korepetycje angielski korepetycje niemiecki
Nie jesteś zalogowany.
Nie masz konta?
MNODN: Dziecko z zespołem FAS. Trudności oraz perspektywy wychowawcze i edukacyjne, 23.04.16, Kraków
Dziecko z zespołem FAS. Trudności oraz perspektywy wychowawcze i edukacyjne
EDUNEWS.PL: MYŚLENIE NIE JEST TYLKO JEDNO
Uczenie myślenia to (paradoksalnie!) nowy temat w szkołach. Jeżeli chcemy nauczyć dzieci myślenia – trzeba ich nauczyć różnych sposobów/metod myślenia, bo myślenie nie jest tylko jedno… Myślenie ma także swoją metodologię. Światowi liderzy w temacie myślenia, jak np. Edward de Bono oraz Peter Sternberg, opracowali wiele ciekawych narzędzi myślenia, które warto poznać i wykorzystywać na lekcjach. Kilka z nich przedstawię poniżej...
PTI: Szkoła Przewodnika Talentów - Ja talent – moja filozofia, mój świat wewnętrzny, 7-9.05.16, W-wa
Szkoła Przewodnika Talentów dla nauczycieli, trenerów, metodyków, coachów. Ja talent – moja filozofia, mój świat wewnętrzny - zaplanuj swój rozwój.
MNODN: Wspieranie uczenia i wychowania uczniów z trudnymi zachowaniami..23.04.16, Kraków.
Wspieranie uczenia i wychowania uczniów z trudnymi zachowaniami (nadpobudliwość, ADHD, trudności emocjonalne)
EDUNEWS.PL: WYWIAD Z HAKEREM EDUKACJI
Haker (ang. hacker) to w powszechnej świadomości synonim przestępcy, cyberterrorysty, włamywacza komputerowego i twórcy wirusów oraz innego złośliwego oprogramowania. Jak bardzo różni się ten utarty wizerunek od etosu prawdziwego hakera? Kim jest osoba identyfikująca się z tym określeniem? Jaka jest różnica pomiędzy hakerem a crackrerem? Co łączy hakera i edukację? Odpowiedzi na te pytania szukam podczas rozmowy z hakerem Adamem Jurkiewiczem...
MNODN: Uczeń rozkojarzony – trening uważności, pamięci oraz rozumienia poleceń...22.04.16.
Uczeń rozkojarzony – trening uważności, pamięci oraz rozumienia poleceń dla dzieci i młodzieży
Cattedra di Lingua e Cultura Italiana dell’Università Pedagogica di Cracovia: Gli orizzonti...14-16.
Cattedra di Lingua e Cultura Italiana dell’Università Pedagogica di Cracovia: il Convegno Internazionale intitolato "Gli orizzonti dell’Italianistica: tradizione, attualità e sfide di ricerca".
EDUNEWS.PL: KLIMAT SZKOŁY
Edukacja formalna jest zamknięta w przestrzeni – szkolnym budynku i jego otoczeniu. Co ta przestrzeń opowiada ludziom, którzy przebywają w danym miejscu? Poddajmy analizie klimat wyczuwany w przestrzeni publicznej szkoły. Zobaczymy co nam się podoba, a nad czym warto popracować. Jak to zrobić? Na przykład podczas uważnego spaceru "sensorycznego" po szkole...
<<poprzednie 391 392 393 394 [395] 396 397 398 399 400 nastepne>>