Lp |
Login
|
Język
|
O sobie
|
Link do CV |
41 |
Grzegorz2912 |
niemiecki |
Witam, obecnie jestem studentem piątego roku filologii germańskiej Uniwersytetu Śląskiego oraz korepetytorem języka niemieckiego. Od września 2011 do maja 2012 roku prowadziłem już zajęcia w szkole językowej jako lektor. Poza językiem niemieckim interesują mnie taniec, muzyka oraz sztuki plastyczne. Staram się łączyć wszystkie te elementy i mimo związanych z tym trudności, nie poddawać się, bo właśnie moje pasje tworzą mnie jako człowieka - otwartego, uśmiechniętego i ambitnego. Oprócz tego jestem osobą, która chętnie nawiązuje nowe kontakty z ludźmi, nie boi się wyzwań i wytrwale dąży do określonego celu. |
|
42 |
haselhuhn7 |
niemiecki |
Brak informacji |
|
43 |
icarter |
niemiecki |
nauczyciel jęz. niemieckiego - metodyk - specjalizacja w wybranych dziedzinach (biznes, turystyka, religia), wykwalifikowany nauczyciel z pełnym przygotowaniem pedagogicznym i metodycznym, tłumacz. Właściciel szkoły językowej, specjalizacja w zajęciach przez SKYPE. Autor książek do nauki języka niemieckiego oraz poradników językowych |
|
44 |
Iwona33 |
niemiecki |
Jestem magistrem germanistyki (lingwistyka stosowana), politologii oraz socjologii po studiach w Niemczech. Językiem niemieckim posługuję się na poziomie zbliżonym do kompetencji native-speakera. W ramach działalności gospodarczej w Niemczech oferowałam usługi translatorskie oraz indywidualne lekcje z języka niemieckiego. Posiadam bogate doświadczenie w udzielaniu prywatnych lekcji dla młodzieży i dorosłych (głównie obcokrajowców). Usługi kierowałam do osób: przygotowywujących się do DSH-Prüfung (egzamin uprawniający do studiowania na uczelni wyższej), otwierających działalność gospodarczą w Monachium, osób chcących poszerzyć wiedzę z zakresu \\\"niemiecki w pracy\\\" i wielu innych. Pracowałam również jako nauczyciel języka polskiego w niemieckiej szkole podstawowej i zawodowej. Od niedawna mieszkam w Polsce i poszukuję pracy jako nauczyciel, lektor lub wykładowca języka niemieckiego na terenie województwa śląskiego.
Szególną radość sprawia mi dzielenie się swoją wiedzą z innymi a w szczególności gdy widzę efekty tej pracy. Zawsze starannie przygotowywuję się do zajęć, uwzlędniając jednocześnie osobiste preferencje ucznia. Jako lektor stararam się, aby uczniowie oprócz wiedzy praktycznej poznali również obyczaje, mentalność oraz kulturę kraju. Uważam, iż kształcenia kompetencji interkulturowej, pomaga zrozumieć kulturę kraju języka docelowego i odnaleźć się w jej realiach.
Moimi silnymi atutami są swoboda w kontaktach z ludźmi, kreatywność, empatia, otwartość na nowe pomysły oraz chęć ciągłej nauki.
|
|
45 |
Iwona_B |
niemiecki |
Jestem bardzo zainteresowana pracą w charakterze lektora języka niemieckiego. jestem sumienna, dobrze zorganizowana, wykorzystuję w swojej pracy umiejętności coachingowe. |
|
46 |
Iwoona88 |
niemiecki |
Jestem osobą otwartą i bardzo ambitną. Zajęcia prowadzę w miłej atmosferze. Chciałabym pokazać wszystkim uczniom, że język niemiecki może być równie fascynujący jak język angielski. Potrafię wytłumaczyć najbardziej zawiłe struktury gramatyczne języka niemieckiego. Myślę, że współpraca ze mną będzie bardzo ciekawa i interesująca. Chcialam również zaznaczyć, że w nauce języka stosuję różne materiały dydaktyczne takie praca z komputerem, projektor, folie, obrazki a także praca z filmami, piosenkami niemieckojęzycznymi. |
|
47 |
iwoona_m |
niemiecki |
Brak informacji |
|
48 |
jacek280464 |
niemiecki |
Jestem osobą cierpliwą, zwracającą uwagę na indywidualne predyspozycje ucznia/studenta. |
|
49 |
jajkonhl |
niemiecki |
Brak informacji |
|
50 |
Joanna3007 |
niemiecki |
Jestem osobą otwartą, ciekawą świata i ludzi co myślę pomaga mi w nawiązywaniu kontaktów z uczniami. Angażuję się w każdą pracę którą wykonuję, a zwłaszcza w pracę korepetytora/nauczyciela ponieważ jest to także moja pasja. Największym sukcesem i dowodem na sens mojej pracy są dla mnie dobre wyniki z j.niemieckiego moich uczniów. Jestem nauczycielem wymagającym, ale i zwolennikiem przyjaznej atmosfery w czasie zajęć. |
|
|