Lp |
Login
|
Język
|
O sobie
|
Link do CV |
201 |
teacheroftheyear |
angielski |
Jestem osobą bardzo otwartą. Mam świetny kontakt zarówno z młodzieżą jak i z osobami dorosłymi. Moje zajęcia cechuje przyjazna atmosfera i brak stresu. Uczę metodą tradycyjną kładąc nacisk na komunikację. (wymowa amerykańska). |
|
202 |
TEA_TIME |
angielski, polski dla cudzoziemców |
Prowadzę zajęcia z:
- dziećmi wczesnoszkolnymi, które dopiero rozpoczynają naukę (zajęcia grupowe i indywidualne)
- dziećmi, które kontynuują naukę lub potrzebują doraźnej pomocy,
- osobami dorosłymi na różnych poziomach: początkujący, średniozaawansowany i zaawansowany
- osobami dorosłymi, którym głównie zależy na zwiększeniu kompetencji komunikacyjnych i konwersacjach,
- młodzieżą przygotowującą się do egzaminów.
Podczas zajęć wykorzystuję najlepsze dostępne na rynku wydawnictwa oraz materiały własne.
|
|
203 |
thorgal |
angielski |
Sumienny, cierpliwy, otwarty, wrażliwy, dyspozycyjny |
|
204 |
Tomasz1988 |
angielski |
Brak informacji |
|
205 |
tomaszwalenciak |
angielski |
Brak informacji |
|
206 |
ucze76 |
angielski |
Jestem nauczycielką z 9-letnim stażem. Mam doświadczenie w pracy w każdej grupie wiekowej-moi uczniowie to osoby od 7 do 57 lat. Pracowałam w szkole podstawowej, gimnazjum i liceum a także w szkołach dla dorosłych. Prowadziłam lekcje w szkołach językowych i zajęcia indywidualne.
Uczyłam także obcokrajowców języka polskiego za pomocą języka angielskiego.
Jestem osobą otwartą i tolerancyjną. Lubię podejmować nowe wyzwania. Moim atutem są zdolności interpersonalne. Zajęcia charakteryzują się podmiotowym podejściem do ucznia i przyjazną atomsferą pracy. Wychodzę z załóżenia , że lekcje i nauczyciel są dla ucznia a nie odwrotnie :) |
|
207 |
Ulisses |
angielski |
Będąc absolwentem UWr (filologia angielska - licencjat oraz polonistyka -
magister), poszukuję zatrudnienia jako lektor bądź tłumacz we Wrocławiu.
Od 2 i pół roku pracuję w dużej korporacji we Wrocławiu. Jako Team Leader
mam kontakt z klientami z całej Europy. Business English to moja domena.
Angielskiego uczę od kilku lat. Dotychczas, łącząc pracę ze studiami,
prowadziłem głównie zajęcia indywidualne albo w grupach 2os., zarówno
z młodymi ludźmi jak i z dorosłymi. Tematyka i metodologia zajęć
dostosowane były do potrzeb danego ucznia (uczniów), więc miałem dużą
dozę dowolności i cenię sobie taką kreatywność. Rzecz jasna nie mam
nic przeciwko uczeniu według ustalonego z góry sylabusa, jak to miało
miejsce, gdy pracowałem jako lektor w firmie SITA.
Ogólnie rzec biorąc, nie jestem zwolennikiem jednej metody, chociaż
uważam, że w miarę możliwości należy prowadzić lekcję po angielsku
- im szybciej zaczniemy tym lepiej.
Największe doświadczenie mam w uczeniu na poziomie ok. intermediate
(lower- i upper-int.), a także w przygotowywaniu uczniów do matury oraz
dorosłych do pracy (komunikatywność, Business English).
Interesuje mnie dalsze poszerzanie mojej wiedzy i metodologii \\\\\\\"lektorskich\\\\\\\"
i z pasją zamierzam się tym celom poświęcić. |
|
208 |
Urszula1 |
angielski |
Brak informacji |
|
209 |
Wyjątkowy_Lektor |
angielski |
Pracę nauczyciela traktuję jak wyzwanie - moim zadaniem jest nie tylko nauczyć Ucznia swobodnie posługiwać się językiem angielskim, ale także pomóc odkryć drzemiący w Nim potencjał, Jego mocne strony i wykorzystać je w jak najlepszy dla Niego sposób. Staram się rozwijać w moich Uczniach umiejętność samodzielnego zdobywania i poszerzania wiedzy.
Szczególny nacisk kładę na umiejętność swobodnego formułowania wypowiedzi, na poprawność językową, jak również rozwój słownictwa. Dbam o to, aby na każdej lekcji zaistniała możliwość wykorzystania wszystkich umiejętności językowych, a mianowicie: słuchania, czytania, mówienia i pisania.
Pomagam Uczniom w procesie przyswajania wiedzy i rozwijania umiejętności językowej - zarówno podczas lekcji, jak i po niej. W trakcie zajęć stosuję techniki zapamiętywania, nowe zagadnienia gramatyczne i leksykalne prezentuję na podstawie przykładów, obrazków bądź wykresów, aby jak najlepiej oddać kontekst, w którym używać danych zagadnień. Następnie Uczeń ćwiczy ich użycie do momentu uzyskania w tym swobody i samodzielności. Bardzo często sama opracowuję dodatkowe ćwiczenia oparte na materiale, który pojawia się podczas lekcji - w tym również tematów nieplanowanych, tj. takich, które pojawiły się spontanicznie w trakcie zajęć (np. dodatkowe pytania ze strony Ucznia).
Ponadto daję Uczniom wskazówki, jak uczyć się w sposób efektywny poza lekcjami. Motywuję do regularniej nauki prowadząc na bieżąco listę słówek, które pojawiają się na zajęciach i przygotowując z nich regularne powtórki. W ten sposób przyswojony materiał trafia do pamięci trwałej. Istotnym elementem dodatkowym jest praca domowa – oparta na tematyce poruszanej na zajęciach, aby utrwalić przyswojoną wiedzę.
Podsumowując – moim zadaniem jest wyposażyć Ucznia we wszelkie narzędzia, które umożliwią Mu samodzielne funkcjonowanie w kontekście anglojęzycznym, jak również samodzielne poszerzanie wiedzy.
|
|
210 |
xfanyx |
angielski |
Magister filologii angielskiej Uczelni Adama Mickiewicza w Poznaniu. Egzaminator maturalny Centralnej Komisji Egzaminacyjnej. Aktualnie zatrudniony jako nauczyciel w liceum, szkole podstawowej oraz prywatnej szkole jezykowej. dziesięcioletni staż nauczania na WSZYSTKICH poziomach wiekowych oraz zaawansowania jezykowego. Nauczanie na wysokim poziomie w milej atmosferze :) możliwy dojazd do klienta. zapraszam! |
|
|