korepetycje angielski korepetycje niemiecki
Nie jesteś zalogowany.
Nie masz konta?
EDUNEWS.PL: CO NOWEGO W USTAWIE O SZKOLNICTWIE WYŻSZYM
Zniesienie opłat za drugi kierunek, nowe zasady komercjalizacji, uczenie się przez całe życie, nowe zasady bliższej współpracy uczelni – to tylko niektóre z regulacji zawartych w nowym prawie. Znowelizowana ustawa została już zaakceptowana przez Sejm i Senat i teraz czeka już tylko na podpis Prezydenta RP Bronisława Komorowskiego
Goethe-Institut: Artur Becker. Spotkanie z autorem książki Nóż w wódzie..03.11.14, Warszawa.
Artur Becker jest jednym z najbardziej znanych niemieckojęzycznych pisarzy pochodzenia polskiego. Jego utwory akcentują bliskie związki polsko-niemieckiego obszaru kulturowego w uderzająco poetycki sposób. Członek niemieckiego PEN-Clubu oraz laureat prestiżowej nagrody im. Adelberta von Chamisso za całokształt twórczości w roku 2009.
Klub Dialogu: Prezentacja podręczników START, 15.11.14, Warszawa.
Jest to wyjątkowa okazja na poznanie metod pracy z podręcznikiem i rozmowę z autorkami oraz możliwość nabycia wszystkich wydanych przez nas podręczników w promocyjnej cenie.
EDUNEWS.PL: EDUKACJA HYBRYDOWA, CZYLI BLENDED LEARNING (2)
Nie ma jednego idealnego modelu dla edukacji hybrydowej (mieszanej). Kreatywni nauczyciele mogą zaprojektować różne środowiska uczenia się, w których wykorzystane zostaną przeróżne metody i technologie. W różnych środowiskach potrzebne będą specjalne rozwiązania, które być może w innej szkole się nie sprawdzą. Zaprezentujemy dziś cztery popularne podejścia do edukacji hybrydowej
PTI: Ewaluacja pracowników i zarządzanie wynagrodzeniami w szkole językowej, 28-29.11.14, Warszawa.
Między innymi: zapoznanie się z etapami skutecznej rekrutacji. Nabycie umiejętności definiowania niezbędnych kompetencji na danym stanowisku. Nabycie umiejętności przeprowadzania rozmowy rekrutacyjnej i obserwacji kandydata. Rozwinięcie świadomości znaczenia rekrutacji.
PASE: Szkolenie, Kapelusze Lektora VIII. Toruń, 29 listopada 2014
Warsztat skierowany jest do wszystkich nauczycieli, którzy zastanawiają się nad skutecznością swoich lekcji oraz wpływem stosowanych metod na motywację i pamięć uczniów (zarówno tym pozytywnym jak i tym blokującym). W świetle współczesnych badań nad działaniem mózgu w procesie uczenia się warto przemyśleć na poważnie (i bardzo autorefleksyjnie), czy lekcje, które oferujemy naszym uczniom wystarczająco dopasowują się do potrzeb, jakie ci uczniowie mają. Jaka struktura lekcji byłaby najbardziej efektywna? Jakie metody angażowałyby większą część uczniów w trakcie 45 minut? Jakie aktywności i typy ćwiczeń gwarantowałyby wystarczająco głębokie przetworzenie nowych wiadomości? I czy każdy przedmiot daje takie możliwości?
PASE: Szkolenie, Kapelusze Lektora VIII. Poznań, 22 listopada 2014
Warsztat skierowany jest do wszystkich nauczycieli, którzy zastanawiają się nad skutecznością swoich lekcji oraz wpływem stosowanych metod na motywację i pamięć uczniów (zarówno tym pozytywnym jak i tym blokującym). W świetle współczesnych badań nad działaniem mózgu w procesie uczenia się warto przemyśleć na poważnie (i bardzo autorefleksyjnie), czy lekcje, które oferujemy naszym uczniom wystarczająco dopasowują się do potrzeb, jakie ci uczniowie mają. Jaka struktura lekcji byłaby najbardziej efektywna? Jakie metody angażowałyby większą część uczniów w trakcie 45 minut? Jakie aktywności i typy ćwiczeń gwarantowałyby wystarczająco głębokie przetworzenie nowych wiadomości? I czy każdy przedmiot daje takie możliwości?
PASE: Szkolenie, Kapelusze Lektora VIII. Lublin, 29 listopada 2014
Warsztat skierowany jest do wszystkich nauczycieli, którzy zastanawiają się nad skutecznością swoich lekcji oraz wpływem stosowanych metod na motywację i pamięć uczniów (zarówno tym pozytywnym jak i tym blokującym). W świetle współczesnych badań nad działaniem mózgu w procesie uczenia się warto przemyśleć na poważnie (i bardzo autorefleksyjnie), czy lekcje, które oferujemy naszym uczniom wystarczająco dopasowują się do potrzeb, jakie ci uczniowie mają. Jaka struktura lekcji byłaby najbardziej efektywna? Jakie metody angażowałyby większą część uczniów w trakcie 45 minut? Jakie aktywności i typy ćwiczeń gwarantowałyby wystarczająco głębokie przetworzenie nowych wiadomości? I czy każdy przedmiot daje takie możliwości?
<<poprzednie 581 582 583 [584] 585 586 587 588 589 590 nastepne>>