korepetycję językowe
Oglądasz katalog CV lektorów/nauczycieli/korepetytoróww poszukujących pracy, wyświetlonych według kryterium:
- język: angielski
- miasto: Olsztyn
wyszukuj po zadanych kryteriach

Przejdz do podglądu list pokrewnych lektorów/nauczycieli/korepetytorów twojemu wyszukaniu:

- wszyscy lektorzy poszukujący pracy pogrupowani po językach
- wszyscy lektorzy poszukujący pracy pogrupowani po województwach
- Listy lektorów/nauczycieli/korepetytorów języków w województwie warmińsko-mazurskim
- Listy lektorów/nauczycieli/korepetytorów języka angielskiego


Pokrewne poszukiwania:
Katalog lektorów języka angielskiego w województwie warmińsko-mazurskim


Przejdź do:
  Znaleziono 133 lektorów.
język angielski Olsztyn
<<poprzednie   [11] 12 13 14  
Lp
Login
Język
O sobie
Link do CV
101 monikakrl angielski
Jestem lektorem poszukującym wyzwań, kreatywnym i pracowitym. Przy tym jestem także osobą cierpliwą i pogodną. Moją pasją jest język biznesowy oraz militarny. W zawodzie lektora najbardziej cenię sobie obserwowanie zmian zachodzących w moich kursantach. Staram się aby wraz z rozwojem umiejętności językowych wzmacniali swoje kompetencje miękkie.
102 MonikaSwidzinska angielski
Brak informacji
103 Moniqa.Angielski angielski
Brak informacji
104 MSurowiec angielski
Jestem osobą otwartą, ambitną, spokojną, opanowaną, cierpliwą, lubiącą kontakt z ludźmi. Wymagam wiele od uczniów jak i od siebie. Prowadziłam kursy językowe w Wielkiej Brytanii dla cudzoziemców, kursy bankowe dla nowych pracowników Banku i kursy dla pracowników hotelu.
105 murcia angielski
Na studiach byłam w grupie amerykańskiej. Ponad 25 lat temu miałam możliwość pobytu u \'Wuja Sama\', stąd zacięcie amerykanistyczne. Oprócz filologii angielskiej ukończyłam w Poznaniu szkołę o profilu medycznym im. PCK; wynika stąd zainteresowanie branżą [przed-]medyczną (i poniekąd także Pre-Medical English; jednak w ograniczonym zakresie). Pasjonuję się szczególnie tematyką leśną i ogrodnictwem, ekologią, turystyką terenową oraz wszystkim, co związane jest z ochroną środowiska. Dlatego w sezonie wiosenno-letnio-jesiennym najchętniej zatrudniłabym się na obszarze pozamiejskim - przy nasadzeniach drzew bądź w szkółkarstwie leśnym. Bożonarodzeniowy okres przedświąteczny 2014 spędziłam wykonując anglojęzyczną wolontariacką korektę projektu tablicy informacyjnej, przeznaczonej do Rezerwatu \'Meteoryt Morasko\' [choć, co istotne, nie weryfikowałam wersji ostatecznej]. Korzystałam przy tym z rozmaitych źródeł popularnych i naukowych, których wykaz zamieszczam poniżej. Obecnie \"pracuję\" nad archiwum testu anglo-. Staram się funkcjonować w duchu Zero Waste, więc w tej konwencji wykonałam niedawno wonne potpourri z suszonych płatków róż. Natomiast Herbarium - nadal przede mną. Będę wdzięczna za Państwa zainteresowanie. ps: kroki, jakie podjęłam wykonując w/w korektę lingwistyczną na rzecz jednej z poznańskich OPP z branży przyrodniczej: 1. \'przebrnęłam\' przez gąszcz dyrektyw unijnych w oryginale i zawiłości wykazów Physis/ Eunis wraz z polskim tłumaczeniem; 2. nawiązałam kontakt z Biblioteką Instytutu Badawczego Leśnictwa w Sękocinie Starym oraz z Klubem Przyrodników ze Świebodzina, na którego stronie internetowej wyszukałam pasjonujące fotoprzewodniki po siedliskach leśnych i nieleśnych; 3. dotarłam do najnowszego wówczas słownika dot. leśnictwa: Pl-ang leksykon terminologii urządzania lasu i specjalności pokrewnych Wyd. UPP 2014 [http://www.wydawnictwo.up-poznan.net/opispozycji-696.html]; 4. jestem w trakcie ciągłego zapoznawania się ze stronami jednostek organizacyjnych Przedsiębiorstwa Lasy Państwowe, jak: *Ośrodek Rozwojowo-Wdrożeniowy LP w Bedoniu, *Leśne Centrum Informacji przy IBL w Sękocinie Starym, *Centrum Koordynacji Programów Środowiskowych w Warszawie, *ogólnokrajowe Stowarzyszenie Edukatorów Leśnych [w trakcie tworzenia]; 5. przyswajałam pl-ang słowniczek zawarty na portalu Wirtualne Lasy; 6. przestudiowałam broszurę programową anglojęzycznych studiów w ramach PULS [= UPP w Poznaniu], przewidzianą na rok 2014: \'MSc in Forestry\'; 7. przejrzałam katalog online anglojęzycznych źródeł Biblioteki UPP w Poznaniu i wydrukowałam ich wykaz; 8. zaznajamiałam się z terminologią dostępną na następujących stronach amerykańskich: - Environmental Protection Agency - Forest Service - Society of American Foresters - National Forest Foundation - Oregon Small Woodlands Association - Nature Serve - Nature Weekly, etc.; 9. udzielałam się - w rozmaitych działach - na Word Reference online forum i na KudozProz; 10. przeglądam dostępne w sieci polsko- i anglojęzyczne materiały branżowe oraz powiązane portale tematyczne [dostępność szkoleń EFS o tematyce leśnej, przewodnickiej i kinezjoterapeutycznej; zarys studiów w ramach tutejszego Uniwersytetu Przyrodniczego itp.]. GDPR clause: I hereby give consent for my personal data included in my application to be processed for the purposes of recruitment under the Personal Data Protection Act of 10 May 2018 (Journal of Laws of 2018, item 1000), and under the Regulation (EU) 2016/679 of the European Parliament and of the Council of 27 April 2016 on the protection of natural persons, with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data, and repealing Directive 95/46/EC.
106 Nathalenka angielski
Jestem wykwalifikowaną nauczycielką języka angielskiego z wykształceniem wyższym kierunkowym z trzyletnim doświadczeniem w pracy lektora. Posiadam doświadczenie w prowadzeniu kursów z języka angielskiego ogólnego, biznesowego i prawno-administracyjnego i medycznego. Posiadam również odpowiednie przygotowanie pedagogiczne wymagane do nauczania języków obcych, potwierdzone dyplomem ukończenia Kolegium (specjalność język angielski). Co więcej, spędziłam 4 lata w Irlandii doskonaląc znajomość języka jak i umiejętności kierowania zespołem. Charakteryzuje mnie operatywność, zaangażowanie w pracę i konsekwentność. Chciałabym móc wykorzystać te i inne atuty z korzyścią dla moich przyszłych kursantów, a także dla własnego rozwoju zawodowego.
107 Nauczyciel6 angielski
Brak informacji
108 NaukaAngielskiego angielski
Brak informacji
109 NECESSARY angielski
Solidne przygotowanie merytoryczne, duże doswiadczenie, otwarość na nowe wyzwania, gotowość do ciąglego podnoszenia swoich kwalifikacji, umiejętności organizacyjne, terminowość, perfekcyjne przygotowanie do kazdej lekcji - tak w skrócie można mnie scharakteryzować. W nauczaniu języka obcego najważniejsza jest komunikacja, ale nie można zapominać o pozostałych umiejętnościach językowych dlatego na kursach które prowadze staram się kłaść nacisk na mówienie nie zapominając jednak o gramatyce, słuchaniu, pisaniu czy czytaniu. Ostateczne proporcje jednak zależą od charakteru konkretnego kursu. Jeśli chodzi o zajęcia online, specjalizuję się w prowadzeniu zjęć poprzez platformę ZOOM.
110 njohndeere angielski
Szanowni Państwo! Zwracam się z uprzejmą prośbą o przyjęcie mnie do pracy na stanowisku nauczyciela języka angielskiego w Państwa szkole. Do podania dołączam mój życiorys, w którym znajdą Państwo dokładne informacje o moich kwalifikacjach i doświadczeniu. Wierzę, że moja wiedza i fachowość pozwolą mi na rzetelne wykonywanie powierzonych mi obowiązków. Jeśli uznają Państwo moją kandydaturę za godną rozważenia, chętnie zgłoszę się na rozmowę kwalifikacyjną w wyznaczonym przez Państwa terminie. Proszę o kontakt w sprawie rozmowy, lub każdej innej, na podany adres. Z wyrazami szacunku, Amber Wyształczenie: Richard Arnold High School (świadectwo ukończenia szkoły średniej) Certyfikt CELTA (wydany przez British Council w Krakowie) Helen Doron Olsztyńska Szkoła Wyższa, licencjat z filologii angielskiej (średnia ocena 4.5) Praca: Stanford Academy 11-010 Wójtowo Zatrudniona: 01.06.2014 Stanowisko: Założycielka/ Właścicielka Typ prowadzonych zajęć: angielski dla przedszkolaków; angielski w medycynie, wojskowości, biznesie; konwersacje; korekta prac naukowych; przygotowanie do egzaminów Szkoła językowa EDUCO/ Helen Dorn Olsztyn, Poland Zatrudniona: 19.04.2012 - 30.05.2014 Stanowisko: Nauczycielka języka angielskiego Obowiązki: Zajęcia w firmach (NIK, Master Press, Ferraro Employees), zajęcia z wykorzystaniem metody bezpośredniej (Direct Method), zajęcia dla dzieci metodą Helen Doron. Liczba godzin zajęć: Business: 142 Direct Method: 243 Helen Doron: 104 Szkoła letnia: 45 U.S. Army 82nd Airborne Division Ft. Bragg, NC Służba: Styczeń 2003- Październik 2007 Stopień: sierżant Kod zawodowych specjalności wojskowych : 92Y (sierżant ds. zaopatrzenia/mechanik broni) Obowiązki: odpowiedzialna za zaopatrzenie 800 osobowego batalionu, mechanik broni, ewidencjonowanie, wysyłka , odbiór i transport zaopatrzenia między USA i Irakiem, patrolowanie, prowadzenie wykładów o zasadach użycie i wykorzystania broni w czasie walki, szkolenie żołnierzy, prowadzenie ewidencji 800 sztuk broni dla pięciu kampanii. Cechy ważne dla zawodu nauczyciela: Zdaniem wielu znajomych mi osób jestem uczciwa, zorganizowana oraz odpowiedzialna. Mam też zdolności przywódcze. Ale moją najbardziej wyróżniającą się cechą jest chęć niesienia pomocy innym oraz umiejętność przekazywania wiedzy. ‘ Aby być przywódcą trzeba zacząć od wyczyszczenia podłogi szczoteczką do zębów’ – dowódca Edwards. Dobry przywódca powinien mieć doświadczenie pracy na każdym szczeblu. Podobnie nauczyciel, któremu nie wystarczy jedynie wiedza wyczytana z książek. Trzeba zbadać każdą ścieżkę, starać się osiągnąć jak najwięcej, być otwartym na innych, przyjmować porady przełożonych i bezustannie poszukiwać odpowiedzi na pojawiające się pytania. Jesteś najlepszym przewodnikiem swoich uczniów w ich drodze do oświecenia. Zaciekawiasz ich, zachęcasz do zdobywania wiedzy na własną rękę, odkrywasz ich zainteresowania, talenty i zdolności.
0-100 100-200