Lp |
Login
|
Język
|
O sobie
|
Link do CV |
1 |
Słowianka |
polski dla cudzoziemców, rosyjski |
Brak informacji |
|
2 |
RosPolX |
polski dla cudzoziemców, rosyjski |
Chcę pomagać swoim uczniom poszerzać horyzonty, a do tego nauka języków obcych jest idealnym narzędziem. U mnie nigdy nie jest nudno. Profesjonalizm łączę z otwartością i stworzeniem luźnej atmosfery. |
|
3 |
prof_lector |
polski dla cudzoziemców |
Uczę języka polskiego jako obcego indywidualnie osoby dorosłe i dzieci, młodzież, pracowałam również w szkole podstawowej i liceum, ucząc języka polskiego dzieci z doświadczeniem migracji. Mam doświadczenie wolontariatu dla uchodźców w organizacji pozarządowej oraz prowadzenia intensywnych kursów języka polskiego dla uchodźców z Ukrainy po II\'2022r, w szczególności dorosłych. |
|
4 |
pinawka |
polski dla cudzoziemców, rosyjski |
Brak informacji |
|
5 |
nefretetka |
polski dla cudzoziemców |
Brak informacji |
|
6 |
Malgorzata16 |
polski dla cudzoziemców |
Brak informacji |
|
7 |
lilith |
angielski, polski dla cudzoziemców |
Moi uczniowie cenią mnie nie tylko za wiedzę i zaangażowanie, ale też za osobowość i poczucie humoru. Lata pracy dały mi doświadczenie dzięki któremu wypracowałam własne, sprawdzone metody i techniki wspomagające nauczanie języka i uczenie się w ogóle. Zapraszam na zajęcia :-) |
|
8 |
KatarzynaDr3 |
polski dla cudzoziemców |
Brak informacji |
|
9 |
emson3 |
polski dla cudzoziemców |
Brak informacji |
|
10 |
cogitek |
polski dla cudzoziemców |
• nauczanie języka polskiego - w klasach Liceum Profilowanego, Technikum w różnych zawodach, Zasadniczej Szkoły Zawodowej - w szkołach dla młodzieży;
• nauczanie języka polskiego w klasach Liceum Ogólnokształcącego dla Dorosłych;
• nauczanie języka polskiego w trybie nauczania indywidualnego: pracowałam z uczniami z orzeczoną schizofrenią, fobią szkolną, chorobami terminalnymi.
INFORMACJE DODATKOWE:
wykorzystanie w nauczaniu neurodydaktyki:
o w procesie rozpoznawania potrzeb ucznia, jego możliwości i zasobów;
o w procesie przyswajania wiedzy i odtwarzania zdobytych informacji.
|
|