korepetycje angielski korepetycje niemiecki
Nie jesteś zalogowany.
Nie masz konta?

Wydawnictwo BC Edu: poradniki biznesowe: Kształtowanie dobrych relacji z klientami



Samokształcenie w biznesie to seria małych poradników przeznaczona dla osób, które chcą szybko zdobyć niezbędne informacje z różnych dziedzin zawodowych, zaktualizować lub skonfrontować własne doświadczenia z opinią fachowców. Temu celowi podporządkowana została formuła serii - kieszonkowych, podręcznych, przystępnie napisanych książeczek. Wiedza w nich zawarta podana jest w zwięzłej i zsyntetyzowanej formie. Autorzy często posługują się metodą wizualizacji treści teoretycznych w formie schematów, tabel i wykresów. Najważniejsze zagadnienia są systematycznie podsumowywane. Dobór tematów odpowiada aktualnym trendom i potrzebom czytelników aktywnych zawodowo, prowadzących własny biznes, planujących karierę lub zajmujących się zarządzaniem. Z względu na zwięzłą formę i zakres tematyczny - od psychologicznych do makretingowych - jest to idealny materiał na wszelkiego rodzaju kursy wspierające i doszkalające pracowników.

Kształtowanie dobrych relacji z klientami

Jak przekonać i zatrzymać klientów firmy?

Kenzelmann P.

Na naszym rynku produkty i usługi stają się coraz bardziej wymienne, a pozycja klientów umacnia się. Dlatego najważniejszym celem przedsiębiorstw staje się rozpoznanie potrzeb klientów...


http://www.bc.edu.pl/samoksztalcenie_w_biznesie2.php?prod_id=65