korepetycje angielski korepetycje niemiecki
Nie jesteś zalogowany.
Nie masz konta?
Ksiegarnia Edukator:A la rencontre de Saint Exupery A1 + audio mp3 online
Nowość! 31 lipca 1944 r. Antoine de Saint Exupéry leciał po raz ostatni i zaginął bez wyjaśnienia. Jego zniknięcie do dziś pozostaje zagadką. Młody dziennikarz, Jérôme Taraud, postanawia napisać artykuł o pisarzu i lotniku, Antoine de Saint-Exupéry'm. Czy uda mu się wyjaśnić tę tajemnicę? Co odkryje?
Ksiegarnia Edukator:Civilisation progressive du francais - niveau avance B2-C1 + cd audio avec 500..
Nowość! Civilisation progressive du francais - niveau avance B2-C1 + cd audio avec 500 activites + wersja online to podręcznik prezentujący główne cywilizacyjne aspekty życia we Francji, kultury francuskiej oraz organizacji administracyjnej i społecznej państwa.
Ksiegarnia Edukator: Pratique conjugaison B1/B2 książka + rozwiązania. Nowość!
Nowość! Książka do nauki odmian czasowników dla młodzieży i dorosłych na poziomie B1 / B2.
EDUNEWS.PL: ODDAJMY SZKOŁĘ UCZNIOM
Nie wystarczy zmienić szkoły i nauczycieli, trzeba zmienić miejsce ucznia w procesie edukacji. Trzeba wrócić i zacząć po prostu wdrażać koncepcje konstruktywistyczne w edukacji
EDUNEWS.PL: O NASTAWIENIU NA ROZWÓJ
Komu z nas nie zdarzyło się pochwalić ucznia (a może własne dziecko) za to, że jest inteligentny czy za to, że zrobił bezbłędnie zlecone mu zadanie? Jak myślicie, czy taka pochwała wywarła na niego pozytywny czy negatywny wpływ? Spójrzmy co mówią na ten temat badania prowadzone od niemal trzydziestu lat przez prof. Carol Dweck, wykładowczynię Uniwersytetu Stanforda
EDUNEWS.PL: PODKREŚLENIA NIE SĄ SKUTECZNE?
Zastanówmy się nad podkreślaniem przez uczącego się ważnych treści w tekście, z którym się zapoznaje. Z badań wynika, że samo podkreślanie okazuje się być mało skuteczne, a czasami nawet szkodliwe, jednak w połączeniu z innymi strategiami może przynieść korzyści i zwiększenie efektywności uczenia się
EDUNEWS.PL: BADANIA NAD MOTYWACJĄ DO UCZENIA SIĘ
Zacznę od anegdoty z września tego roku. Pewna młoda osoba zdała egzamin do liceum plastycznego. Wcześniej uczyła się w domu w edukacji domowej. Pierwsze dni w liceum spowodowały, że dziewczyna odmówiła chodzenia do szkoły, mimo, że bardzo chciała rozwijać się artystycznie. Za dużo sprawdzianów, za dużo krzyku, za dużo wymagań i straszenia. Mama dziewczyny poszła na rozmowę z dyrektorem i zaproponowała, że córka będzie uczyć się samodzielnie w domu, uczęszczać będzie tylko na zajęcia artystyczne i pod koniec semestru zda egzaminy. Dyrektor odpowiedział: „Nie mogę się na to zgodzić, każdy uczeń tak by chciał”. Czyli my nauczyciele jesteśmy świadomi tego co motywuje do nauki, ale nie chcemy/nie możemy się na to zgodzić!
EDUNEWS.PL: FASTFOODYZACJA DOSKONALENIA ZAWODOWEGO NAUCZYCIELI
Miałam przyjemność poprowadzić stacjonarne warsztaty dla nauczycieli języka angielskiego na temat wykorzystania potencjału pytań w edukacji językowej. Na zajęcia dotarły… 3 osoby. W ten sposób dołączyłam do sporego grona trenerów, którzy w ostatnich tygodniach przygotowali szkolenia stacjonarne i albo odwołali je ze względu na niewielkie zainteresowanie, albo zdecydowali się poprowadzić zajęcia – dla bardzo kameralnych grup
<<poprzednie 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 nastepne>>