korepetycje angielski korepetycje niemiecki
Nie jesteś zalogowany.
Nie masz konta?

Akademia Zarządzania dla Właścicieli Szkół Językowych II Edycja listopad 2010 - maj 2011


Akademia Zarządzania dla Właścicieli Szkół Językowych II Edycja listopad 2010 - maj 2011.
PTI Joanna Femiak

Teraz tylko 5600 za rok akademicki - dla powołujacych się na szukaj-lektora i LangMarket.pl - jeszcze 10% zniżki!


Akademia Zarządzania dla Właścicieli Szkół Językowych II Edycja szkoleń dla Przedsiębiorców branży językowej – tu się dzielimy wiedzą, rozwijamy, zyskujemy.

Cele Akademii :
Rozwój umiejętności wdrażania systemów zarządzania pracownikami i czerpania z nich zysków (system oceny, wynagradzania i rekrutacji)
Rozwój zdolności zbudowania zmotywowanego i lojalnego zespołu
Nabycie umiejętności strategicznego zarządzania marketingiem i sprzedażą
Własny rozwój jako negocjatora i lidera firmy
Poznanie możliwości prawnych, finansowych i informatycznych, które wspierają rozwój firmy i zabezpieczają przed jej wykluczeniem z rynku.

Termin: od listopada 2010 do maja 2011 roku, dwa dni raz w miesiącu - w centrum Warszawy.



Program Akademii realizuje cele główne:

- rozwój wiedzy i kompetencji nt. systemów zarządzania w firmach edukacyjnych;
- rozwój osobistych kompetencji niezbędnych w środowisku biznesowym;
Cele szczegółowe:

I. Semestr Akademii
-poznanie poznanie zasad konstruowania systemów ewaluacyjnych i metod ich wdrzżania;
- poznanie narzędzi z obszaru systemów motywacjnych i zasad ich wykorzystywania w firmie;
- zapoznanie się z metodami rekrutacji, etapy rekrutacji;

II. Semestr Akademii
- doskonalenie umiejętności mediacyjnych i rozwiązywania konfliktu
- doskonalenie umiejętności budowania relacji i budowania skutecznego zespołu
-doskonalenie umiejętności negocjacji handlowych

ZAPRASZAMY

cena 5600 zł. plus 10% rabatu na całość Akademii czyli 5040 zl.

po 12.10.10 cena 6200 bez rabatu

Terminy zjazdów (od 10.00 do 18.00):

Terminy, tematy szkolenia, cele i Twoje korzyści :

19-20 Listopad 2010
Zarządzanie systemowe i indywidualne motywacją w firmie. Poznanie narzędzi, które budują motywację w firmie. Analiza systemów zarządzania w perspektywie motywacji pracownika. Natura motywacji i zasady jej rozwoju. Style zarządzania, motywacja, a rozwój zawodowy pracownika. Budowanie motywacji podczas relacji z pracownikami w sytuacjach: rozmowy ewaluacyjnej, sytuacji trudnych i konfliktowych, codziennych relacji. Świadomość roli systemu oceny i wynagrodzeń dla pracownika i właściciela. Poznanie stylów zarządzania i ich przećwiczenie. Przećwicznie rozmowy coachingowej z pracownikiem. Nabycie umiejętności prowadzenia rozmów ewaluacyjnych i podstawowych zasad codziennej komunikacji z personelem. Poznanie swoich umiejętności i deficytow w motywowaniu innych.

17-18 Grudzień 2010
Ewaluacja pracowników i zarządzanie wynagrodzeniami w szkole językowej Poznanie zasad konstrukcji spójnego systemu ewaluacyjno-motywacyjnego w małym i średnim przedsiębiorstwie .Poznanie związków między strategią firmy a systemem oceny pracownika. Zapoznanie się z rolą różnych form wynagrodzeń i zasadami ich przydzielania. Umiejętność konstrukcji dokumentów oceny pracownika. Wiedza, która pozwala na określenie najcenniejszych kompetencji w Twojej firmie i ich nagradzanie. Świadome i czytelne zarządzanie wynagrodzeniami stałymi i zmiennymi. Oszczędność czasu i kosztów, którymi obarczone jest uczenie się na błędach w tym obszarze.

21-22 Styczeń 2011
Zasady skutecznej rekrutacji w szkole językowej Zapoznanie się z etapami skutecznej rekrutacji. Nabycie umiejętności definiowania niezbędnych kompetencji na danym stanowisku. Nabycie umiejętności przeprowadzania rozmowy rekrutacyjnej i obserwacji kandydata. Rozwinięcie świadomości znaczenia rekrutacji dla firmy i pzyszlych pracowników. Szybsza i sprawniejsza rekrutacja. Przećwiczenie prowadzenia rozmowy rekrutacyjnej z autentycznymi kandydatami na nauczycieli. Rozwinięcie umiejętności diagnozowania pożądanych lub nie zachowan pracownika.

25-26 Luty 2011
Marketing strategiczny i sprzedaż usług w branży językowej Poszerzenie wiedzy i świadomości w zakresie: roli marketingu w strategii firmy. Poznanie narzędzi marketingu. Zapoznanie się z zasadami i przećwiczenie pisania ulotek, ofert, reklam.

Poznanie etapów sprzedaży, zasad jej przygotowania w firmach usługowych.
Podczas szkolenia:
-popatrzysz na swoją firmę z punkyu widzenia celów marketingowych, którymi często zajmuje się sam szef.
- prećwicysz pisanie ofert i reklam
- przećwiczysz etpy konstrukcji nowego produktu
-zasady przygotowania personelu do sprzedaży
- technik sprzedaży usług

25-26 Marzec 2011
„Udane negocjacje w środowisku szkoły języków obcych - zasady, konsekwencje, wartości. -Rozwinięcie umiejętności przygotowywania się do negocjacji z klientami.
-Poszerzenie wiedzy z zakresu strategii negocjacyjnych i ich konsekwencji.
-Rozwinięcie umiejętności prowadzenia satysfakcjonujących obie strony rozmów negocjacyjnych.
-Wzrost zdolności umacniania własnej pozycji w negocjacjach. Podczas szkolenia
-przećwiczysz umiejętności negocjacyjne w odniesieniu do specyfiki firmy edukacyjnej;
-poznasz swoje atuty w obszarze osobistych umiejętności negocjacyjnych i popracujesz nad obszarami słabszymi;
-doświadczysz sposobów radzenia sobie z sytuacjami trudnymi w negocjacjach;
-zwiększysz skuteczność prowadzonych przez siebie negocjacji, także finansowych

15-16 Kwiecień 2011
„Prawne, finansowe i informatyczne aspekty funkcjonowania przedsiębiorstwa branży językowej” -Rozwinięcie wiedzy nt. prawa pracy,
-Rozwinięcie wiedzy na temat prawnych form prowadzenia działalności biznesowej i ich plusów i minusow
- Rozwinięcie wiedzy dotyczącej obszarów i metod informatycznych, które, szybko i tanio mogą usprawnić działanie firmy
Mniej konfliktów o podłożu prawnym z pracownikami
Większa pewność siebie i kompetencja w rozmowach z pracownikami
Świadomość korzyści i możliwości jakie dają poszczególne formy prawne działalności gospodarczej

Zapobieganie wykluczeniu informatycznemu z rynku mojej szkoły

21-22 Maj 2011
„Ja lider - rola w zespole, kompetencje lidera i menadżera, style zarządzania, błędy przywództwa, określenie własnych predyspozycji i ograniczeń”

-Zwiększenie wpływu na skuteczności pracy zespołu i rotację pracowników;
-Rozwój świadomości potrzeb grupy;
-Pogłębienie umiejętności rozpoznawania etapów rozwoju zespołu;
-Rozwój świadomości roli zasad w mojej drużynie i umiejętności ich wprowadzania.

Podczas szkolenia doświadczysz: -własnych cech lidera;
-poznasz zasady budowania ducha zespołu;
-zaobserwujesz role w grupie i ich znaczenie;
-pogłębisz umiejętność wspierania zespołu w sytuacjach trudnych; -sprawdzisz rolę i moc zasad w drużynie;
-sprawdzisz umiejętność oddzielania sytuacji trudnych, które wynikają z procesów grupowych, od osób.

Podczas szkoleń zapewniamy kawę i obiady


KREUJEMY ŚRODOWISKO INSPIRACJI I ROZWOJU DLA CIEBIE I TWOJEJ SZKOŁY!


Zapraszamy do przeczytania artykułu pt: Właściciel szkoły językowej - wyzwania, na poszczególnych etapach rozwoju organizacji - w Aktualnościach na www.szukaj-lektora.pl i na stronie www.pti.edu.pl

Firma Personnel Training Institute od lat specjalizuje się w szkoleniach i programach konsultingowych w branży językowej i psychologii edukacji dorosłych. Szkolenia wyróżniają się tym, że łączą różne obszary wiedzy – w tym wypadku z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem i edukacji. PTI współpracuje ze szkołami dla trenerów biznesu, rekomendowanymi przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne, z wyższymi uczelniami oraz z licznymi szkołami języków obcych.

Chętnie odpowiemy na na pytania, zgłoszenia przyjmujemy także telefonicznie -

Urszula Barylińska tel.606 65 36 73,
Joanna Femiak tel. 664 12 95 86


Po więcej informacji i formularz zgłoszeniowy
http://www.szukaj-lektora.pl/LangMarket/Akademia_Zarzadzania_dla _Wlascicieli_Szkol_Jezykowych_II_Edycja_listopad_2010_-_maj_2011.-ut-10626.phtml .-ut-10626.phtml