Lp |
Login
|
Język
|
O sobie
|
Link do CV |
1 |
Easy_English |
angielski |
Ukończyłam studia magisterskie: filologia angielska. Posiadam także uprawnienia wychowawcy. Moim celem jest praca, która pozwoliłaby mi rozwijać i wykorzystywać nabytą wiedzę.
Uważam, że mogę ubiegać się o to stanowisko ze względu na moje doświadczenie - podczas studiów i odbyciu praktyk zawodowych. Praktyki zawodowe, które odbyłam w czasie studiów nauczyły mnie odpowiedzialności. Jestem dokładna i odpowiedzialna, potrafię zorganizować sobie prace, o czym świadczy wysoka ocena z odbytej praktyki zawodowej. Jestem dyspozycyjna, potrafię pracować w zespole, łatwo nawiązuje kontakty, mam zdolności negocjacyjne. Chciałabym wykorzystać te atuty w pracy z korzyścią dla firmy i mojego rozwoju zawodowego. Jeśli moja oferta okaże się interesująca, jestem gotową przybyć na spotkanie i zaprezentować swoja osobę podczas rozmowy kwalifikacyjnej.
|
|
2 |
gisia1986 |
angielski |
Język angielski to nie tylko kierunek studiów ale również pasja. Uzyskując kwalifikacje pedagogiczne spróbowałam swoich sił w nauczycielstwie, nie pozostaje jednak pasywna. Chce się dalej rozwijać i stać się atrakcyjna dla przyszłego pracodawcy, dlatego w październiku rozpoczynam studia podyplomowe na kierunku Manager Logistyki, które będą uzupełnieniem studiów mgr na kierunku Business English.
Jestem otwarta na różne oferty pracy i nie boję się wyzwań. |
|
3 |
barbara85 |
angielski |
Udzielam korepetycji z angielskiego od poziomu podstawowego. Studiuje na Brytyjskiej uczelni, obecnie przebywam w Polsce.
|
|
4 |
glinska_a |
angielski |
|
|
5 |
edytanycz |
angielski |
|
|
6 |
Olygya |
angielski |
Bardzo lubię pracę w moim zawodzie, szczególnie pracę z dziećmi ale myślę,że w każdej grupie wiekowej można poprowadzić fajne zajęcia, sprawiające przyjemność zarówno uczniowi jak i lektorowi.
|
|
7 |
ElaStankiewicz |
angielski |
Jestem absolwentką filologii angielskiej Uniwersytetu Śląskiego. Już podczas studiów angażowałam się zawodowo, ucząc języka angielskiego zarówno w Polsce jak i w Anglii. Jedną z mych pierwszych posad było nauczanie języka angielskiego na obozie letnim w Portsmouth w 2006 roku, gdzie miałam możliwość uczyć nastolatków rozmaitego pochodzenia, co z pewnością pozwoliło mi na rozwinięcie mych zdolności pedagogicznych.
Po powrocie do kraju zostałam zatrudniona przez „British School of English” w Raciborzu, gdzie nauczałam głównie grupy dorosłych. Prowadziłam również zajęcia indywidualne w firmie „Ecolab” w Raciborzu. W 2007 roku ponownie wyjechałam do Anglii gdzie do niedawna pracowałam na stanowisku Asystenta Nauczyciela w Wentworth High School w Manchester. Na stanowisku tym uczułam języka angielskiego dzieci, nastolatków oraz dorosłych z różnych stron świata. Praca ta okazała się nie tylko niezwykłym wyzwaniem, ale również źródłem wielkiej radości oraz spełnienia zawodowego. Pracując na tym stanowisku, utwierdziłam się w przekonaniu, że posiadam niezwykłe predyspozycje pedagogiczne oraz bardzo łatwo nawiązuję kontakty z ludźmi. |
|
8 |
ladybird |
angielski |
ponad dwa lata prowadziałam kursy on line w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach programu operacyjnego Kapitał Ludzki, w anonimowej ankiecie uczestników otrzymalam bardzo dobre oceny jako prowadzący lektor , byłam zatrudniona przez Regionalną Agencję Promocji Zatrudnienia w Dabrowie Górniczej |
|
9 |
Bartosz27 |
angielski |
Przez ostatni rok odbywałem praktyki nauczycielskie w jednej ze szkół podstawowych w Cieszynie. Praca
w klasie integracyjnej była dla mnie dużym wyzwaniem ale też cennym doświadczeniem na przyszłość.
W 2005 roku pracowałem w dwóch Świetlicach Środowiskowych(Pruchna, Drogomyśl) gdzie między innymi udzielałem korepetycji z języka angielskiego. Od kilku lat zajmuję się również udzielaniem prywatnych korepetycji.
Jestem osobą bardzo otwartą zarówno na ludzi jak i na sugestie dotyczące mojej pracy, nauczania, lubię konstruktywną krytykę. Jestem nauczycielem elastycznym, wspomagającym ,któremu zależy na rozwoju
i dobru ucznia.
|
|
10 |
ola_83_11 |
angielski |
Brak informacji |
|
|