Leroy Merlin Polska i ETS Global BV dziękuje za udział w VII edycji Kongresu Kadry
Case study Leroy Merlin Polska i ETS Global BV
na VII edycji Kongresu Kadry w Warszawie.
Profesjonalne zarządzanie szkoleniami językowymi a wizerunek pracodawcy
Szanowni Państwo,
15 kwietnia w Warszawie, w ramach VII edycji Kongresu Kadry, odbyła się prezentacja, na której zaprezentowane zostało case study Educational Testing Service i Leroy Merlin Polska.
Case study dotyczyło zarządzania szkoleniami językowymi w firmie za pomocą narzędzi audytu językowego oferowanych przez Educational Testing Service.
Chciałbym serdecznie podziękować wszystkim uczestnikom spotkania za aktywne uczestnictwo, ciekawe pytania oraz wymianę doświadczeń związanych z zarządzaniem szkoleniami językowymi.
Zachęcam zarówno uczestników spotkania jak i osoby, którym w spotkaniu nie udało się uczestniczyć do pobrania prezentacji z case study ETS-Leroy Melin. Prezentacja znajduje się tutaj.
W przypadku pytań, zachęcam do kontaktu z naszym biurem.
Z poważaniem,
Karol Granoszewski
Country Manager
ETS Global BV Sp. z o.o., oddział w Polsce
ul. Świętokrzyska 31/33A
V piętro
00-049 Warszawa
Tel: +48 22 828 10 77
Fax: +48 22 828 10 71
E-mail: kgranoszewski@etseurope.org
www.etseurope.org
www.toeic.eu
www.toefl.eu
www.testmyenglish.com