korepetycje angielski korepetycje niemiecki
Nie jesteś zalogowany.
Nie masz konta?
EDUNEWS.PL: RZECZYWISTOŚĆ ROZSZERZONA POLSKIEJ SZKOŁY
Panel inauguracyjny, wywiady, interaktywne wykłady, eksperckie webinary, warsztaty, gorące dyskusje, giełda inicjatyw – wszystko wyłącznie online. Tak przebiegać będzie tegoroczna konferencja Pokazać – Przekazać 2020 Centrum Nauki Kopernik. Ze względu na pandemię została przeniesiona do świata wirtualnego. Potrwa od początku lipca do końca sierpnia. Edunews.pl jest patronem medialnym tego wydarzenia edukacyjnego
Goethe-Institut: Jacek Dehnel poleca ROZJAZD KOLEJOWY. Uwe Johnsona -Domniemania w sprawie Jakuba
Powieść Uwe Johnsona „Domniemania w sprawie Jakuba” to traktat o wolności i zniewoleniu w NRD – a zważywszy na przeszłość samego autora, który uciekł do Niemiec Zachodnich – być może także metafora jego własnych losów.
EDUNEWS.PL: PRACA W GRUPACH ETAPAMI
Obserwując pracę uczniów na lekcjach można zauważyć, że nawet gdy uczniowie pracują w grupie, to raczej zgadzają się na polecenia nauczyciela lub dominującego ucznia, a nie są entuzjastycznie nastawieni do samodzielnego myślenia i współpracy. Mało dyskutują i przyjmują jakiekolwiek propozycje, aby tylko uporać się z rozwiązaniem
Goethe-Institut: Jean-Claude Carrière EUROPA NIE JEST DLA MNIE POKOJOWA I ZJEDNOCZONA.
Jean-Claude Carrière (*1931) jest jednym z czołowych scenarzystów francuskich. Współpracował m. in. z Milošem Formanem, Jean-Lucem Godardem, Volkerem Schlöndorffem i Luisem Buñuelem. Wywiad przeprowadziła Jeanne Pansard-Besson, która w 2012 roku obroniła doktorat na Uniwersytecie w Cambridge, a następnie rozpoczęła pracę jako reżyserka w operze.
EDUNEWS.PL: DOŚWIADCZENIA CZASU PANDEMII A EDUKACJA NIE TYLKO POLSKA - CO DALEJ?
W tym trudnym i przerażającym czasie uczniowie potrzebują osobistego kontaktu z rówieśnikami i nauczycielami. Potrzebują akceptacji i wsparcia ze strony nauczycieli, bardziej niż w rzeczywistym czasie, bo dochodzą obawy związane z chorobą i o bliskich. Obecnie jest najważniejsze, aby uczniowie przeżyli ten trudny okres, jak najmniej poranieni
Goethe-Institut: Filmy w Bauhausie NIESPEŁNIONY PROJEKT SZKOŁY
Jednym ze środków wyrazu artystycznego chętnie używanych w Bauhausie był film. Stworzone tam produkcje przemycają idee Szkoły. Jednak wiele obrazów filmowych nie powstało lub nie doczekało się premiery. Dlaczego tak się stało, wyjaśnia pokrótce profesor Andrzej Gwóźdź.
EDUNEWS.PL: SZANSA NA LEPSZĄ EDUKACJĘ
Nieoczekiwane przejście na nauczanie zdalne stworzyło i ciągle stwarza nam wiele problemów i na pewno nie zastępuje efektywnie rzeczywistego nauczania. Widzimy, że nie da się przenieść w pełni rzeczywistego nauczania wprost na zdalną domenę i że to się nie zawsze sprawdza. Jednak cały czas uczymy się, jak nauczać w nowych warunkach i nabieramy doświadczenia
Goethe-Institut: Architektura Bauhausu w Polsce CO BAUHAUS WNIÓSŁ DO POLSKI?
Zakładając szkołę Bauhaus, Walter Gropius chciał zmienić sposób myślenia o projektowaniu. Jednak liczne grono naśladowców założyciela uczelni interpretowało jego koncepcje na swój sposób i podług własnych potrzeb.
<<poprzednie 61 62 63 64 65 66 67 68 [69] 70 nastepne>>