korepetycje angielski korepetycje niemiecki
Nie jesteś zalogowany.
Nie masz konta?
EDUNEWS.PL: UMIEJĘTNOŚCI JAK MOCNA WALUTA.
Umiejętności są dla gospodarki globalną walutą XXI wieku. Bez odpowiednich inwestycji w rozwój umiejętności od wczesnych lat szkolnych, ludzie mogą nie osiągnąć w życiu sukcesu zawodowego, a wręcz mają duże szanse trafić na margines społeczny, zaś rozwój technologiczny nie przełoży się na zwiększenie produktywności gospodarki. W rezultacie kraje nie będą w stanie skutecznie konkurować w globalnej wymianie w warunkach gospodarki opartej na wiedzy...
Il Ponte & Via Giulia: Letnie porządki. Fontanna di Trevi.
W ostatni poniedziałek zamieściłam na blogu artykuł, w którym opisałam swoją nietypową wizytę przy rzymskiej Fontannie di Trevi oraz rozwiązanie problemu, jaki miałam w związku z tą właśnie wizytą... Aby przeczytać o moich perypetiach, kliknijcie w link poniżej...
EDUNEWS.PL: MOBILNE TECHNOLOGIE I BLENDED LEARNING.
Na łamach THE Journal Michael Horn i Heather Staker podzielili się swoimi uwagami dotyczącymi wykorzystania mobilnych urządzeń w procesie uczenia się. Zwrócili uwagę, że w pierwszym momencie w szkołach dostrzega się raczej negatywny wpływ mobilnych technologii (np. smartfonów) na naukę wynikający z ich potencjału rozpraszania uwagi uczniów. Dopóki nie staną się one jednym z elementów strategicznych systemu kształcenia, dominować będzie ich funkcja komunikacyjno-rozrywkowa...
Rekomendacje ze szkoły językowej ADVANTIS
Serwis okazuje się być bardzo pomocnym narzędziem w początkowym etapie rekrutacji, znacznie ułatwia nam pracę. Informacje zawarte w aplikacjach lektorów z serwisu są bardzo przejrzyste, i co najważniejsze rzeczowe, dające szybki wgląd w wykształcenie i doświadczenie lektora...
EDUNEWS.PL: KOED O CYFROWEJ SZKOLE I OTWARTYCH PODRĘCZNIKACH.
13 kwietnia tego roku Koalicja Otwartej Edukacji wyraziła pozytywną opinię na temat programu rządowego „Cyfrowa Szkoła”. W reakcji na silną opozycję polskich wydawców i dystrybutorów edukacyjnych oraz kontrowersje w mediach, podkreślamy, że na program ten spojrzeć należy przede wszystkim z perspektywy konsumentów, głównie rodziców. Ponoszą oni ogromne koszty – zarówno finansowe, jak i społeczne – utrzymywania dotychczasowego tradycyjnego modelu wytwarzania i sprzedaży podręczników. Średnia kwota wydatków szkolnych na jedno dziecko wyniosła w 2011 roku blisko 700 zł – ponad połowę tej sumy stanowiły wydatki na podręczniki (CBOS). Koszty te ponosi również budżet państwa, dotując rodziny o najniższych dochodach
EDUNEWS.PL: E-PODRĘCZNIK - SZANSA CZY ZAGROŻENIE.
Projekt Cyfrowa Szkoła dzieli już od dawna opinię publiczną. Nowe pomysły, reformy i idące za tym zmiany nie są dla wszystkich tak jednoznacznie potrzebne. W dobie gdzie multimedia są na porządku dziennym, a młodzi ludzie korzystają z wiedzy zawartej w Internecie, o przyszłości e-podręcznika, nowych narzędziach edukacyjnych i roli nauczyciela w procesie kształcenia rozmawiamy z Prezesem Grupy Edukacyjnej S.A. Piotrem Treszczotko
Goethe Institut: Nowe książki i audiobooki w Bibliotece w Sieci.
Nowe książki i audiobooki w Bibliotece w Sieci Od lipca nasze zbiory wzbogaciły się o nowe książki i audiobooki.
EDUNEWS.PL: POLACY W ŚWIETLE BADAŃ KOMPETENCJI.
Chętni do nauki, świadomi zagrożeń płynących z korzystania z Internetu, komunikatywni, interesujący się nowymi technologiami, odkryciami naukowymi – tak postrzegają siebie Polacy, biorący udział w projekcie Rinascimento II - Europejska sieć na rzecz Kluczowych Kompetencji, realizowanego w ramach programu Uczenie się przez całe życie Leonardo da Vinci
<<poprzednie 811 812 813 [814] 815 816 817 818 819 820 nastepne>>