|
Bursztyn
|
Narodowość:
|
litewska |
|
Języki:
|
angielski, |
Uczę języków obcych od roku
|
2019 |
Przygotowanie zawodowe:
|
|
Wykształcenie:
|
|
Magister: Uniwersytet w Białymstoku,
Białystok,
Wydział: Filologiczny,
Kierunek: Filologia angielska |
|
Licencjat: PWSZ w Suwałkach,
Suwałki,
Wydział: Folologiczno-humanistyczny,
Kierunek: Filologia angielsko-rosyjska |
|
Umiejętności zawodowe:
|
|
Chcę i potrafię uczyć:
dzieci, młodzież, |
|
Chętnie podejmę się prowadzenia szkoleń językowych w niżej wymienionych zakresach:
|
|
Język angielski - poziom
początkujacy, elementarny, średniozaawansowany, |
|
- praca w oświacie -
przedszkole, szkoła podstawowa, liceum, |
|
- język ogólny -
cena za 45 minut : 40 |
|
Doświadczenie zawodowe:
|
|
Uczę języków obcych od roku 2019.
|
|
Nigdy nie prowadziłem kursów dla otwartych szkół językowych ale chcę zacząć. |
|
Pracowałem/pracowałam w oświacie przez mniej niż rok. Ostatni raz w 2016 roku.(szkoła podstawowa, gimnazjum, ) |
|
Informacje uzupełniające:
|
|
Dysponuję wolnym czasem:
|
|
Sobota: |
południe, popołudnie, |
|
Niedziela: |
południe, popołudnie, |
|
Dni powszednie: |
rano, południe, popołudnie, wieczór
|
|
Obszar pracy:
|
|
podlaskie |
sejneński |
Puńsk |
|
|
|
Uczę w miejscu zamieszkania:
podlaskie/sejneński/Puńsk |
|
Interesuje mnie praca zdalna (uczę on-line).
|
Jestem osobą, która od zawsze interesowała się językami. Już w gimnazjum wiedziałem, że pójdę na studia językowe. Tak też się stało. Posiadam tytuł magistra z filologii angielskiej (moduł kulturoznawczo-literaturoznawczy) i licencjat z filologii angielsko-rosyjskiej. W programie studiów był zawarty kurs pedagogiczny, wiec posiadam uprawnienia nauczycielskie. Nie posiadam dużego doświadczenia zawodowego, lecz od czegoś trzeba zacząć. |
Odpowiem na kontakt w ciągu 48 godzin.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji prowadzonej w portalu www.szukaj-lektora.pl (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97r. o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. Nr 133 poz 883).
|
|