korepetycje angielski korepetycje niemiecki
Nie jesteś zalogowany.
Nie masz konta?

PASE: III KONGRES JĘZYKÓW OBCYCH PASE DLA METODYKÓW, LEKTORÓW I DYREKTORÓW, 10.05.14, Warszawa.
PASE: III KONGRES JĘZYKÓW OBCYCH PASE DLA METODYKÓW, LEKTORÓW I DYREKTORÓW.

10.05.2014, Uniwersytet Warszawski.

Zarządzanie, marketing i metodyka w różnych językach.

Edukacja językowa: kierunki rozwoju, problemy i rozwiązania.

8:00-9:00
Rejestracja, kawa

9:00-9:50
ZARZĄDZANIE I MARKETING
Szkoła języka angielskiego w małym mieście – sukces czy porażka?
Anna Kopko

METODYKA
JĘZYK ANGIELSKI
Help your students to master their vocabulary faster.
Anna Popławska

Michael Carrier

What’s the shape of your lesson?
Anna Gębka Suska

9:50-10:00
Przerwa

10:00-10:15
Uroczyste otwarcie II dnia Kongresu

10:15-11:05
SESJA PLENARNA:
A Dogme approach to coursebooks.
Hugh Dellar

11:05-11:15
Przerwa na kawę

11:15-12:05

ZARZĄDZANIE I MARKETING:
Jak mądrze zarządzać i rozwijać szkołę językową przy wykorzystaniu Platformy LangLion – kontrola i finanse oraz promocja i marketing. Proste rozwiązania dla właścicieli i dyrektorów szkół językowych.
Michał Bartosiński

Obserwacje koleżeńskie – dla kogo faktycznie są i w jakim celu je wprowadzać?
Joanna Pawłowska

METODYKA:

JĘZYK ANGIELSKI:
Vocabulary for the new Cambridge English: Advanced exam – what, why and how.
Roy Norris

What is the secret of planning a successful lesson?
Ellen Konstantis


“I write because I … want to” – ways to make writing activities more enjoyable and meaningful for the ESL students.
Kamila Burzyńska

PO POLSKU:
Leonardo inspiruje.
Aldona Serewa

JĘZYK ROSYJSKI:
Jak zainspirować studenta. O roli wypowiedzi spontanicznej w procesie nauczania języka rosyjskiego jako obcego.
Dorota Piekarska-Winkler, Agata Buchowiecka –Fudala

12:05-12:20
Przerwa na kawę

12:20-13:10

ZARZĄDZANIE I MARKETING:
Sprytne myki w zarządzaniu kursami dla najmłodszych.
Diana Kubica

Kierunek sukces, czyli o skutecznym kierowaniu ludźmi w szkole językowej.
Beata Zielińska Rocha

METODYKA:
JĘZYK ANGIELSKI:
Englart - English through art. how to incorporate art into the english classroom?
Agnieszka Gurbin

Ways to show progress.
Ian Wood

Mixed ability groups – a problem or a challenge?
Katarzyna Janda

PO POLSKU:
Języki obce, e-learning, instytucja.
Michał Remiszewski

JĘZYK ROSYJSKI:
Роль и место родного языка в процессе изучения иностранного языка.
Viacheslav Belousov

13:10-14:00
Obiad

14:00-14:50

Preinkubacja – innowacyjny model zatrudniania lektorów.
Grzegorz Stępień, Michał Jeziorski

Od Strategii 4P do Marketingu 3.0” - czyli o tym jak zapewnić swojej Szkole wiernych i lojalnych klientów.
Witold Machlarz

First, Advanced and Proficiency: same difference.
Roy Norris

Erasmus+ dla szkół językowych.
Joanna Croisier

Praca z tekstem literackim przy wykorzystaniu technik teatralnych.
Dorota Jasiak

14:50-15:00
Przerwa na kawę

15:00-15:20
Wspólne zdjęcie uczestników kongresu

15:20-16:10
Moodle w szkole językowej – jak zrobić to dobrze?
Przemysław Stencel

Values and ethics in language schools.
Tim Murphy

Testing – why doesn’t it always work, and what can we do about it?
Karina Grzegorczyk

Learning Oriented Assessment – What’s the story and what does it mean for you and for your students in the classroom.
Miranda Hamilton

CLIL teacher training with example activities for primary/lower secondary.
Aleksandra Zaparucha

Jak podnosić jakość nauczania i pozyskiwać nowych kursantów przy wykorzystaniu najnowszych technologii - rejestracja online, e-dziennik, e-learning i nauczanie online. Przypadki użycia.
Michał Bartosiński

Wprowadzanie elementów kulturoznawczych z wykorzystaniem piosenek obcojęzycznych na zajęciach językowych.
Justyna Deczewska

16:10-16:30
Przerwa na tort (sponsorowana przez Cambridge English)

16:30-17:20
Nowa rola nauczyciela w szkole językowej.
Wojciech Graniczewski

Eradicate error terror! Classroom stories, recipes and takeaway ideas, inspired by different approaches to language errors.
Team of teachers and teacher trainers from Lang LTC

Phrasal verbs: myths and realities.
Jonathan Marks

Deep reading, the internet and the brain.
Monika Cichmińska

Od analizy potrzeb po konstruowanie programu zajęć indywidualnych.
Dorota Biele

„Coś oprócz…” czyli o materiałach dodatkowych na zajęciach języka rosyjskiego.
Anna Wrzesińska

17:20-17:40
Przerwa na kawę

17:40-18:30
SESJA PLENARNA:
Is correctness important?
Michael Swan

18:30-18:50
Zamknięcie drugiego dnia Kongresu PASE

19:00-22:00
Mix party
http://www.kongres2014.pase.pl/pl/program-sobota.html
język
język angielski
język rosyjski