Lp |
Login
|
Język
|
O sobie
|
Link do CV |
1 |
nika_sucha |
rosyjski |
Uważam, ze potrafie przekazac uczniom posiadana przeze mnie wiedze, o czym świadcza wyniki ich egzaminow ( minimum 4). Nie mam także problemow z nawiązywaniem nowych znajomosci, szybko sie aklimatyzuję. |
|
2 |
Andrzej72 |
rosyjski |
Rosja, Rosjanie, język rosyjski i nauczanie są moją pasją. Pragnę podzielić się moją wiedzą i pasją z każdym, kto chce poznać i postarać się zrozumieć ten cudowny kraj i jego mieszkańców.
|
|
3 |
sami12 |
rosyjski |
Moją pasją jest kultura rosyjskiego obszaru językowego. Częste podróże do Rosji i na Ukrainę pozwalają mi na ciągłe doskonalenie kompetencji językowych. Jestem osobą ambitną, systematyczną i rzetelną. |
|
4 |
bsoldrowska |
rosyjski |
Lubię zarażać pasją, obserwować postępy w nauce, motywować i inspirować uczniów. Kreatywność i nacisk na komunikatywność są celami w nauczaniu, które dotąd udało mi się realizować na praktykach w gimnazjum,liceum,korepetycjach z młodzieżą i dorosłymi czy na kursie w Empiku. |
|
5 |
orejko |
angielski, rosyjski |
Kierunek studiów, które wybrałam (lingwistyka stosowana język angielski z językiem rosyjskim na Uniwersytecie Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy) oraz fakt, że od IV klasy podstawówki do III klasy liceum uczęszczałam na dodatkowe lekcje języka angielskiego umożliwiły mi biegłe posługiwanie się językiem angielskim i językiem rosyjskim w stopniu średnio-zaawansowanym. Byłam także uczestniczką dwuletniego kursu pedagogicznego, który przygotował mnie do pracy nauczyciela. Przez ostatnie trzy lata udzielałam korepetycji, prowadziłam także kurs języka angielskiego dla osób bezrobotnych w ramach projektu Poradnictwo Pracy „Wspólna Sprawa” w Bydgoszczy od listopada 2008 do lutego 2009 roku. Od początku listopada 2009 r. do końca lutego 2010 zajmowałam się angielskimi tłumaczeniami z zakresu budownictwa drogowego dla Katedry Budownictwa Drogowego na Uniwersytecie Techniczno – Przyrodniczym w Bydgoszczy. Od lutego 2010 pracuję jako lektor języka angielskiego w szkole językowej „HELP” gdzie uczę dzieci, młodzież oraz dorosłych. Od września 2010 pracuję jako nauczyciel języka angielskiego w Gimnazjum i Liceum Ogólnokształcącym Edukacji Innowacyjnej w Bydgoszczy.
Moim atutem jest łatwość nawiązywania kontaktów z różnymi ludźmi i umiejętność współpracy. Jestem człowiekiem, który wyznacza sobie konkretne cele, i potrafi je osiągnąć. Cechuje mnie konsekwencja w działaniu i odpowiedzialność w podchodzeniu do wykonywanej pracy. Jestem osobą, która lubi podejmować wyzwania i sprawdzać się w nowych sytuacjach. |
|
6 |
sylaikama |
rosyjski |
Język Rosyjski ojczysty |
|
7 |
sylas7712 |
rosyjski |
Jestem wymagającym, ale wyrozumiałym nauczycielem, który zauważa i docenia nawet najmniejsze postępy swoich uczniów. |
|
8 |
sunflower11 |
angielski, rosyjski |
Jestem osobą, której nauczanie języków obcych (głównie angielskiego) przynosi dużo satysfakcji. Robię to z entuzjazmem. Staram się, aby moje zajęcia nigdy nie wyglądały tak samo. Dobre samopoczucie obydwu stron i sympatyczna atmosfera podczas zajęć do podstawa. Dotychczas podczas mojej pracy zawodowej najczęstszy kontakt miałam z dziećmi w wieku przedszkolnym i szkoły podstawowej. To one nauczyły mnie w dużej mierze spontaniczności i radości z tego, co robię. |
|
9 |
marcelinajulia |
angielski, rosyjski, włoski |
Jestem osobą, która kocha uczyć i odnajduje w tym radość oraz czerpie ogromną satysfakcję. Od wielu lat zajmuję się uczeniem języków obcych. Prowadzę ciekawe, urozmaicone zajęcia, do każdej lekcji przygotowuję się solidnie oraz wciąż poszukuję nowych, ciekawych materiałów. Uczniowie mnie lubią, zajęcia są prowadzone w miłej atmosferze. |
|
10 |
Ksenija |
rosyjski |
Jestem osobą, która cechuje się dużą odpowiedzialnością tak w życiu prywatnym, jak i zawodowym. Nigdy nie zdarzyło mi się \"zawalić\" czegoś ważnego w swoim życiu. Jednocześnie - jako nauczyciel - mam dystans do siebie, niezbędny w pracy pedagoga. Do ucznia zaś, niezależnie od wieku, podchodzę z szacunkiem, widząc w nim potencjał. Takie podejście sprawia, że odnoszę małe sukcesu na polu edukacyjnym - np. uczeń, któremu szkoła podcięła skrzydła z powodu \"trudności wychowawczych\", jakie sprawiał, który był załamany, bierny, a przez to niezainteresowany nauką, dzięki korepetycjom ze mną stał się jednym z najlepszych uczniów w swojej klasie. |
|
|