korepetycję językowe
Oglądasz katalog CV lektorów/nauczycieli/korepetytoróww poszukujących pracy, wyświetlonych według kryterium:
- język: polski dla cudzoziemców
- województwo: wielkopolskie
wyszukuj po zadanych kryteriach

Przejdz do podglądu list pokrewnych lektorów/nauczycieli/korepetytorów twojemu wyszukaniu:

- wszyscy lektorzy poszukujący pracy pogrupowani po językach
- wszyscy lektorzy poszukujący pracy pogrupowani po województwach
- Listy lektorów/nauczycieli/korepetytorów języków w województwie wielkopolskim
- Listy lektorów/nauczycieli/korepetytorów języka polskiego dla cudzoziemców


Pokrewne poszukiwania:
Katalog lektorów języka polskiego dla cudzoziemców w mieście Poznań


Przejdź do:
  Znaleziono 98 lektorów.
język polski dla cudzoziemców wielkopolskie
  [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10  
Lp
Login
Język
O sobie
Link do CV
1 axelma123 polski dla cudzoziemców
Wykaz wybranych publikacji: 1. Mamo, батько! W jaki sposób przygotować się do wychowania dziecka dwujęzycznego? O bilingwizmie w środowisku polsko-ukraińskim, [w:] Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia VII, pod. red. M. Pamuły-Behrens, M. Szymańskiej, Kraków 2016. 2. (Non)existence of Judas in the novel Electric Banans of Mirosław P. Jabłoński/(Не)буття Іуди в романі Електричні банани Мирослава П. Яблонського, „Current issues of social studies and history of medicine. Joint Ukraine-Romanian scientific journal”/ „Актуальні питання суспільних наук та історії медицини. Спільний Українсько-Румунський науковий журнал” 2016, nr 1 (9) 2016, s. 102-106. 3. Kościan w kontekście nauczania języka polskiego na Ukrainie, [w:] Pamiętnik Towarzystwa Miłośników Ziemi Kościańskiej. Utrwalanie śladów społecznej tożsamości, pod red. Z. Witkowskiego, Kościan 2016. 4. Ogłupianie? Homo videns a współczesne programy rozrywkowe, [w:] Rozrywka w mediach, pod. red. K. Burskiej, P. Czarnek, K. Ososińskiej, Łódź 2012. 5. Zabawa w pamiętanie, „Krynica. Pismo mniejszości polskiej na Ukrainie” 2012, nr 78, s. 46-47. 6. „Niewolnicy na wieczność” Czesława Miłosza, „Krynica. Pismo mniejszości polskiej na Ukrainie” 2012, nr 76, s. 48-49. 7. Samotna (?) w wielkim mieście, „Krynica. Pismo mniejszości polskiej na Ukrainie” 2012, nr 75, s. 44-47. 8. Odeski film, „Kozirynek” 2012, nr 12, s. 182-185. 9. Odeska hibernacja, „OBOK. Krajeński Kwartalnik Literacki” 2012, www.kwartalnik-obok.pl 10. Wampiry w rytmie disco polo, „Uniwersal” 2012, nr 8, s. 25-26. 11. Czy słuchanie muzyki metalowej może przyczynić się do wielbienia Szatana?, „Krytyka literacka” 2011, nr 7, www.krytykaliteracka.blogspot.com 12. O koncepcji religii w „Xiędzu Fauście” Tadeusza Micińskiego, „Krytyka literacka” 2011, nr 9, www.krytykaliteracka.blogspot.com 13. O kajecikowym spisie, telenowelach i …, „OBOK. Krajeński Kwartalnik Literacki” 2009, nr 13. 14. Emocje, „Kozirynek” 2009, nr 9, s. 123-124. 15. Chęć zrozumienia, „OBOK Krajeński Kwartalnik Kulturalny”, nr 3/2008 (11). 16. Czekanie ma mężczyznę mitologicznej Danae, czyli o kobiecie uwikłanej w miłość, „Kozirynek” 2008, nr 4, s. 79 – 83. 17. Halina Poświatowska w walce o miłość, „OBOK Krajeński Kwartalnik Kulturalny”, nr 1/2008 (9). 18. Ikar współczesny, „OBOK Krajeński Kwartalnik Kulturalny”, nr 12/2008. 19. Koncepcja powieści – worka wobec Teorii Czystej Formy S. I. Witkiewicza, knowacz.pl., http://www.knowacz.pl/publicystyka/baczyk/baczyk_0101.htm. 20. O Ewangelii wg Piłata, „OBOK Krajeński Kwartalnik Kulturalny”, nr 3/2007. 21. O książce Martina Goldsmitha pt.: „Szukając Boga”, „OBOK Krajeński Kwartalnik Kulturalny”, nr 1/2008 (9). 22. Opowieść o umieraniu, Racjonalista.pl, http://www.racjonalista.pl/kk.php/s,5522. 23. Raj, „OBOK Krajeński Kwartalnik Kulturalny”, nr 12/2008. 24. Szukając Boga. Martin Goldsmith, „Apeiron Magazine”, http://www.apeironmag.pl/literatura/szukajac-boga-martin-goldsmith/. 25. Wołanie o dobro, czyli o powieści Juana Tafura, „RED. Pismo literackie” 2008, nr 1 (06), s. 117 – 118. 26. Z Charonem na drugą stronę, czyli o życiu po życiu w poezji T. Różewicza, „OBOK Krajeński Kwartalnik Kulturalny”, nr 8/2007 (8).
2 Juliah polski dla cudzoziemców
Witam serdecznie, Ostatnie 4 lata spędziłam w Londynie, m.in. ucząc Brytyjczyków języka polskiego (jesli byli zakochani w Polkach) albo ucząc Polaków angielskiego (jeśli byli zakochani w Brytyjkach). Zdarzali się też angielscy teściowie szykujący się do polsko-angielskiego wesela:-)) I choć przerażała ich polska \"szeleszcząca chińszczyzna\", walczyli jak lwy! Jestem dojrzałą, cierpliwą osobą, lubię kontakt z ludźmi i umiem uczyć. Wielu moich studentów uznało mnie za \"born to teach person\":-)) Najtrudniej zacząć, potem jest już tylko lepiej. Zapraszam! Julia
3 Toyree polski dla cudzoziemców
Uczę języka polskiego jako obcego prywatnie i w szkołach językowych. Moi klienci to osoby prywatne oraz klienci biznesowi. Prowadzę zajęcia indywidualne i grupowe. Znam język hiszpański na poziomie zaawansowanym. Bardzo lubię swoją pracę.
4 prof_lector polski dla cudzoziemców
Uczę języka polskiego jako obcego indywidualnie osoby dorosłe i dzieci, młodzież, pracowałam również w szkole podstawowej i liceum, ucząc języka polskiego dzieci z doświadczeniem migracji. Mam doświadczenie wolontariatu dla uchodźców w organizacji pozarządowej oraz prowadzenia intensywnych kursów języka polskiego dla uchodźców z Ukrainy po II\'2022r, w szczególności dorosłych.
5 bukurella polski dla cudzoziemców
Studia etnologiczne nauczyły mnie pracy z ludźmi, słuchania i rozumienia ich toku myślenia. Wyjazdy, wolontariat i badania terenowe sprawiły, że jestem osobą otwartą, samodzielną, odpowiedzialną i potrafiącą sobie radzić w trudnych sytuacjach. Cechuje mnie chęć ciągłego rozwoju zawodowego i osobistego. Uwielbiam uczyć i spędzać czas z osobami z zagranicy.
6 Polski_od_A_do_Zet polski dla cudzoziemców
Staram się podchodzić indywidualnie do każdego ucznia. Metody pracy dostosowuję do wymagań danej osoby. Uważam, że nauka może być przyjemnością - chętnie korzystam z gier edukacyjnych (również własnego pomysłu). Na moich zajęciach miła atmosfera to podstawa.
7 pasikonik angielski, niemiecki, polski dla cudzoziemców
Samodzielnie przygotowuję wiele materiałów do zajęć i chętnie sięgam po nowe metody pracy. Bardzo ważne jest dla mnie ciągłe wzbogacanie swojego warsztatu pracy i rozwijanie umiejętności językowych. Dlatego chętnie biorę udział w dodatkowych kursach, szkoleniach i warsztatach metodycznych zarówno w Polsce, jak i za granicą. Jestem osobą serdeczną i otwartą, która łatwo nawiązuje kontakt z ludźmi. Pozwala mi to na stworzenie przyjaznych relacji z słuchaczami oraz pozytywnej atmosfery w grupie, która sprzyja nauce. Chętnie podróżuję, poznaję nowe miejsca i potrafię swoim optymizmem zarażać innych.
8 TEA_TIME angielski, polski dla cudzoziemców
Prowadzę zajęcia z: - dziećmi wczesnoszkolnymi, które dopiero rozpoczynają naukę (zajęcia grupowe i indywidualne) - dziećmi, które kontynuują naukę lub potrzebują doraźnej pomocy, - osobami dorosłymi na różnych poziomach: początkujący, średniozaawansowany i zaawansowany - osobami dorosłymi, którym głównie zależy na zwiększeniu kompetencji komunikacyjnych i konwersacjach, - młodzieżą przygotowującą się do egzaminów. Podczas zajęć wykorzystuję najlepsze dostępne na rynku wydawnictwa oraz materiały własne.
9 Adeptus angielski, polski dla cudzoziemców
Praca z młodzieżą i dorosłymi daje mi satysfakcję i wierzę, że na naukę nigdy nie jest za późno. Niejednokrotnie miałam przyjemność współpracować z ludźmi, którzy swą przygodę z językiem rozpoczęli w wieku emerytalnym. Razem cieszyliśmy się z ich postępów w nauce. Ponadto, uważam, że rozwijanie swoich umiejętności językowych potrafi dać dużo przyjemności. Dlatego też regularnie poszerzam moją wiedzę, zgłębiając kolejne tajniki polskiego, angielskiego, niemieckiego i hiszpańskiego. Interesuję się językiem i językoznawstwem. Chętnie pomogę studentom filologii angielskiej lub polskiej rozwiać wątpliwości dotyczące fonetyki i składni.
10 tatinetko francuski, polski dla cudzoziemców
Posiadam wieloletnie doświadczenie w pracy nauczyciela. Lekcje dopasowuję do potrzeb i oczekiwań uczniów. Sama przygotowuję większość materiałów do pracy uzupełniających wybrany podręcznik. Cena lekcji do negocjacji.
0-100