korepetycję językowe
Oglądasz katalog CV lektorów/nauczycieli/korepetytoróww poszukujących pracy, wyświetlonych według kryterium:
- język: angielski
- miasto: Kraków
wyszukuj po zadanych kryteriach

Przejdz do podglądu list pokrewnych lektorów/nauczycieli/korepetytorów twojemu wyszukaniu:

- wszyscy lektorzy poszukujący pracy pogrupowani po językach
- wszyscy lektorzy poszukujący pracy pogrupowani po województwach
- Listy lektorów/nauczycieli/korepetytorów języków w województwie małopolskim
- Listy lektorów/nauczycieli/korepetytorów języka angielskiego


Pokrewne poszukiwania:
Katalog lektorów języka angielskiego w województwie małopolskim


Przejdź do:
  Znaleziono 550 lektorów.
język angielski Kraków
  1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10   nastepne>>
Lp
Login
Język
O sobie
Link do CV
31 alexana angielski
To Whom It May Concern, I wish to apply for the position of an EFL English teacher at your school as I would like to pursue my teaching career and I would like to continue my development in this specific direction. I hold a Master’s degree in Applied Linguistics and TEFL from the University of Portsmouth. Additionally, I undertook pedagogical and methodological course during my BA degree. Mentioned courses gave me insight into students’ different development stages. I have been teaching English for 7 years now. As far as my teaching practice is concerned I have been teaching students privately as well as I taught for one year in a state school in Poland. I have worked with different age groups students the experience that I have gained while working with pupils taught me that each learner is an individual thus he/she needs different approach and techniques while learning/teaching. Work with teenagers is especially challenging and demanding as students are going through rebellious stage. Thus, an educator has to redouble his/her efforts to get learners both interested and motivated. Work with teenagers taught me that it requires from a teacher a lot of patience and understanding at this difficult puberty phase. Moreover, work with small children showed me that they have very short concentration span. Thus they cannot spend a considerable time on learning as they get easily bored and as a consequence of it they switch off. The best way to teach small children is through different action games. Thanks to them students can move around and they love it as children are very energetic and talkative at this stage of their development. My main goal as a teacher is to motivate pupils and simultaneously help them in developing their interests and learning abilities. I encourage students to construct their own learning in an environment that both helps as well as stimulates learners to realise their full potential. I have had very good results with students who had poor marks in English. Trough patience, enthusiasm, resilience and work from both sides now they are high-achievers. Additionally, I had been preparing learners for GCSE exams in Poland and all my students passed it successfully. Thanks to work with children I have developed skills in many areas such as communication organization and leadership. Thank you for taking the time to consider my application. I look forward to the opportunity of meeting with you and discussing how I can contribute to your school objectives and community. I am available for interview at any time.
32 alicja91 angielski, polski dla cudzoziemców, rosyjski
Brak informacji
33 AlicjaC angielski
Jestem osoba pogodna i cierpliwa. Mam doświadczenie w pracy osobami rożnego wieku poczynając od najmłodszych na osobach starszych kończąc. Pomimo młodego wieku mam już całkiem spory bagaż doświadczeń - pracowałam w szkołach prywatnych jak i państwowych. Cały czas staram się poszerzyć swoja wiedzę - obecnie jestem w trakcie zdobywania tytułu magistra na UP - specjalizacja literatura angielska, a w przyszłości chciałabym rozpocząć studia o kierunku filologii japońskiej.
34 ALIK73 angielski
BARDZO KREATYWNA, DOŚWIADCZONA LEKTORKA POSIADAJACA DUŻE DOŚWIADCZENIE W BRANŻY.
35 Amandine angielski
Języka angielskiego nauczam od 12 lat na wszystkich poziomach edukacji, co umożliwiło mi zdobycie doświadczenia w nauczaniu ludzi nie tylko w różnym wieku ale i o odmiennych celach i motywacji. Pragnąc stworzyć najlepsze warunki do nauki wykorzystuję nie tylko różne metody nauczania ale i różnorodne i nietypowe materiały dydaktyczne, tj. pokaz multimedialny, realia , Internet, a także ćwiczenia multimedialne które przygotowuję samodzielnie stosując takie programy jak Hot Potatoes. Język angielski zawsze był moją pasją, uwielbiam uczyć ale również nieustannie pogłębiać własne umiejętności i wiedzę językową. Moim celem jest rozbudzenie zainteresowania uczniów językiem angielskim do tego stopnia aby nauka stała się przyjemnością, pasją i potrzebą własną. Uważam się za osobę odpowiedzialną, rzetelną, pracowitą, otwartą i kreatywną. Dwunastoletni staż pracy umożliwił mi rozwinięcie umiejętności interpersonalnych i dobrej współpracy z ludźmi.
36 amelasia angielski
Jestem doświadczonym nauczycielem,łatwo nawiązującym dobre relacje ze swoimi uczniami. Byłam opiekunem, między innymi, Samorządu Uczniowskiego oraz Szkolnego Koła Wolontariatu. Wymierną oceną mojej pracy są wysokie wyniki moich uczniów osiągane na egzaminach zewnętrznych. Za swoją pracę otrzymałam podziękowania od Kurator Oświaty Województwa Świętokrzyskiego. Jestem osobą ambitną, dobrze zorganizowaną, która chętnie rozwija swój warsztat oraz metody pracy dydaktycznej. Stąd też, prowadziłam zajęcia dofinansowane z funduszy unijnych dla różnych grup zawodowych. Jestem jedną z nielicznych osób dla, których praca to przyjemność i pasja.
37 Amelia_ angielski
Brak informacji
38 Amerykanista angielski
W związku z ofertą pracy jako lektor języka angielskiego chciałabym przedstawić swoją kandydaturę na to stanowisko. Posiadam tytuł licencjata filologii angielskiej Nauczycielskiego Kolegium Języków Obcych w Dębicy pod patronatem Uniwersytetu Rzeszowskiego, a obecnie kończę studia uzupełniające magisterskie na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie na kierunku: kulturoznawstwo, specjalność: amerykanistyka. Bezproblemowo korzystam z komputera posługując się pakietem MS Office, Windows; płynnie posługuję się językiem angielskim. W dotychczasowo wykonywanej przeze mnie pracy zawodowej jako lektor języka angielskiego, a wcześniej podczas praktyk studenckich, nauczyłam się cierpliwego i starannego podejścia do ludzi. Praca z osobami w różnym wieku poszerzyła moje poglądy oraz zwiększyła moją kreatywność. Chciałam dodać, że w pracy cechuje mnie solidność, powierzone mi obowiązki nie odkładam na później. Jestem osobą dokładną, sumiennąi punktualną. Jestem przekonana, że praktyka w Państwa firmie pomoże mi w dalszym doskonaleniu własnej osoby i umiejętności związanych z kontaktami interpersonalnymi. Bardzo dobrze sprawdzam się w pracy indywidualnej, również praca w zespole nie stanowi dla mnie żadnych przeszkód. Na wszelkie pytania dotyczące mojej osoby, mam nadzieję, że będę mogła odpowiedzieć na ewentualnej rozmowie kwalifikacyjnej i otrzymam szansę udowodnienia, że jestem właściwą kandydatką na to stanowisko. Z wyrazami szacunku Dorota W.
39 ammanissa angielski
Brak informacji
40 anad96 angielski
Jestem absolwentką wydziału anglistyki Uniwersytetu Jagiellońskiego. Posiadam doskonałą znajomość języka angielskiego oraz wiedzę na temat kultury krajów anglosaskich. Ukończyłam ITTI- course, potwierdzony certyfikatem zezwalającym na nauczanie języka angielskiego na całym świecie oraz uzyskałam uprawnienia tłumacza przysięgłego języka angielskiego. Swoją pracę jako nauczyciel zaczęłam w IH w Krakowie, pracowałam w liceum, szkole podstawowej i gimnazjum, w WSB Nowy Sącz, oraz prowadząc prywatne kursy dla różnorodnych grup wiekowych. Jestem nauczycielem dyplomowanym, pracuję w szkole od 17 lat. Jestem egzaminatorem maturalnym i PZE języka Angielskiego w OKE Kraków. Swoje zdolności pedagogiczne rozwinęłam pracując w różnych otoczeniach dlatego nie jest dla mnie wyzwaniem praca z dorosłymi jak i dziećmi. Jestem również absolwentką studiów podyplomowych z Wiedzy o Kulturze na UJ, co pozwala mi na wzbogacanie swojej pracy o treści kulturowe szeroko pojęte. Interesuje się zwłaszcza kinem współczesnym