korepetycje angielski korepetycje niemiecki
Nie jesteś zalogowany.
Nie masz konta?
PTI: Zarządzanie systemowe i indywidualne motywacją w szkole językowej, 24-25.10.14,
Cele szkolenia: Między innymi: poznanie narzędzi, które wpływają na motywację pracowników, budowanie zespołu; świadomość potrzeb pracownika, które budują jego zaangażowanie; przemyślane i celowe zarządzanie nagrodami, pochwałami i wyróżnieniami; budowanie relacji z pracownikami i jasnych zasad awansu i rozwoju;
NaukaBezGranic: Quirky Customs and Bonkers Traditions of Britain, warsztat. 27.10.14, Warszawa.
Sipping tea at 5 o’clock in England, sheep herding in the Welsh mountains, men playing bag pipes and wearing kilts at Scottish celebrations; it all sounds so normal. Ok, well maybe not the bagpipes and kilts. However, let’s take hold of that quirky idea and run along with it for an hour or so and see what other quaint, unusual and truly bonkers traditions turn up on the island of Britain. We will cover all the four seasons opening with those kilts and pipes at “Burns Nicht” (Burns night) in January in fair Scotland, move on to spring with Morris dancing and men in green on the English village green, watch the summer competition of bog snorkeling in Wales and finish at Christmas with the truly British Pantomime “He’s behind you!” to mention just a few. Don’t worry if you don’t know what all that means, all will be revealed and of course with a healthy dose of audience dancing, acting, speaking Scots language pulling funny faces and even cutting a Haggis, “A what?”.
Pearson: Konferencja dla nauczycieli szkół ponadgimnazjalnych w Bielsku-Białej, 28.10.14.
1 września roku szkolnego 2014/2015 nauczyciele rozpoczną proces wdrażania zmian wynikających z nowelizacji Ustawy o systemie oświaty oraz Rozporządzenia MEN w sprawie dopuszczania do użytku szkolnego podręczników oraz zmian w podstawie programowej. Aby bezkolizyjnie poruszać się w nowej rzeczywistości potrzebna jest wiedza, jakie działania ze strony nauczyciela m.in. wyboru i stosowania materiałów są dozwolone, a jakie zostały ograniczone.
EDUNEWS.PL: DYREKTORZY LIDERAMI
Administrują, a nie liderują, muszą lawirować pomiędzy przepisami a zdrowym rozsądkiem, próbują pogodzić sprzeczne interesy różnych grup, a poza tym pracują w ogromnym stresie - dyrektorzy polskich szkół, bo o nich mowa, są w co raz trudniejszej sytuacji zawodowej. Dlatego chętnych na te stanowiska jest coraz mniej
Goethe-Institut: Niemiecki Plus – Szukamy superbohaterów! konkurs dla szkół, 10-12.2014.
Szukamy szkół, które w ostatnim czasie odniosły sukcesy w nauczaniu języka niemieckiego. Interesują nas najciekawsze projekty, najbardziej innowacyjne zajęcia, najbardziej efektywne formy popularyzacji języka niemieckiego oraz kultury Niemiec w latach 2012-2014.
NaukaBezGranic: Halloween Fun and Games, warsztat. 27.10.14, Warszawa.
You might think “Halloween” is just a daft American tradition. However it has a much richer history than that. It was America’s forefathers who originally arrived with Halloween from Europe so before we start the games we will discover where this history comes from and if indeed you have something similar in your country.
EDUNEWS.PL: JAK ZOSTAĆ ŚWIETNYM NAUCZYCIELEM?
Niezwykły wychowawca potrafi porwać swoich podopiecznych. Dosłownie i w przenośni. Im starsza młodzież, tym trudniej ich porwać, ale ostatecznie wszystko zależy od pomysłu i relacji, jaka zostanie zaproponowana. Jeśli tylko nauczyciel jest szczęśliwy, a w klasie pozostaje sobą, jest autentyczny, ma swoje pasje i nie boi się ich uprawiać, wcale nie okazuje się to takie trudne
PASE: Szkolenie, Kapelusze Lektora VIII. Warszawa, 25 października 2014
Warsztat skierowany jest do wszystkich nauczycieli, którzy zastanawiają się nad skutecznością swoich lekcji oraz wpływem stosowanych metod na motywację i pamięć uczniów (zarówno tym pozytywnym jak i tym blokującym). W świetle współczesnych badań nad działaniem mózgu w procesie uczenia się warto przemyśleć na poważnie (i bardzo autorefleksyjnie), czy lekcje, które oferujemy naszym uczniom wystarczająco dopasowują się do potrzeb, jakie ci uczniowie mają. Jaka struktura lekcji byłaby najbardziej efektywna? Jakie metody angażowałyby większą część uczniów w trakcie 45 minut? Jakie aktywności i typy ćwiczeń gwarantowałyby wystarczająco głębokie przetworzenie nowych wiadomości? I czy każdy przedmiot daje takie możliwości?
<<poprzednie 581 582 583 584 585 586 587 588 589 [590] nastepne>>