramatyczne, przydatne linki), do których dołączam abstrakty spod własnego pióra, jak też dodatkowe informacje i ciekawostki. W nauczaniu od samego początku kładę nacisk na szybkie opanowanie prawidłowej wymowy przyswajanego języka, którą konfrontuję z nagraniami wypowiedzi rodzimych użytkowników, by już na starcie przyzwyczaić do obcowania z ustną formą mowy. Chodzi nie tylko o rozumienie odtwarzanych wypowiedzi, ale też o wejście w sferę konwencyjnej dykcji, akcentacji, intonacji. Zagadnienia gramatyczne utrwalam na podstawie ich praktycznego zastosowania w zdaniach, po przerobieniu których kursant sam (w sposób naturalny) wyłapuje funkcjonowanie istotnych zjawisk „w akcji”. Wprowadzanie konwersacji od początkowych lekcji ma na celu zdobycie pewności siebie mówcy oraz osiągnięcie językowej samodzielności w ogólnoludzkich kontaktach z obcojęzycznymi osobami poprzez prężne opanowywanie słownictwa z zakresu poszczególnych sfer życia codziennego (sport, zakupy, życie towarzyskie, w urzędzie, w restauracji itp.). Ze względu na bezsprzeczne zalety stosowania twórczych metod w procesie edukacyjnym, jak i z wymogu opanowania ortografii i stylistyki, zmuszam także kursantów do prowadzenia aktywnej komunikacji piśmiennej, jak również do czytania – pożytecznej czynności, za pomocą której jesteśmy w stanie wyłapać z kontekstu wiele względnie niezrozumiałych zawiłości. Znaczna część wykładów przeznaczona jest poszerzaniu i pielęgnacji zasobu słownictwa w oparciu o dedukcje etymologiczne, czyli zaszeregowanie wyrazów do pewnego \"ciągu genealogicznego\" i uzmysłowienie sobie więzi i zależności słowotwórczych. Indywidualne dobieranie profilu kształcenia umożliwia późniejszą koncentrację na doskonaleniu fachowego wyposażenia terminologicznego: biznesowego, prawnego, administracyjnego, informatycznego, zdrowotnego itd., zgodnie z życzeniami klienta. Z powyższego można łatwo wywnioskować, że zajęcia ukierunkowane są na pełną aktywizację ich uczestników, przez co gros nauki przypada na czas pracy z lektorem w trakcie lekcji, a nie na pozalekcyjne głowienie się nad pokrętną gramatyką w parze z bezmyślnym wkuwaniem słów. Materiałów dydaktycznych używam tak, by za ich pośrednictwem skupić się najpierw na cechach wspólnych dla obu języków (ojczystego i zgłębianego; np. wspólne dźwięki i znaki, synonimy, rekcje, funkcje czasów, składnia), by następnie zasygnalizować odstępstwa i różnice, ilustrując całość na twórczym tłumaczeniu fragmentów tekstu z wykorzystaniem metody komparatystycznej. Kolejność omawianych kwestii kieruje się zatem bardziej pokrewieństwiem typologicznym języków niż tradycyjną relewancją. Ostatecznym celem jest oczywiście świadomy, w pełni kompetentny użytkownik języka. Ze względu na odmienne zapotrzebowania osób zainteresowanych nauką, warunki współpracy ustalam z każdą z osobna, toteż nie zamieszczam tutaj szczegółów w postaci tabelek z rozkładami zajęć itp. Również w kwestiach układu lekcji, rodzaju wykorzystywanych materiałów lub odpowiedniej metodyki dostosowuję się do preferencji Państwa. Zaznaczam, iż obecnie operuję na obszarze powiatu cieszyńskiego, z możliwością dojazdu na Zaolzie, choć chętnie też przyjmuję kursantów u siebie w Brennej, gdzie aktualnie rezyduję. W przyszłym roku planuję poszerzyć ofertę o kursy e-learningowe (z wykorzystaniem kamer internetowych), na które już teraz przyjmuję zgłoszenia. Zaś w przypadku głębszego zainteresowania moją osobą – kompetencjami, twórczością bądź osobowością – zapraszam do studiowania strony www.cieszynisko.eu. Szczególnie zwracam uwagę na rubryki językowe, gdzie niebawem zaczną pojawiać się materiały przydatne do nauki, jak też artykuły popularnonaukowe z dziedziny językoznawstwa i lingwodydaktyki mojego autorstwa. Zapraszam do kontaktu.
4 Jana_B angielski, hiszpański, rosyjski, ukraiński
Objective_________________________________________________________ English Lector • Business English (negotiations, business correspondence, contracts) • Communication, Role Plays and Creative Tasks for advanced level students • English for beginners, English for children Russian Lector (native speaker) • Business Russian (negotiations, business correspondence, contracts) • Communication, Role Plays and Creative Tasks for advanced level students • Russian as a Foreign Language for Foreign students • Russian for beginners, Russian for children Translator:Polish-Russian-Ukrainian-English. Checking/Editing
5 olena119 angielski, rosyjski, ukraiński
Kocham życie, ludzi i siebie. Bardzo lubię swoja pracę, ciągle się uczę języków obcych. Nie wyobrażam sobie życia bez przyjaciół, muzyki, książek, spacerów, kawy i deszczu ;) Jestem kreatywna i mam poczucie humoru. To tyle.
6 Wigor5 polski dla cudzoziemców, rosyjski, ukraiński
Jestem osobą z dużym doświadczeniem. Kompetentna, skuteczna, obowiązkowa, kreatywna. Mam dobry kontakt z kursantami, uczniami.
7 pani_ania polski dla cudzoziemców, rosyjski, ukraiński
Jestem osobą staranna, cierpliwą i rzetelną z szerokim zakresem zainteresowań (literatura, turystyka sportowa itd.). Mam zdolności organizatorskie, łatwo nawiązuję kontakt z rozmówcą.
8 krokietkasi ukraiński
Jestem osobą obowiązkową, odpowiedzialną, skupioną na wykonywanych zadaniach. Mam poczucie humoru. Potrafię przekazywać wiedzę.
9 Taisiia2205 rosyjski, ukraiński
Jestem ekstawertykiem, dlatego łatwo mi jest nawiązywać kontakt z ludźmi, bez względu na wiek i narodowość, dlatego też łatwo i przyjemnie było mi pracować w szkole z dziećmi i nastolatkami. Angażuję się całkowicie w to, co robię, szczególnie jeśli jest żywy ludzi kontakt. Jeśli chodzi o naukę moich ojczystych języków, to zaangażowanie moje rośnie razem z uświadomieniem, że ktoś jest szczerze zainteresowany językiem i kulturą mojego kraju. (P.S.: mówiąc \"mój kraj\" ciężko mi jest powiedzieć, czy to jest Ukraina, czy Rosja, ponieważ pochodzę z rodziny mieszanej i mieszkam na kresach).
10 Gloria_Gusto angielski, rosyjski, ukraiński
Jestem nauczycielem języka angielskiego od 10 lat. Uważam, że dobrze wykonuję swój zawód i mam spore doświadczenie pracując w różnych placówkach oświatowych w Polsce. Ucząc ludzi różnych kategorii wiekowych stosuję odpowiednie dla nich metody i formy pracy. Uważam, że jednym z najważniejszych elementów w nauczaniu języka obcego jest mówienie, umiejętnośc posługiwania się językiem obcym w konkretnych praktycznych sytuacjach. Jestem sumiennym nauczycielem, pracowitym i solidnym. Wiem, że uczenie się języka obcego czasem może byc stresującym i dla niektórych wymaga dużego wysiłku, żeby pokonac barierę psychologiczną. Dlatego jestem nauczycielem cierpliwym, wyrozumiałym, jednak wymagającym. Nie jestem osobą konfliktową, cechują mnie uprzejmośc i pogodne usposobienie.
0-100