LANG LTC: The CELTA (part-time) course March 2016 - June 2016
Thanks to the University of Cambridge’s rigorous quality management and standards, every CELTA course worldwide is ‘the same’ – what makes them differ is the crucial relationship that candidates enjoy with one another and the tutors.
Macmillan: TEACH BIG Konferencja metodyczna dla nauczycieli języka angielskiego,13.02.16,Katowice.
Wydawnictwo Macmillan serdecznie zaprasza na bezpłatną konferencję metodyczną dla nauczycieli języka angielskiego pod hasłem TEACH BIG
EDUNEWS.PL: WYGASZANIE WYGASZANIA
Dziś mamy dobry dzień na dobry pomysł – dziś wygaszamy złe emocje i złe pomysły dla oświaty. W ostatnim czasie słowo „wygaszanie” w edukacji nabrało złowieszczego znaczenia, więc naszym zdaniem należy teraz szybko wygasić posługiwanie się tym określeniem. Święta Bożego Narodzenia mogą być dobrym, albo wręcz idealnym momentem na wygaszenie „wygaszania” i na włączenie konstruktywnego myślenia w systemie oświaty oraz pozytywnych emocji
Macmillan: TEACH BIG Konferencja metodyczna dla nauczycieli języka angielskiego, 13.02.16, Rzeszów.
Wydawnictwo Macmillan serdecznie zaprasza na bezpłatną konferencję metodyczną dla nauczycieli języka angielskiego pod hasłem TEACH BIG
Promentis: STANAG 6001-Poziom 1 i 2 - PRZYGOTOWANIE DO EGZAMINÓW RESORTOWYCH SIŁ..13.02.16, Rzeszów.
W związku ze zbliżającymi się rekrutacjami w szkołach językowych na kursy j. angielskiego dla Sił Zbrojnych RP - przesyłamy informację dot. możliwości podniesienia kwalifikacji oraz zdobycia profesjonalnego przygotowania do prowadzenia tego rodzaju zajęć
MNODN: Zdrowy głos – trening głosu dla nauczycieli oparty na technice MIX, NOWOŚĆ, 13.02.16, Kraków.
Warsztat emisji głosu został stworzony z myślą, o osobach intensywnie wykorzystujących głos w pracy zawodowej.
Ma charakter wprowadzający w zagadnienia prawidłowej emisji i higieny głosu, które mają za zadanie "wyposażyć" uczestnika w recepty na poprawne korzystanie z własnego głosu.
EDUNEWS.PL: OKIEM MAMY: POSŁAĆ CZY NIE POSŁAĆ DO SZKOŁY?
Jak zdecydować, czy twoje dziecko powinno pójść do pierwszej klasy (i nie czuć się winną)? Kiedy nie ma się dziecka w tym wieku, to tak naprawdę całe zamieszanie związane z reformą jakoś przechodzi bokiem. I całkiem chyba słusznie. Każda mama skupia się na potrzebach danego wieku swojej pociechy. Ja dzisiaj skupię się na tych biednych zerówkowiczach i na ich dylematach...
MNODN: Inteligencja emocjonalna – jak rozwijać emocjonalność uczniów i..13.02.16, Kraków.
Inteligencja emocjonalna – jak rozwijać emocjonalność uczniów i jak nauczyć ich i siebie radzenia sobie z nieprzyjemnymi emocjami
|