korepetycje angielski korepetycje niemiecki
Nie jesteś zalogowany.
Nie masz konta?
MNODN: Planowanie pracy w oparciu o nową podstawę programową -Nowość, 24.08.17, Kraków.
Cele szkolenia: Poznanie filozofii zmian nowej podstawy programowej Poznanie ogólnych założeń i zadań szkoły w oparciu nowa podstawę programową Tworzenie przez nauczycieli planów pracy w oparciu o nowa podstawę programową Ustalenie niezbędnych warunków do realizacji wymagań podstawy programowej
EDUNEWS.PL: CO STUDIOWAĆ, ŻEBY DOBRZE ZARABIAĆ
Czy po historii sztuki naprawdę nie ma pracy? Ile zarabia absolwent informatyki i dlaczego nie należy się śmiać z socjologów? Odpowiedzi zna system monitoringu Ekonomicznych Losów Absolwentów (ELA) stworzony przez polskich naukowców we współpracy z Ministerstwem Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Od piątku licealiści i ich rodzice oraz wszyscy zainteresowani będą mogli przekonać się, co opłaca się studiować, żeby potem dobrze zarabiać
Goethe-Institut: NIEMIECKIE FESTIWALE MUZYCZNE. NIEMCY MUZYKĄ STOJĄ
Niemcy są krajem bodaj najczęściej odwiedzanym przez polskich turystów. Mimo to nie zawsze pamiętamy, że tutejszych atrakcji jest znacznie więcej niż życie nocne Berlina, bary Reeperbahn, muzea Kolonii czy lasy Schwarzwaldu. Tutejsze festiwale muzyczne, których jest zatrzęsienie, to niezły pretekst, by zagłębić się w niemiecki interior. Wybraliśmy osiem najciekawszych, które czekają jeszcze tego lata spragnionych niedalekich wypraw audiofili.
EDUNEWS.PL: LEKCJE ZABAWY ZAMIAST PRZERWY NA PRZEMOC
Po latach zwykle okazuje się, że podczas tych wszystkich godzin spędzonych w szkole najważniejszych rzeczy nauczyliśmy się na przerwach. Jednak dla tysięcy dzieci nauka na szkolnych korytarzach i boiskach nie jest wcale przyjemna i dużo bliżej jej do szkoły przetrwania. Jill Vialet, członkini międzynarodowej organizacji Ashoka, postanowiła zmienić szkołę przetrwania w szkołę umiejętności społecznych. Od 20 lat uczy ich przez sport i zabawę
Goethe-Institut: ARMEN AVANESSIAN I SUHAIL MALIK CZAS POSTWSPÓŁCZEŚNIE ZŁOŻONY
Czas się zmienia. Ludzka sprawczość i doświadczenie tracą prymat w obliczu złożoności i skali dzisiejszej organizacji społecznej. Zamiast nich rolę pierwszoplanową zaczynają odgrywać złożone systemy, infrastruktury i sieci, w których przyszłość zastępuje teraźniejszość jako uwarunkowanie strukturyzujące czas. Podczas gdy lewa i prawa strona sceny politycznej usiłują poradzić sobie z tą nową sytuacją, nas coraz częściej całkowicie się wyprzedza, a naszą kondycję określić można jako „postwszystko“.
EDUNEWS.PL: ZŁOTY RÓG W CZARNYM KOLORZE
Na czas wakacji proponuję cykl rozmów, które w latach 2009-2014 publikowaliśmy w kierowanym przeze mnie miesięczniku Edukacja i Dialog. Na początek rekomenduję niezwykle ważną rozmowę z profesorem Lechem Witkowskim - autorem rozprawy „Wyzwania autorytetu”, książki roku 2009. Wywiad, który przeprowadziła Anna Raczynska, ukazał się w 2010 roku, nie stracił nic na swojej aktualności. To swoista diagnoza edukacji. Rozmowę tę możemy potraktować również jako zapowiedź przyczyn światowego kryzysu edukacji. Kryzysu globalnego, którego skutki coraz wyraźniej zaczynamy odczuwać...
EDUNEWS.PL: O TRUDNYCH I TOKSYCZNYCH RELACJACH W SZKOLE
Toksyczność jest problemem biologii, chemii i toksykologii, ale dotyczy także ludzi, a właściwie każdego z nas. Niestety, są wśród nas toksyczni ludzie. Jak ich rozpoznać i jak poprawić funkcjonowanie wśród ludzi? Czy jest to może problem zdrowia psychicznego, czy też zaburzeń zachowania? Trzeba o nich mówić, bo warto z różnych względów poprawiać międzyludzkie stosunki, a w szczególności w rodzinie i szkole
Goethe-Institut: BIENNALE W WENECJI. RADYKALNE I BRUTALNE
Niemcy wyróżniły się na tegorocznym Biennale w Wenecji zdobywając dwa Złote Lwy. Jednak opinie na temat niemieckiego pawilonu, gdzie Anne Imhof dokonała międzynarodowego przełomu prezentując swój posępny peformens, są podzielone.
<<poprzednie 281 [282] 283 284 285 286 287 288 289 290 nastepne>>