Lp |
Login
|
Język
|
O sobie
|
Link do CV |
81 |
ALEKSANDRA_78 |
angielski |
Brak informacji |
|
82 |
Alenow |
angielski |
Dotychczas swoje umiejętności pedagogiczne rozwijałam w trakcie studiów udzielając korepetycji z języka angielskiego oraz odbywając praktyki pedagogiczne w SP, gimnazjum, oraz LO. Zdobyłam tam cenne doświadczenie w zakresie metod nauczania oraz wychowywania dzieci i młodzieży. Następnie podjęłam prace w ramach zastępstwa na stanowisku nauczyciela języka angielskiego w szkole podstawowej. Praca pomogła mi w realizacji stażu a co za tym idzie przyczyniła się do awansu na nauczyciela kontraktowego.
Jestem osobą komunikatywną, zaradną, opiekuńczą i bezkonfliktową. Potrafię kreatywnie pracować w zespole, bardzo lubię obserwować postępy młodych ludzi w nauce i jestem przekonana, że moje predyspozycje do nauczania języka angielskiego oraz nawiązywania dobrego, ciepłego kontaktu z dziećmi pozytywnie wpłyną na ich wyniki w nauce. Potrafię grać na organach i gitarze, a do tego bardzo lubię śpiewać, co chętnie praktykuję podczas zajęć z dziećmi.
|
|
83 |
alexandra00 |
angielski |
Brak informacji |
|
84 |
alexandra_1992 |
angielski, chiński |
Dzień dobry!~ Hi! ~ 你好!~
Jestem absolwentką studiów magisterskich na kierunku filologia angielska program tłumaczeniowy z językiem chińskim na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach. W roku 2016 ukończyłam również studia podyplomowe z przygotowania pedagogicznego w Szkole Wyższej Humanitas w Sosnowcu. Od września 2016 do lipca 2017 doskonaliłam znajomość języka chińskiego na stypendium językowym w jednym z najlepszych chińskich uniwersytetów - Uniwersytecie w Xiamen (厦门大学).
Od kilku lat aktywnie uczę języka angielskiego. W ramach studiów podyplowmowych odbyłam praktyki w publicznym gimnazjum. Od września 2017 do lipca 2018 byłam nauczycielem angielskiego w jednej ze szkół pomaturalnych. Prowadziłam kursy angielskiego na różnych kierunkach, poziomach oraz w różnych grupach wiekowych. Miałam już okazję pracować zarówno z dziećmi, młodzieżą, jak i z dorosłymi uczniami.
Chętnie podejmę współpracę ze szkołami językowymi w okolicach Chrzanowa :)
Dziękuję za poświęconą uwagę i życzę miłego dnia!
|
|
85 |
alexpolanko |
angielski |
Jestem nauczycielem, który lubi to co robi robi i dlatego w pracy praktycznie się nie męczę. Wymagam od uczniów ciężkiej pracy, a jesli uczeń nie stosuje się do moich wskazówek to stawiam mu ultimatum, że albo zacznie sie uczyć albo ja rezygnuję gdyż nie chcę brać cudzych pieniędzy tylko po to, zeby po jakimś czsie ktoś mi powiedział: "Pan mnie nie nauczył za moje pieniądze". Przygotowywałem do matury, FCE i CAE. |
|
86 |
alexteacher |
angielski |
Pochodzę z rodziny nauczycielskiej i kontynuuję tą tradycję. Uwielbiam język angielski i chciałabym pomagać w jego nauce ponieważ nauczanie sprawia mi wielką przyjemność i satysfakcję. Moim autem są otwartość i komunikatywność, które znacznie ułatwiają pracę z ludźmi w każdym wieku. ponadto, jestem sumienna i punktualna. Ciągle podnoszę swoje kwalifikacje językowe. Mam wiele zainteresowań i staram się je łączyć z językiem. Pracę traktuję bardzo poważnie i na pewno uczniowie nie będą zawiedzeni. |
|
87 |
ale__tra |
angielski |
Uwielbiam uczyć ludzi, którzy chcą się uczyć. Jestem osobą uśmiechniętą, energetyczną a zarazem cierpliwą w stosunku do swoich uczniów. Doświadczenie nauczyło mnie, że różni ludzie przyswajają wiedzę w różny sposób, dlatego staram się tak dopasować zajęcia i metody do ucznia, aby proces nauki był efektywny. Języka uczymy się całe życie, tak więc praca ta to dla mnie ciągły rozwój, zdobywanie nowych informacji nie tylko językowych, ale także z różnych dziedzin życia. Praca to dla mnie pasja. |
|
88 |
alicer83 |
angielski |
Punktualna, cierpliwa, dyspozycyjna, |
|
89 |
Alicja.B |
angielski |
Brak informacji |
|
90 |
alicja10 |
angielski |
Jestem nauczycielem z powołania, sumiennym i rzetelnie wypełniającym swoje obowiązki. Bardzo lubię swoją pracę i nie wyobrażam sobie innej. Moją pasją są języki obce, w szczególności język angielski. Pracuję z różnymi grupami wiekowymi na różnych poziomach zaawansowania. |
|
|