korepetycje angielski korepetycje niemiecki
Nie jesteś zalogowany.
Nie masz konta?

PASE: Szkolenie, Dzień Menadżera | Warszawa, 15 stycznia 2015


PASE: Szkolenie, Dzień Menadżera | Warszawa, 15 stycznia 2015

godz. 10.30-16.45


15 stycznia 2015 | czwartek | Politechnika Warszawska, gmach Matematyki, ul. Koszykowa 75, sala Rady Wydziału (parter)

wczesna rejestracja obowiązuje do 7 stycznia




Program:

10.30-11.00 Rejestracja

11.00-12.30
Never-ending love at first sight czyli jak zapewnić Szkole wiernych i lojalnych klientów.
Witold Machlarz

12.30-12.45 Przerwa na kawę

12.45-14.15
Edukacja językowa 2.014
Technologia w służbie szkolnictwa.
Michał Bartosiński, Małgorzata Mleczko

14.15-15.00 Lunch

15.00-16.30
Jak być szczęśliwym? czyli filozoficzne spojrzenie na polskiego przedsiębiorę.
Joanna Femiak

16.30-16.45 Zakończenie

Abstrakty poszczególnych sesji:

Edukacja językowa 2.014 - Technologia w służbie szkolnictwa



Autor: Michał Bartosiński, Małgorzata Mleczko

I. REWOLUCJA W KOMUNIKACJI
1. ŚWIAT BEZ PRZEPŁYWU INFORMACJI?
2. EKONOMIA UWAGI
3. SOCIAL MEDIA
4. ILE ZNACZY 1 MINUTA W INTERNECIE?
5. KOMUNIKACJA INTERAKTYWNA
6. PREHISTORIA SOCIAL MEDIA
7. SOCIAL MEDIA WYJAŚNIONE
8. Twitter/ Foursquare – Swarm / Pinterest/ Linkedin / Instagram / Snapchat
II. WPŁYW REWOLUCJI NA EDUKACJĘ JĘZYKOWĄ
1. SMARTFONIZACJA POLAKÓW
2. NAUCZ SIĘ PRZEWIDYWAĆ PRZYSZŁOŚĆ
3. Z GŁOWĄ W CHMURZE
4. KONSUMENT – PROSUMENT – Z CZYM SIĘ TO JE?
5. KOCHAMY NOWE TECHNOLOGIE…
6. …TY TEŻ POWINIENEŚ!

7. ROZWIĄZANIA DLA MANAGERÓW: SugarCRM,Prymus.info, Itelix, LangLion

8. ROZWIĄZANIA DLA LEKTORÓW: anki /Duolingo /Livemocha / Memrise / Fiszkoteka

Never-ending love at first sight - czyli jak zapewnić swojej Szkole wiernych i lojalnych klientów

Autor: Witold Machlarz

 Dlaczego nawet duże nakłady finansowe na reklamę, promocję oraz ciągłe inwestycje w szkole językowej nie gwarantują przyrostu liczby klientów?
 Dlaczego rotacja uczniów jest tak duża i tak trudno utrzymać klienta na dłużej?

 Co zrobić aby wyróżnić się w morzu ofert szkół językowych , korepetytorów, pozyskiwać nowych klientów, a obecnych uczynić aktywnymi ambasadorami swojej marki?
Kluczem do sukcesu jest dobrze przemyślana, spójna strategia marketingowa oparta na misji wizji i wartościach, ponieważ tylko dzięki takiej strategii możesz zaprojektować najlepsze doświadczenia dla klientów swojej Szkoły. Dzięki umiejętności „wejścia w buty klienta”, możesz poznać jego myśli, uczucia i dotrzeć do tego co dla niego najważniejsze. Możesz odkryć co tak naprawdę kieruje jego wyborami, jak zdobyć jego zaufanie oraz budować trwałe relacje, zamieniając je na wymierne korzyści.
To oznacza, że dobry marketing w szkole językowej to proces bardzo złożony, a istotny udział w nim mają wszyscy jej pracownicy: obsługa klienta, lektorzy oraz metodycy.
Jeśli zatem zależy Ci na budowania silnej marki i stworzyć nowe, lepsze możliwości rozwoju Twojej Szkoły - zapraszam Cię na mój warsztat: „Od obietnicy do referencji” - czyli jak zapewnić Swojej Szkole wiernych i lojalnych klientów.

Czego się nauczysz?

1. Czym jest dobry marketing – gra symulacyjna
2. Jak rzetelnie przeanalizować obecną strategię marketingową Swojej Szkoły - przeglądamy się w lustrze
3. Jak zaplanować dobrą strategię marketingową w oparciu o Misję, Wizję i Wartości
4. Jak analizować rynek klientów – kto jest/może być naszym klientem, gdzie go znaleźć, dlaczego miałby do nas przyjść?
5. Jak zaprojektować wyjątkowe doświadczenia dla klienta - wycieczka do Naszej Szkoły „w butach ucznia i rodzica” albo inaczej „Marketing touch points”
6. Jak wyróżnić Naszą Szkołę na rynku i uzyskać przewagę konkurencyjną – czyli Nasza Szkoła na „Błękitnym Oceanie” w japońskiej łodzi strategicznej „Kano”
7. Jak budować dobre i trwałe relacje z klientami w szkole językowej - „Neverending Love at first sight”

8. Jak na tym godnie zarobić - o efektywnych strategiach cenowych i promocyjnych -„Pricing” w szkole językowej

Jak być szczęśliwym? - czyli filozoficzne spojrzenie na polskiego przedsiębiorcę.

Autor: Joanna Femiak

Nie poddajemy się chcemy być szczęśliwi!

Ale czy to łatwy cel?

Jaka jest natura szczęścia? Kiedy sam siebie unieszczęśliwiam?

Kiedy unieszczęśliwiam innych?

Przedsiębiorca ma prawo do szczęścia - warto o nie zadbać już teraz na początku roku edukacyjnego, by starczyło sił i zapału do czerwca;

Zapraszam na spotkanie - sprawdzimy starożytne metody na bycie szczęśliwym.

Warsztaty poprowadzą:

Michał Bartosiński
Od 6 lat pracuje na przecięciu nowych technologii oraz edukacji. Jest założycielem, wiceprezesem spółki Primeon, która dostarcza nowoczesnych rozwiązań dla szkół. Jako Solutions Architect współtworzył dwie kluczowe marki firmy: Prymus.info – elektroniczny dziennik (popularny w kraju, jak i w Niemczech, Czechach, Kenii) oraz LangLion – platformę do zarządzania szkolą językową, która stała się już liderem wśród polskich rozwiązań IT dla tej branży. Wcześniej pracował jako programista i analityk w Noma Solutions i Lionbridge. Trener i prelegent wielu branżowych konferencji.

Joanna Femiak
Psycholog i filozof, Trener I Stopnia rekomendowany przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne, Międzynarodowy Trener Videotreningu Komunikacji (VIT), Absolwent i wykładowca Szkoły dla Trenerów Biznesu TROP, Absolwent Szkoły Trenerów Treningu Interpersonalnego, Praktyk NLP. Wieloletni trener,coach i doradca ds. zarządzania personelem. Autor Akademii Zarządzania dla Metodyków i Właścicieli Szkół Językowych. Podczas swoich szkoleń łączy umiejętności psychologa, praktykę trenera z wiedzą pięknej dziedziny, jaką jest filozofia. Maksyma, która jej towarzyszy w pracy i życiu to: " Co sobie uświadamiasz to kontrolujesz, to, czego sobie nie uświadamiasz kontroluje ciebie" Anthony de Mello. Projektuje i wspiera instytucje we wprowadzaniu systemów HR w firmach. Doktorat obroniła na Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie. Bada zagadnienia związane z edukacją dorosłych, samoświadomością i szeroko rozumianym rozwojem. W PTI monitoruje działalność merytoryczną i administracyjną Istytutu, czuwa nad jego rozwojem. Odpowiada także za wizerunek PTI na rynku szkoleń. Jest członkiem PTP,PTF.


Witold Machlarz
Certyfikowany trener rozwoju osobistego i biznesu, coach, pedagog z ponad 20 letnim doświadczeniem w pracy z dziećmi, młodzieżą i osobami dorosłymi. Lingwista - Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego oraz studiów podyplomowych z Psychologii Biznesu na Akademii Leona Koźmińskiego oraz Zarzadzania Firmą Rodzinną FBA w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej. Dyrektor Zarządzający w Szkole Języków English College. Trener oraz coach w firmie szkoleniowo-doradczej „Human Excellence” . Na co dzień pasjonata psychologii behawioralnej, relacji międzyludzkich, dobrej muzyki oraz bardzo aktywny kibic sportu.

Małgorzata Mleczko
Od 8 lat związana jest z branżą Public Relations, promocją i komunikacją marketingową. W LangLion pełni funkcję PR&Marketing Managera. Wcześniej pracowała w Fast Cut Group, agencji zintegrowanej komunikacji marketingowej, gdzie odpowiadała za działania korporacyjne, wizerunkowe i produktowe dla kluczowych klientów grupy z obszaru edukacji, nowych technologii (m.in. Ośrodek Rozwoju Edukacji - Scholaris.pl, Agora SA – Grupa AdTaily). Poprzednio pracowała w Primum PR i Świeża Bazylia PR&Event Agency. Wcześniej pełniła stanowisko rzeczniczki prasowej Galerii Sztuki Współczesnej Bunkier Sztuki w Krakowie. Swoje kroki rozpoczynała w III sektorze i w dziennikarstwie. Trenerka szkoleń z zakresu Public Relations i komunikacji marketingowej.



Opłata: Wczesna rejestracja: 230 zł, normalna rejestracja:
250 zł


Obowiązuje limit miejsc.


REJESTRACJA formularz
http://www.pase.pl/pl/dzialalnosc-pase/konferencje-i-szkolenia?t ask=pokazSzkolenie&id=315