korepetycje angielski korepetycje niemiecki
Nie jesteś zalogowany.
Nie masz konta?
MNODN: Zachowania buntownicze, prowokacyjne i demonstracyjne uczniów, 21.09.19, Kraków.
Celem warsztatów jest rozwój umiejętności budowania kontaktu wychowawczego oraz nieagresywnego stawiania granic w pracy ze zbuntowanym dzieckiem i nastolatkiem
Nowy dyrektor British Council w Polsce
Colm McGivern dołączył do British Council w Polsce obejmując funkcję dyrektora. Działa na rzecz wzmocnienia relacji kulturalnych i edukacyjnych między Wielką Brytanią a Polską oraz promowania języka angielskiego w Polsce.
MNODN: Kreatywne planowanie czasu dla dzieci i dorosłych Nowość, 20.09.19, Kraków.
Poznanie metody organizacji czasu Bullet Journal Planowanie z pomocą metody planowania rocznej, miesięcznej i tygodniowej pracy
EDUNEWS.PL: DESIGN THINKING W SZKOLE
Podczas konferencji Inspir@cje 2019 dwa wystąpienia dotyczyły metody design thinking. W pierwszym – „Rozumiem, po co się uczę – design thinking w klasie i w szkole” – Agata Łuczyńska i Kamil Śliwowski przedstawili etapy procesu projektowania i narzędzia, które mogą w nim pomóc. W drugim – „Uczniowski projekt zaangażowany społecznie – blaski i cienie” – nauczycielki Agata Dziendziel i Marta Florkiewicz-Borkowska pokazały, w jaki sposób zastosowały tę metodę podczas pracy projektowej z uczniami...
MNODN: Praca z ciszą w młodszych klasach szkoły podstawowej, 18.09.19, Kraków.
Uczestnicy wiedzą, jak mogą „uczyć” ciszy i spokoju wewnętrznego uczniów – znają podstawowe założenia dotyczące „lekcji ciszy” wg pedagogiki Marii Montessori, potrafią taką lekcję poprowadzić, znają pakiet zabaw i ćwiczeń relaksacyjnych i zwiększających koncentrację Uczestnicy mają podstawową wiedzę dotyczącą motywowania i dyscyplinowania Uczestnicy znają konkretne metody i narzędzia pracy z ciszą (m.in. „uciszacze”, systemy motywacyjne sprzyjające przestrzeganiu klasowych zasad – „punkty klasy i nauczyciela”, „gra w ciszę”, „ciche stworki”, aplikacje mierzące poziom hałasu)
EDUNEWS.PL: REGUŁY (Artykuł).
Reguły są w szkole potrzebne. Przede wszystkim dają uczniom poczucie bezpieczeństwa. Uczniowie wiedzą, czego się od nich oczekuje. Uczniowie znają konsekwencje łamania zasad i mogą odpowiedzialnie decydować o swoim zachowaniu. Reguły nadają rytm, a ten jest bardzo pomocny uczniom
MNODN: Odrzucenie rówieśnicze w klasie – uwarunkowania, konsekwencje, strategia... 14.09.19,Kraków.
Odrzucenie rówieśnicze w klasie – uwarunkowania, konsekwencje, strategia działania.
EDUNEWS.PL: KSZTAŁCENIE SKONCENTROWANE NA UCZNIU
Idea kształcenia (nauczania) skoncentrowanego na uczniu stanowi zmianę paradygmatu w sposobie podejścia do uczenia. Nie jest to idea nowa (można by jej początki przypisać takim ikonom pedagogiki jak John Dewey czy Jean Piaget), jednak w polskiej literaturze brakuje odniesień do tej filozofii uczenia (zapraszam do podzielenia się, jeśli takowe pozycje znacie). Warto jednak zapoznać się z jej istotą oraz wspólnie o niej podyskutować podczas spotkania TweetMeet na Twitterze...
<<poprzednie 111 112 113 114 115 116 117 118 [119] 120 nastepne>>