korepetycję językowe
Oglądasz katalog CV lektorów/nauczycieli/korepetytoróww poszukujących pracy, wyświetlonych według kryterium:
- język: łacina
- województwo: śląskie
wyszukuj po zadanych kryteriach

Przejdz do podglądu list pokrewnych lektorów/nauczycieli/korepetytorów twojemu wyszukaniu:

- wszyscy lektorzy poszukujący pracy pogrupowani po językach
- wszyscy lektorzy poszukujący pracy pogrupowani po województwach
- Listy lektorów/nauczycieli/korepetytorów języków w województwie śląskim
- Listy lektorów/nauczycieli/korepetytorów języka łaciny


Pokrewne poszukiwania:
Katalog lektorów języka łaciny w mieście Częstochowa
Katalog lektorów języka łaciny w mieście Katowice


Przejdź do:
  Znaleziono 5 lektorów.
język łacina śląskie
   
Lp
Login
Język
O sobie
Link do CV
1 BByska łacina, niemiecki
Posiadam niemale doswiadczenie w nauczaniu jezyka niemieckiego i laciny na roznych poziomach. Poza wymienionymi, znam rowniez nieźle francuski, angielski, dobrze rosyjski, kataloński, a nadto rozumiem włoski i hiszpanski. Jestem oczytana, interesuje się różnymi działami wiedzy i kultury, przez kilka lat pracowałam na stanowisku kierowniczym w oswiacie. Zawsze byłam zdania, że nadaje sie do pracy w sztabie kryzyzsowym, jestem szczególnie spokojna i opanowana kiedy wszyscy wokół traca głowę i natchnienie. Raczej nie brak mi nigdy inwencji i pasji działania. W pracy z dziećmi, młodzieżą oraz dorosłymi, potrafię dostosować się do wymagań intelektualno-emocjonalnych grupy. Mam spore wyczucie dynamiki grupy oraz raczej właściwe podejście do uczonych osób i współpracowników. Zdecydowanie, mam jeszcze sporo do zrobienia- spore marzenia i plany na przyszłość. Można na mnie polegać, njie miewam w pracy humorków, jestem bardzo lojalnym pracownikiem.
2 jotene greka klasyczna, łacina
Jestem absolwentką filologii klasycznej. Posiadam przygotowanie pedagogiczne wymagane do pracy w szkole oraz w szkołach wyzszych (lektoraty). Moje zainteresowania skupiają się wokół łaciny koscielnej, ale uczę i tłumaczę teksty także z inych dziedzin. Chociaż języki klasyczne kojarzą się raczej z powagą i majestatem Imperium Romanum, staram sią uczyć ich również poprzez zabawę, wykorzystująć kreatywność i poczucie humoru (własne i ucznia:)
3 Matylda40 angielski, łacina
Bardzo mi odpowiada perspektywa pracy z osobami dorosłymi i dojrzałymi, ponieważ właśnie takie jest moje doświadczenie jako nauczyciela (14 lat w szkole wyższej). Posiadam certyfikat językowy Cambridge CAE grade B. Właśnie ukończyłam studia dla tłumaczy tekstów specjalistycznych na Uniwersytecie Jagiellońskim. Od wielu lat tłumaczę teksty łacińskie, od kilku również angielskie. Lubię uczyć i prowadzić rozmowy na każdy temat, uważam, że kluczem do sukcesu językowego jest właśnie dwukierunkowa komunikacja. Jestem osobą pozytywną i przyjaźnie nastawioną do każdego ucznia, przekonaną, że każdy może skutecznie nauczyć się języka na dowolnym etapie życia. Poczucie humoru jest dla mnie ważnym elementem zajęć, gdyż luźna atmosfera znacząco redukuje ewentualny stres.
4 ulawenda greka klasyczna, łacina
Filolog klasyczny z ponad 25-letnim stażem, mgr filologii klasycznej Uniwersytetu Łódzkiego, nauczyciel dyplomowany. Pełna dyspozycyjność, doświadczenie zawodowe, znajomość obsługi komputera, solidność i wysoka kultura osobista, łatwość nawiązywania kontaktów. Język łaciński: Oferuję pomoc w przygotowaniu do lekcji, zajęć, sprawdzianów, kolokwiów, zaliczeń, w tłumaczeniu tekstów z kompletnym rozbiorem gramatycznym i słownictwem, przygotowanie materiałów do egzaminów i zaliczeń, a także tłumaczenie tekstów z łaciny prawniczej i medycznej - wszystkie poziomy zaawansowania. Język grecki: Oferuję pomoc w przygotowaniu do zajęć, sprawdzianów, kolokwiów, zaliczeń, w tłumaczeniu tekstów (wraz z określaniem form gramatycznych, jeśli będzie taka potrzeba) - poziom podstawowy i średniozaawansowany.
5 vasermon czeski, greka klasyczna, łacina, rosyjski, słowacki, ukraiński
Oferuję naukę niżej wymienionych języków metodami tradycyjnymi bądź niekonwencjonalnymi – wedle indywidualnych preferencji klienta. Zapewniam własne materiały i pomoce dydaktyczne, w tym własnego autorstwa. Działalność lektorską prowadzę od 2005 roku (z przerwami na dokształcanie się): od czasów brneńskich studiów, kiedy zacząłem udzielać korepetycji z języka czeskiego obcokrajowcom usiłującym zdać egzaminy wstępne na bohemistykę. Po studiach rusycystycznych i politologicznych kontynuowałem działalność na terenie rodzimego Śląska Cieszyńskiego, ucząc prywatnie po obu stronach granicy państwowej i poświęcając się zagadnieniom dydaktyki języków obcych oraz rozpracowywaniu efektywnych metod nauczania, sprawdzając ich skuteczność w praktyce. Współpracowałem z kilkoma szkołami językowymi, którym nadal oferuję swoje usługi, jednak od pewnego czasu świadomie orientuję się na klientów indywidualnych, których różnorodność i wymagania są dla mnie nieustannym wyzwaniem i bodźcem do dalszego rozwoju zawodowego. W chwili obecnej zajmuję się nauczaniem języka czeskiego, słowackiego, rosyjskiego i łaciny, chociaż w przypadku mocnego zainteresowania językiem ukraińskim, białoruskim lub greką klasyczną jestem w stanie znaleźć czas także na te przedmioty. W rozdziałach pojedynczych języków publikuję szczegółowe informacje na temat polecanych pomocy naukowych (podręczniki, rozmówki, przewodniki gramatyczne, przydatne linki), do których dołączam abstrakty spod własnego pióra, jak też dodatkowe informacje i ciekawostki. W nauczaniu od samego początku kładę nacisk na szybkie opanowanie prawidłowej wymowy przyswajanego języka, którą konfrontuję z nagraniami wypowiedzi rodzimych użytkowników, by już na starcie przyzwyczaić do obcowania z ustną formą mowy. Chodzi nie tylko o rozumienie odtwarzanych wypowiedzi, ale też o wejście w sferę konwencyjnej dykcji, akcentacji, intonacji. Zagadnienia gramatyczne utrwalam na podstawie ich praktycznego zastosowania w zdaniach, po przerobieniu których kursant sam (w sposób naturalny) wyłapuje funkcjonowanie istotnych zjawisk „w akcji”. Wprowadzanie konwersacji od początkowych lekcji ma na celu zdobycie pewności siebie mówcy oraz osiągnięcie językowej samodzielności w ogólnoludzkich kontaktach z obcojęzycznymi osobami poprzez prężne opanowywanie słownictwa z zakresu poszczególnych sfer życia codziennego (sport, zakupy, życie towarzyskie, w urzędzie, w restauracji itp.). Ze względu na bezsprzeczne zalety stosowania twórczych metod w procesie edukacyjnym, jak i z wymogu opanowania ortografii i stylistyki, zmuszam także kursantów do prowadzenia aktywnej komunikacji piśmiennej, jak również do czytania – pożytecznej czynności, za pomocą której jesteśmy w stanie wyłapać z kontekstu wiele względnie niezrozumiałych zawiłości. Znaczna część wykładów przeznaczona jest poszerzaniu i pielęgnacji zasobu słownictwa w oparciu o dedukcje etymologiczne, czyli zaszeregowanie wyrazów do pewnego \"ciągu genealogicznego\" i uzmysłowienie sobie więzi i zależności słowotwórczych. Indywidualne dobieranie profilu kształcenia umożliwia późniejszą koncentrację na doskonaleniu fachowego wyposażenia terminologicznego: biznesowego, prawnego, administracyjnego, informatycznego, zdrowotnego itd., zgodnie z życzeniami klienta. Z powyższego można łatwo wywnioskować, że zajęcia ukierunkowane są na pełną aktywizację ich uczestników, przez co gros nauki przypada na czas pracy z lektorem w trakcie lekcji, a nie na pozalekcyjne głowienie się nad pokrętną gramatyką w parze z bezmyślnym wkuwaniem słów. Materiałów dydaktycznych używam tak, by za ich pośrednictwem skupić się najpierw na cechach wspólnych dla obu języków (ojczystego i zgłębianego; np. wspólne dźwięki i znaki, synonimy, rekcje, funkcje czasów, składnia), by następnie zasygnalizować odstępstwa i różnice, ilustrując całość na twórczym tłumaczeniu fragmentów tekstu z wykorzystaniem metody komparatystycznej. Kolejność omawianych kwestii kieruje się zatem bardziej pokrewieństwiem typologicznym języków niż tradycyjną relewancją. Ostatecznym celem jest oczywiście świadomy, w pełni kompetentny użytkownik języka. Ze względu na odmienne zapotrzebowania osób zainteresowanych nauką, warunki współpracy ustalam z każdą z osobna, toteż nie zamieszczam tutaj szczegółów w postaci tabelek z rozkładami zajęć itp. Również w kwestiach układu lekcji, rodzaju wykorzystywanych materiałów lub odpowiedniej metodyki dostosowuję się do preferencji Państwa. Zaznaczam, iż obecnie operuję na obszarze powiatu cieszyńskiego, z możliwością dojazdu na Zaolzie, choć chętnie też przyjmuję kursantów u siebie w Brennej, gdzie aktualnie rezyduję. W przyszłym roku planuję poszerzyć ofertę o kursy e-learningowe (z wykorzystaniem kamer internetowych), na które już teraz przyjmuję zgłoszenia. Zaś w przypadku głębszego zainteresowania moją osobą – kompetencjami, twórczością bądź osobowością – zapraszam do studiowania strony www.cieszynisko.eu. Szczególnie zwracam uwagę na rubryki językowe, gdzie niebawem zaczną pojawiać się materiały przydatne do nauki, jak też artykuły popularnonaukowe z dziedziny językoznawstwa i lingwodydaktyki mojego autorstwa. Zapraszam do kontaktu.
0-100