Goethe-Institut: KONKURS DLA POCZĄTKUJĄCYCH TŁUMACZY „SZLIFIERNIA DIAMENTÓW“
„Szlifiernia diamentów“ – konkurs dla początkujących tłumaczy beletrystki niemieckojęzycznej – został rozstrzygnięty. Autorki dwóch najlepiej ocenionych przekładów wyjadą na stypendia do Austrii i Niemiec. Razem z pozostałymi wyróżnionymi tłumaczkami wezmą też udział w dwuletnim programie mentorskim.
MNODN: Szkoda czasu – czyli o tym jak rozwijać u uczniów..12.12.15, Kraków.
Szkoda czasu – czyli o tym jak rozwijać u uczniów umiejętności zarządzania sobą w czasie i planowania
EDUNEWS.PL: MAMA, TATA, TABLET I MULTIMEDIA
Małe dzieci coraz więcej czasu spędzają przed ekranami – przed telewizorem lub monitorem, ale coraz częściej także popularnych w wielu domach urządzeń mobilnych: smartfony i tablety. Zazwyczaj rodzice cieszą się, że ich maleństwa „uczą się” obsługiwać urządzenia, „miziają” je palcem i same włączają. No przecież wreszcie rodzice mają trochę czasu dla siebie… Jest jedno ale…
Lang LTC: PLANetarium- DRAMA DLA DZIECI, 12.12.15, Warszawa.
Jedna sobota w miesiącu = komplet pomysłów na cały miesiąc lekcji.
Co miesiąc porcja gotowych pomysłów na lekcje angielskiego z elementami dramy dla najmłodszych.
MNODN: Mnemotechniki i tajemnice pamięci w pracy z uczniami...12.12.15, Kraków.
Mnemotechniki i tajemnice pamięci w pracy z uczniami
Jak nauczyć siebie i uczniów lepszego wykorzystywania pamięci?
Jak nauczyć (się) łatwiej zapamiętywać?
lang LTC: PLANetarium- ANGIELSKI W PRZEDSZKOLU, 12.12.15, Warszawa.
Co miesiąc porcja gotowych pomysłów na lekcje angielskiego dla grup przedszkolnych.
Szansa na wymianę pomysłów z trenerami i innymi nauczycielami.
MARYLAND: Zapraszamy na 3 edycję szkolenia FULL KIT. Przybornik Nauczyciela Malucha, 12.12.15,W-wa.
Naucz się tuzina Gier, Zabaw, Piosenek i Wierszyków
oraz Praktycznych Pomysłów i Trików na zachowanie Dyscypliny oraz sprawne Zarządzanie grupą Dzieci.
MNODN: Dysleksja i dysortografia – przyczyny, rozpoznawanie, pomoc...11.12.15, Kraków.
Dysleksja i dysortografia – przyczyny, rozpoznawanie, pomoc. Pokonywanie trudności w uczeniu się czytania i pisania
|