korepetycje angielski korepetycje niemiecki
Nie jesteś zalogowany.
Nie masz konta?
MNODN: Twórcze techniki rozwiązywania sytuacji wychowawczych z wykorzystaniem metod...23.04.16
Twórcze techniki rozwiązywania sytuacji wychowawczych z wykorzystaniem metod coachingowych dla nauczycieli przedszkoli
EDUNEWS.PL: KONTEKSTY ISTOTNE W PROJEKTOWANIU PRZESTRZENI SZKOLNEJ
Badania, rozwój placówki edukacyjnej, przegląd dobrych i złych praktyk oraz refleksja – to powinno znajdować się u podstaw każdego działania podejmowanego w obszarze edukacji. Także na poziomie lokalnym, gdy zapada decyzja o budowie nowej szkoły lub o głębokiej zmianie, która łączy kilka szkół w nowej placówce oświatowej. Projektowanie przestrzeni służących do uczenia się powinno być poprzedzone analizami, które obejmą co najmniej trzy obszary działania szkoły...
MNODN: Współczesny nastolatek – jak z nim pracować? 23.04.16, Kraków.
Cele szkolenia: Zrozumienie współczesnej młodzieży poprzez bliższe poznanie jej potrzeb i zainteresowań Pogłębienie wiedzy i umiejętności pracy nauczycieli ze współczesną młodzieżą (pokoleniem Y/Z)
EDUNEWS.PL: SZTUKA W PRZESTRZENI SZKOŁY
Przestrzeń szkolna, jej aranżacja pełni ważną rolę w realizacji wymagań podstawy programowej. Znajdujące się na szkolnych wystawach reprodukcje wybranych dzieł sztuki stają się dla uczniów rozpoznawalne, określane jako ważne, przynależne, jako nasze wspólne. Autorzy dzieł sztuki są dla uczniów patriotami, którzy poprzez swój talent przekazywali pokoleniom wartości piękna, prawdy i dobra. Poprzez analizę dzieł sztuki uczniowie odkrywają treści przekazywanych w sztuce informacji, które kształtowała historia. Uczniowie stają się świadomymi odbiorcami sztuki, podejmują działalność twórczą poznając podstawowe środki wyrazu plastycznego...
Teaching&Teacher Training: Warsztaty metodyczne dla lektorów uczących przedszkolaki i...23-24.04.16
Joanna Naporowska jest nauczycielem, metodykiem, trenerem. Uczyła dzieci oraz młodzież w Polsce, Niemczech oraz Wielkiej Brytanii (na międzynarodowych obozach językowych we współpracy ze szkołami brytyjskimi). Ukończyła kurs trenerski dla nauczycieli języka angielskiego z ramienia Norwich Institute for Language Education. Autorka artykułów metodycznych pisząca dla ogólnopolskiego magazynu dla anglistów The Teacher.
Goethe-Institut: Spotkanie z pisarką - Katja Petrowska na Poddaszu Kultury w Warszawie, 15.04.16
O książce „Może Estera“ rozmawiają: Katia Petrowska, autorka, Urszula Poprawska, tłumaczka powieści oraz Justyna Czechowska i Piotr Kieżun
MNODN: Sprawdziany, testy, odpytywania w wersji przygodowej, 23.04.16.
W trakcie warsztatu uczestnicy zostaną przeszkoleni w zakresie stosowania w procesie nauczania innowacyjnych sposobów sprawdzania wiedzy i umiejętności uczniów, a także sposobów oceniania własnej pracy.
EDUNEWS.PL: SZKOŁA DOBRZE PRZEMYŚLANA
Środowisko uczenia się w szkole przyjazne dla dzieci i nauczycieli? To zależy wyłącznie od dyrektora szkoły i jej nauczycieli. Szkoła może być taka, jaką ją sobie sami wymyślimy. Żaden minister oświaty i przepisy prawa oświatowego nie powinny być nigdy przeszkodą dla szkoły, o jakiej marzymy i do jakiej chcemy dążyć. Ale aby osiągnąć ten cel, potrzebujemy czasu, autentycznego dialogu i rzeczywistej współpracy w szkole...
<<poprzednie 391 392 393 [394] 395 396 397 398 399 400 nastepne>>