korepetycje angielski korepetycje niemiecki
Nie jesteś zalogowany.
Nie masz konta?
PASE: IX edycja Kapeluszy Lektora Kapelusze SuperStars, 14.11.15, Szczecin.
Czegóż tu nie ma! Systemowe motywowanie i młodszych uczniów Oli Komady, niesztampowe aktywowanie par i grup uczniów w wykonaniu Jacka Łaguna i Czesława Kińskiego, mnemotechniki Edyty Madej, nowoczesne technologie w wykonaniu Ani Popławskiej, narzędzia podnoszące efektywność nauczyciela pomysłu Luizy Wójtowicz-Wagi. Poza tym zobaczycie Piotra Steinbricha, Jarosława Kawałka, dr Monikę Cichmińską.
PTI: Szkoła Przewodnika Talentów Ja talent – kryteria i metody..14-15.11.15, Warszawa.
Szkoła Przewodnika Talentów Ja talent – kryteria i metody rozpoznawania talentów i predyspozycji; dla nauczyciela, trenera, metodyka, coacha;
MNODN: Trudne rozmowy w szkole – budowanie współpracy z rodzicami, 07.11.15, Kraków.
Rodzic roszczeniowy, agresywny, manipulujący, bezradny, bywa trudnym partnerem dla nauczyciela. Gdy uczeń sprawia kłopoty wychowawcze, ma trudności w nauce, zaburzenia rozwoju społeczno – emocjonalnego, systemowa współpraca jest konieczna, aby pomoc była efektywna. Niejednokrotnie pojawia się jednak wzajemna nieufność, a frustracja, lęk i złość wywołują reakcje agresywne zamiast dążenia do porozumienia. Szkolenie uczy radzenia sobie z emocjami i takiego prowadzenia trudnych rozmów, które prowadzi do porozumienia.
EDUNEWS.PL: NIESPRAWIEDLIWOŚĆ OCENIANIA
Przeczytałam artykuł w blogu Profesora Andrzeja Blikle na temat sprawiedliwego oceniania. Jest to dla mnie bardzo ważny temat. Wydaje mi się, że ciągle staramy się ustalić, jaka jest funkcja oceniania
PASE: IX edycja Kapeluszy Lektora Kapelusze SuperStars, 08.11.15, Rzeszów.
Czegóż tu nie ma! Systemowe motywowanie i młodszych uczniów Oli Komady, niesztampowe aktywowanie par i grup uczniów w wykonaniu Jacka Łaguna i Czesława Kińskiego, mnemotechniki Edyty Madej, nowoczesne technologie w wykonaniu Ani Popławskiej, narzędzia podnoszące efektywność nauczyciela pomysłu Luizy Wójtowicz-Wagi. Poza tym zobaczycie Piotra Steinbricha, Jarosława Kawałka, dr Monikę Cichmińską.
EDUNEWS.PL: O PRZEMOCY I KLIMACIE W SZKOLE
10% dzieci doświadcza dręczenia – mówią eksperci Instytutu Badań Edukacyjnych. Szczególnie narażone są dzieci z rodzin ubogich, bez wsparcia rodziców. Agresywne zachowania mają miejsce głównie w klasach IV–VI szkoły podstawowej, a nie w gimnazjach! Problemy są mniejsze w klasach, w których uczniowie oceniają nauczycieli jako życzliwszych i bardziej skłonnych do pomocy, a także tam, gdzie uczniowie lepiej znają prawa i zakazy szkolne oraz je akceptują, a nauczyciele i dyrekcja omawiają je jasno i szczegółowo
Biuletyn Strategie i Top Manager: Rekrutacja i selekcja czyli wszystko o odpowiednim doborze...
Osoby, które nie są związane z branżą HR, uważają, że wiedza z zakresu rekrutacji i selekcji jest nie dla nich oraz że jest zarezerwowana dla specjalistów zajmujących się tym na co dzień. Jest tak przynajmniej, w moim lokalnym otoczeniu.
GOETHE-INSTITUT: WYSTAWA „NIEOPOWIEDZIANE” do 06.11.2015, Kraków.
W.G. Sebald od lat szkolnych przyjaźnił się z Janem Peterem Trippem, znanym niemieckim malarzem hiperrealistycznym, którego malarstwu poświęcił dwa eseje. Artyści od dawna planowali wspólny projekt, nad którym pracę przerwała nagła śmierć Sebalda. Tom Unerzählt / Nieopowiedziane, na który złożyły się 33 wiersze Sebalda oraz 33 sztychy Trippa, ukazał się już po śmierci pisarza. Obrazy nie są jednak ilustracją wierszy, ponieważ od początku wspólny projekt artystów był pomyślany jako dialog między słowem a obrazem. Sztychy przedstawiają oczy malarzy, poetów, pisarzy i przyjaciół. Nawiązują do motywu przewijającego się przez całą twórczość Sebalda, przypominają zdjęcia oczu, które pisarz umieścił w powieściach Czuję. Zwrót głowy i Austerlitz.
<<poprzednie 451 452 453 454 [455] 456 457 458 459 460 nastepne>>