korepetycje angielski korepetycje niemiecki
Nie jesteś zalogowany.
Nie masz konta?
INTERPERSONAL: Business English Testing - 24.04.2012 - interaktywne webinarium
Czas 1,5 h, początek 12:00. Prowadzenie: Arkadiusz Nowiński - wieloletni trener języka angielskiego dla biznesu. Wykład w języku angielskim.
Nowela:PODRĘCZNIKI DO NOWEJ PODSTAWY PROGRAMOWEJ dopuszczone przez MEN.
Wydawnictwo Nowela: Z przyjemnością informujemy, iż dostępne są już nowe podręczniki zatwierdzone decyzją MEN do użytku szkolnego!
Italicus: Approccio globale - Interessi e bisogni formativi. 21.04.12, Kraków.
Alma Edizioni jest jednym z wiodących wydawnictw w zakresie glottodydaktyki i autorem nowatorskich projektów dydaktyczno-edytorskich, jakim było np. seminarium Dal metodo comunicativo all'approccio globale, które odbyło się 31 marca 2012 w Rzymie, w MAXXI, z transmisją video streaming w internecie.
EDUNEWS.PL: BĄDŹ KREATYWNY JAK ARTYSTA.
Jak pobudzać swą naturalną kreatywność? Czy każdy może być artystą? Jakie techniki stosować, aby trenować nasz umysł do innowacyjności? Opowiada o tym artykuł Michaela Michalko „12 rzeczy, których nie nauczysz się w szkole o aspektach kreatywnego myślenia”. Przedstawiamy nieco skrócone opracowanie artykułu Michaela Michalko, autorytetu w dziedzinie kreatywności, opublikowanego na stronie PsychologyToday.com
Nauka Bez Granic, Shakespeare’s workshop, 16,17,18,19,20.4.2012, Warszawa/Łódź/Katowice/Poznań
Despite all his fame, William Shakespeare’s personal life remains a mystery. There are only two primary sources of information about him: his works, and various legal and church documents that have survived from Elizabethan times.
DeDomo: Hurra, błąd!, czyli domowy model edukacji językowej
Jeśli uda mi się porozumieć w obcym języku, to odnoszę sukces zupełnie niezależnie od tego, jak bardzo ten język kaleczę.
ETS: TELEKONFERENCJE TOEIC, 24.04.2012, 16-17:30.
Egzamin TOEICŸ to obecnie najczęściej zdawany egzamin z języka angielskiego w środowisku pracy. Rocznie przystępuje do niego ponad 6 milionów osób.
EDUNEWS.PL: SZKOŁA W EPOCE PŁYNNEJ NOWOCZESNOŚCI (2).
Zbyt rzadko stawiamy pytanie, które wydaje się być dla edukacji kluczowe: czy nowoczesne narzędzia TIK są narzędziami rozwoju, czy raczej zniewolenia człowieka? A jeśli są narzędziami rozwoju, to dlaczego wyniki kształcenia na wszystkich w zasadzie szczeblach nauczania są coraz gorsze? Dowodem mogą być wyniki matur z 2011 r. (średnio zdało je ok. 75% absolwentów, a w niektórych szkołach matury nie zdał nikt) bądź też wyniki testów PISA, w których polscy uczniowie wypadają bardzo źle w rozwiązywaniu zadań wymagających niestandardowego myślenia.
<<poprzednie 831 832 833 834 835 836 837 838 [839] 840 nastepne>>