76 |
domel1483 |
angielski |
Na etapie życie, w którym jestem, mam już jasno określone i sprecyzowane cele – swoją przyszłość wiąże z językiem angielskim, w którym chcę się doskonalić i nieustannie podnosić kwalifikacje, poprzez dalsze kursy i zdawanie egzaminów międzynarodowych.
Posiadam wewnętrzną potrzebę wykonywania pracy na bardzo wysokim poziomie i z dużą dokładnością, co warunkuje moje samozadowolenie z siebie i ogromną radość z efektu końcowego, a także wyniesione z domu rodzinnego podejście do pracy, jako środka na życie – nie jako formy zarobkowania. Obecnie studiuję w trybie zaocznym filologię angielską, oprócz tego uczęszczam na kurs przygotowujący do egzaminu Proficiency In English.
Mam również dwójkę własnych dzieci, co również może być atutem w pracy z dziećmi czy młodzieżą, a w szczególności wykształciło we mnie przemyślane i oparte na doświadczeniu podejście do procesu edukacji i rozwoju.
Uważam, że stanowisko, na które szukają Państwo kandydata/kandydatki, powinna piastować osoba obowiązkowa, jak i samo zdyscyplinowana,
a zarazem dokładna i z pewnością z doświadczeniem w pracy z ludźmi, w tym z dziećmi.
|
|
79 |
dorota_dobro |
angielski, niemiecki |
Doświadczenie w zakresie metod nauczania języka obcego oraz pracy z młodymi ludźmi zdobyłam pracując w szkole średniej, na stanowisku nauczyciela języka niemieckiego. W tym czasie również byłam zatrudniona jako lektor języka niemieckiego do prowadzenia szkoleń dla firm. Obecnie mam przyjemnosc pracowac w szkole podstawowej w Anglii, gdzie poszerzam swoje kwalifikacje - nauczanie wczesnoszkolne - j. angielski.
Przygotowywanie materiałów dydaktycznych oraz sprostanie wymaganiom nauczania dzieci oraz dorosłych o zróżnicowanej znajomości języka bylo i jest dla mnie bodźcem do kreatywnej oraz intensywnej pracy nad rozwojem metodyki nauczania języka obcego i dostosowywania ich do potrzeb słuchacz, co w znacznym stopniu wzbogaca mój warsztat metodyczny.
Jestem osobą ambitną, otwartą na nowe możliwości i łatwo nawiązującą kontakty, lubię pracę z ludźmi a kontakt z młodzieżą umożliwił mi wykorzystywanie w praktyce nie tylko wiedzę językową, ale również szereg technik motywacyjnych, pozwolił mi także sprawdzić się oraz udoskonalić umiejętności pracy w trudnych warunkach. Ponadto był dla mnie radością i wyzwaniem.
|
|